Tell Me A Story
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tell Me A Story

Maak een meespeelverhaal of schrijf je eigen verhaal. En deel deze met anderen. Speel in je eigen fantasie!
 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Harry Potter - De Volgende Generatie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Panda
Admin



Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 4 Icon_minitimema 19 jan 2015 - 22:00

zitao huang - Zwadderich
Ik baalde van hoe ze reageerde. met wat jongens had ik buiten staan roken we spraken gezellig over meisjes en hoevaak ieder al iets gedaan had. Daar door had ik eigenlijk best wel zin gekregen in iets aparts de jongens vertelde dat het hemels aan voelde. En dat geloofde ik graag. Ookal kende ik het gevoel niet. Ik ging overeind zitten en streelde door mijn haren heen. Ik zuchte lichtjes. 'Sorry het was niet mijn bedoeling. Om dat op die manier te zeggen.' Zei ik en streelde door mijn haar heen. Zullen we dan maar een kaart spelletje doen?' Vroeg ik en rijkte naar mijn nacht kastje terwijl ik nog boven op haar schoot zat.

marcel scamander
'Hehe, bedankt.' Zei ik en knikte. Ik pakte haar boven arm beed. 'Heb jij een geurtje op?' Vroeg ik en glimlachte. We liepen naar de slaap kamer en gingen daar op bed liggen of zitten. 'Eeeh,' zei ik bedenkend en pakte me schriften er bij. Ik pakte me spullen en me blinde druk pen zodat ik notietsies kon drukken. 'Ze beschrijven bepaalde spreuken en bewegingen in plaatjes vorm. En nouja. You knowe.' Vertelde ik en gaf haar het boek.

mellanie yume
Ik wandelde door de gangen heen en speelde met 3 van mijn licht bolletjes. Het waren eigenlijk 3 magisch wezentjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 4 Icon_minitimema 19 jan 2015 - 22:07

Chanel

'Ik heb het uitgemaakt met Scorpio' zei ik uiteindelijk en knikte over het feit dat we een kaart spel konden gaan doen. Ik pakte even zijn hand vast en keek hem recht in zijn ogen. Ik leunde langzaam voorover en kuste hem dan.

Joyce

'Dat klopt inderdaad' zei ik met een grijnsje als hij vroeg of ik een geurtje ophad. 'Dat klopt inderdaad' zei ik vriendlijk. Ik nam zijn spullen aan en keek er eventjes in. 'oke en wat begrijp je niet, dan kan ik je die dingen uit gaan leggen' zei ik en ging even door mijn haar heen. Ik pakte alvast mijn staf tevoorschijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 4 Icon_minitimema 19 jan 2015 - 22:20

zitao huang - Zwadderich
'Oh okee.' Zei ik en wist eigenlijk niet qat ik anders moest zeggen. Die gast verdiende Chanel niet zoals hij haar behandelde. Ookal kende ik haar niet zo goed. Ik wist dat ze ondanks haar felheid een lieve kant had. Toen ik de kaarte wilde pakke. Pakte ze me hand vast en gaf ze me een kus. Mijn instinkt was me de baas ik omhelsde haar en kuste haar terug. Voorlopig lied ik haar niet los ookal zal dit me eerste en laatste keer zijn.

marcel scamander
'Eeeeh dat is het probleem juist ik kan het niet lezen of zien. Moet hoofdstuk 6 kennen.' Vertelde ik en hoopte eigenlijk dat ze wel wist dat ik blind was. 'Heb jij vanmiddag nog iets gedaan vroeg ik geïnteresseerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 4 Icon_minitimedi 20 jan 2015 - 7:21

Chanel

Hij trok me meer naar zich toe, en even voelde hey weer alsof het van vanouds was. Uiteindelijk maakte ik me los. 'oke kaartspel, kom maar op, ik weet zeker dat ik je ga inmaken' zei ik met een grijnsje en zodra de kaarten waren verdeeld pakte ik ze vast. 'oke wat voor soort kaartspel wil je gaan doen?'

Joyce

Ik grinnikte even ťoen hij zei dat hij het njet kon zien of lezen. 'Ik weet dat je blind bent Marcel, ik doelde meer op het feit of je in de les iets had gehoord wat je niet begreep ' zei ik vriendelijk. Hij vroeg of ik wat leuks had gedaan vanmiddagben even dacht ik diep na. 'uhmm ik ben jarig, niet dat dat heel interessant is'
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 4 Icon_minitimedi 20 jan 2015 - 8:52

zitao huang - Zwadderich
Chanel wurgde zich weer los jammer genoeg. Ze pakte de kaarten en schudde deze. 'Laten we pesten doen.' Zei ik. Nadat de kaarten verdeelt waren speelde we een paar potjes. Echter verloor ik telkens. Ik kon me niet echt concentreren en kreeg steeds meer hoofdpijn. Mijn lichaam ging steeds meer uitgebreider liggen op het bed. Ik trok mijn sjaal lekker hoog op en verstopte me in mijn kleren.

marcel scamander
'Er zaten teveel mensen te kibbelen in de les en de leraar zij alleen maar doe deze beweging na....blah blah volgens mij wist hij niet eens dat ik in zijn klas zat. Ik voel me zoon waardeloze tovenaar.' Jammerde ik over de verveelde les.
Ze vertelde dat ze jarig was vandaag. 'Waaaat waarom werd er niet gezongen in de pauze?' Vroeg ik verbaast dat ik niet wist dat ze jarig was. "Ugh, je bent zoon grote oen dat je dat niet weet Marcel" dacht ik en bloosde uit schaamte. Ik kroop verder over het bed heen. 'Dan moet ik je wel feliciteren.' Zei ik en legde een hand op haar schouder. vervolgens gaf ik drie wang kussen. 'En heb je nog wat leuks gekregen?' Vroeg ik en lied haar schouder los.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 4 Icon_minitimedi 20 jan 2015 - 11:39

Chanel

Ik deed even mijn overwinnings dansje ťoen ik won. Echter zag ik dat hij hoofdpijn begon te krijgen en gooide een doosje pillen naar hem toe. 'hier je kan niet tegen de hoogte van het kasteel, daarom krijg je hoofdpijn' zei ik kort en stond dan op als ik op de klok kijk. 'ik kan beter gaan, als Sneep me op dit uur hier betrapt ben ik dood' zei ik kalm en stopte me staf weer in mijn laars.

Joyce

'omdat ik er niet van hou om in de spotlights te staan' zei ik wat bescheiden en glimlachte zachtjes als hij me 3 kussens geeft. 'wel bedankt Marcel'
Terug naar boven Ga naar beneden
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 4 Icon_minitimedi 20 jan 2015 - 11:40

Ik schudde mijn hoofs als hij vroeg of ik nog echt iets leuks had gedaan. 'nope niet echt, maar dat maakt niet uit' zei ik en sloeg het boek open. 'oke laten we beginnen'
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 4 Icon_minitimedi 20 jan 2015 - 12:33

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Huang Zi Tao - Zwadderig
chanel juigde heel hard. ik apkte me hoofd vast. 'ooh, please.' zei ik zachtjes.
ik kreek een pille doosje naar me toe gegooit ik wreef pijnlijk over de plek hen waar het doosje mij raakte. ik pakte het op en bekeek het. 'denk niet dat het van de hoogte komt.' zei ik en nam toch maar een pilletje. mijn hoofd lied ik op me kussen neer ploffen en staarde voor me uit naar chanel toe. ik strekte me hand uit naar haar toe. in de hoop dat ze bij me kwam liggen. 'sneep kan me niet schelen.' zei ik. ik had niet echt een idee wie dat ookalweer was maar dat maakte me niet uit op dit moment. ik greep haar hand vast en trok haar naar me toch. 'marcel is er toch ook nog niet.' zei ik zachtjes.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Marcel Scamander -
'maar er moet gezongen worden voor iedere verjaardag.' zei ik verbaast om het vijt dat er niemand gezongen had wegens dat spotlight probleem. ik pakte me toverstok uit mijn mouw en brabbelde een toverspreuk. de kamer veranderde in een feestelijke sweer. aan de muur kwamen de slingers te voorschijn, comvettie dwarrelde naar beneden toe samen met de ballonnen. '~HappyBirrrrthday To youu~' zong ik speels en wiegde van links naar rechts op het bed.

joyce pakte het boek en sloeg deze open. ze las hoofdstuk 6 voor en ik drukte in een notiestie boekje notaties. zodat ik het niet vergat.

mellanie yume
Ik zat in de huiskamer van ravenklauw en dacht telkens aan wat malfidus tegen mij gezegt had. ik speelde met de oortjes van mijn knuffel. Ik bewoog ze heen en weer en gooide het pluizige knuffel beestje een aantal keer in de lucht zodat hij een rondje draaide. En stiekem als niemand het zag. Probeerde ik hem te laten zweven met enkel mijn handen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 4 Icon_minitimedi 20 jan 2015 - 12:40

Chanel

Hij zei dat Sneep hem niks kon schelen en trok me naar hem toe. Ik zuchtte diep. 'best nog even dan' Ik voelde mijn mobiel afgaan in mijn zak, natuurlijk had ik er een. Ik leefde dan wel gewoon in de toverwereld, maar ik had hem ooit van Tao gekregen om met hem te kunnen communiceren. 'Yo' zei ik toen ik de telefoon opnam. 'Oke niet bewegen ik kom eraan, ik ben onderweg, hou hem bezig!' zei ik snel en sprong op terwijl ik mijn staf pakte. 'Trol in het kasteel' vloekte ik en rende de trap af

Joyce

Ik voelde dat ik rood aanliep toen hij begon te zingen, gelukkig kon hij het niet zien. 'dankje... dat was lief van je' zei ik en nadat we alles hebben besproken leg ik het boek weer neer. 'oke dat was het dan wel weer voor vandaag' zei ik met een glimlachje. 'is er nog iets waar je over wilt praten?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 4 Icon_minitimedi 20 jan 2015 - 13:07

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Huang Zi Tao - Zwadderig
'un wat? Dat is toch een sprookjes figuur?' zei ik en keek haar met ongeloof aan. ik zuchte lichtjes en wikkelde me verder in de dekens. ik sloeg ze aan bijden kanten om me heen terwijl ik er nog boven op lag. 'zie je morgen dan maar weer.' brabbelde ik al gapent. mijn ogen hield ik niet langer meer open. en al gouw vielen ze dicht. niet dat ik sliep maar mijn hoofd deed gewoon erg zeer.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Marcel Scamander -
'o-of ik nog iets wilde vertellen?' herhaalde ik haar vraag. ik voelde me warm worden van binnen. ''kom op je kunt het.'' zei ik tegen mezelf in mijn gedachtes. mijn handen trilde lichtjes van spanning. 'i-ik wilde je bedanken voor je hulp die je me elke keer geeft. en...enummh. m-misschien kan ik je een keertje mee nemen uit eten als bedankje.' stotterde ik half. ik tikte met me wijs vingers tegen elkaar aan. ruimde snel me spulletjes op in mijn tas en kroop over het bed heen zodat ik dichter bij haar in de buurt was. ''kom op!!'' zei ik tegen mezelf in gedachte. ''je moet dit doen.'' vervolgde mijn gedachtes. mijn hand reek naar haar haren toe. ik streelde haar haar lokken achter haar oor. ik verzamelde al mijn moet, en bewoog mijn hoofd ietjes meer naar haar toe. op dat moment hoorde ik een andere stem. ik keek meteen richting het geluid.

mellanie yume
het was al vrij laat en we moesten gaan slapen van de afdelings lijder. ik wandelde naar me kamer toe die ik met joyce deelde. ik opende de deur en zag allemaal konfettie op de grond liggen. ik trok een wenkbrauw op en keek naar het bed waar zij en de jongen die ze regelmatig bijles gaf, op zaten. 'hey, een privé feestje? waarom ben ik niet uit genodigd?' vroeg ik. de jongen draaide zijn hoofd mijn richting op zodra ik sprak.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 4 Icon_minitimedi 20 jan 2015 - 13:19

Joyce
HHij vroeg of ik met hem uit eten wou, hij had het echt gevraagd! Hij had het gewoon gevraagd! Net voordat hij zo dicht in me buurt kwam en me kon zoenen kwam Mellanie binnen. Mellanie en ik konden het niet echt met elkaar vinden, nooit eigenlijk. Ik gooide een kussen in haar richting. 'hou je kop' siste ik en pakte dan Marcel zijn hand vast. 'ik ga heel graag een keer mee ' zei ik en drukte dan kort een kusje op zijn lippen 'ik denk dat je dat van plan was' fluisterde ik dacht in zijn oor, daarna keek ik weer naar Mellanie. 'wat moet je?'

Chanel
Ik rende snel naar beneden en hield mijn toverstaf gereed. Ik bewoog hem razendsnel waardoor de trol versteende voor even. 'haal iemanddan! ' riep ik als ik er uiteindelijk in me ééntje voor sta en rolde snel weg als hij me wou slaan. 'nu!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 4 Icon_minitimedi 20 jan 2015 - 13:41

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Huang Zi Tao - Zwadderig
(ZZzzz)


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Marcel Scamander - Zwadderig
ik schrok van de kus die ze gaf. ik trok me hoofd naar achteren toe en streelde door mijn haar heen. Het meisje liep langs me heen, ik hoorde stof heen en weer bewegen waarschijnlijk was ze op haar bed gaan zitten. haar handen gaven een soort van licht af. ze had iets in haar handen dat nog meer licht uit straalde. ''wat is dat? zijn dat energieën, het lijkt niet op magie en ook niet op die paarse cloud van Tao.'' ik wilde graag weten wat het was aangezien ik blind was en alleen magie'se dingen kon zien of waarnemen. ik hoorde niet wat Joyce fluisterde omdat ik zo gefocust was op het licht. ik raakte uit mijn trans. en keek weer richtig joyce. 'eeeh, ik moet gaan denk ik.' zei ik en stond op. 'bedankt voor de uitleg.' zei ik vlugjes en rende naar de deur toe.

ik liep in de gangen en telde de stappen. onverwachts hoorde ik gegil. ik kantelde mijn hoofd en spitste mijn oren. ''waar kwam dat vandaan?'' de locatie van het geluid had ik gevonden meteen rende ik richting het geluid. het bleek een meisjes wc te zijn. ik stapte naar binnen toe. 'hey!! waarom gillen jullie zo?' vroeg ik en hoorde een hol gegrom en gejammer.

mellanie yume - ravenklauw
ik kreeg meteen een kussen naar me toe gegooid. ik pakte de kussen van de grond op. 'wat ik kom doen? wat dacht je van slapen.' zei ik zachtjes en kroop lichtjes in elkaar. ik liep naar mijn bed toe en ging onder de dekens liggen. de kussen die ze gegooit had hield ik nog steeds vast. ik knuffelde me witte ijs beertje en streelde over zijn vacht heen. ik staarde naar de bijles jongen. hij heedt enge ogen omdat hij blind is. maar toch had hij iets aparts. hij leek me even aan te staren.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 4 Icon_minitimedi 20 jan 2015 - 13:49

Joyce

Ik vloekte ťoen hij weg was, hij had zich teruggetrokken. Fijn Joyce je kan echt totaal niks! 'nooit van kloppen gehoord' gromde ik geërgerd. Ik kroop onder me dekens en deed oordopjes in, ik hoefde haar niet te horen.

Chanel

Ik keek achterom ťoen Marcel daar opeens stond. 'uit de weg Marcel' riep ik meteen, ťoen hij dat niet gelijk deed, duwde ij hem aan de kant en kreeg een klap tegen me aan waardoor ik door de toiler deuren viel. Als ik Marcel niet weg had geduwd was hij nu waarschijnlijk dood geweest. Met een klap kwam ik tegen de muur en kreunde ik zachtjes. 'paralitus!' riep ik waarna de trol stil zweefde, op dat moment kwam er een docent aan die met de trol afrekende, het werd steeds zwarter voor me ogen en even kreunde ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 4 Icon_minitimedi 20 jan 2015 - 20:07

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Huang Zi Tao - Zwadderig
(ZZzzz)


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Marcel Scamander - Zwadderig
onverwachts kreeg ik een duw. ik belande op mijn rug en zag het licht e kleurijke gedaante van magie. het velde de hele kamer op. behalven in het midden. daar was een groot iets. het leek wel zo gevormt als een trol of een org. met grote ogen keek ik er naar. na enige tijd verdween de kleurijke magie en vulde de leegde mijn zicht weer op. ik groop naar achteren toe. 'CHANELL!' schreeuwde ik. 'CHANEEEL~' riep ik nogmaals.

mellanie yume - ravenklauw
ik negeerde haar reactie net als altijd. waarom waren meiden zo gemeen. ze kon bijna in zwadderig zitten. dacht ik en rolde mezelf op onder de dekens. ik pakte me andere knuffels beed en omarmde ze allemaal. ik gaf ze stuk voor stuk een kusje op ieder zijn of haar hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 4 Icon_minitimedi 20 jan 2015 - 20:19

Chanel

Ik voelde een enorme pijn op mijn hoofd. Toen ik met een trillende hand aan mijn hoofd tastte voelde zag ik bloed op mijn handen. Ik wou opstaan maar zakte al razendsnel in elkaar, tot ik ik uiteindelijk totaal niks meer zag, en het zwarte het over nam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 4 Icon_minitimedi 20 jan 2015 - 20:32

[quote="Panda"][Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Huang Zi Tao - Zwadderig
(ZZzzz)


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Marcel Scamander - Zwadderig
ik voelde twee handen op mijn shcouders die me weg trokken vervolgens zag ik overal licht flitsen. ik werd weg gedragen alles ging zo snel dat lang niet alles tot me door drong. ik lag in een ziekenhuis bedje dat kon ik ruiken aan de muffe geur van de zaal. ik hoorde de ademhaling van iemand anders naast me. 'huh!? w-waar ben ik.' vroeg ik en ging recht in mijn bed zitten. 'suster help. i-ik voel me zo alleen.' riep ik. niet veel later hoorde ik iemand tegen me praten. 'rustig maar jonge we zijn bij je. en chanel licht naast je in een ander bed.' legde ze uit.

mellanie yume - ravenklauw
ZZzz
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 4 Icon_minitimedi 20 jan 2015 - 20:40

Ik werd naar een hele tijd wakker met een verschrikkelijke pijn in mijn hoofd. Ik kreunde zachtjes en knipperde hevig. Ik voelde dat al het bloed uit mijn gezicht was getrokken. "Chanel liefje ben je wakker?!" werd er gezegd. 'Wie is dat' mompelde ik kort. Ik voelde dat mijn handen trilde. 'waar ben ik '
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 4 Icon_minitimedi 20 jan 2015 - 21:05

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Huang Zi Tao - Zwadderig
(ZZzzz)


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Marcel Scamander - Zwadderig
ik voelde een warme kom op me schoot. 'moet ik je voeren of lukt het wel?' vroeg de suster lief. ik keek richting het geluid. 'voer me maar.' zei ik en ging tegen mijn kussen aan leunen terwijl ik recht op in het bed zat. ik deed me mond open en voelde een hete supstansie in mijn mond glijden. het smaakte als kippensoep. 'haaah aah, heet' zei ik en blies met me mond open. snel slikte ik het door en voelde hoe de warme soep naar beneden gleed.

mellanie yume - ravenklauw
ZZzz
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 4 Icon_minitimedi 20 jan 2015 - 22:12

Ze begonnen me vragen te stellen over wie ik was. Ik keek hen even aan van links naar rechts, ik wist het niet! Ik wist het gewoon niet! 'Ik uhmm... ' zei ik stotterend. 'Herken je die jongen?" vroegen ze en ze wezen naar Marcel. 'Ik keek hem even met een schuin hoofd aan. 'ik.. ik ... ik heb geen flauw idee wie dat is'
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 4 Icon_minitimewo 21 jan 2015 - 18:09

Marcel
'Doe niet zo dom Chanel!' Zei ik plagerig toen ik hoorde dat ze me niet herkende. 'Weet je nog dat ik je gekust heb in mijn kamer vanacht na het eten?' Vroeg ik en kreeg een hap soep in me mond. 'Kuche, kuche' ik proeste de soep bijna uit omdat ik het niet verwachte. 'Wel eerst zeggen dat je me voerd wil je dat ik stik?' Zei ik al kuchend. Ik sloeg het dekbed van me af. 'Met mij is niets mis. Ik ben niet gewond.' Zei ik maar de zuster duwde me terug in bed.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 4 Icon_minitimewo 21 jan 2015 - 19:17

Ik keek hem even met een schuin hoofd aan en schudde weer mijn hoofd toen hij zei dat ik hem wel kende. 'Nee sorry echt niet' zei ik en voelde dat mijn ogen groot werden toen hij zei dat hij me had gezoend deze avond. 'sorry, maar ik weet het echt niet meer. B..ben jij mijn vriend? Waar zijn we?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 4 Icon_minitimewo 21 jan 2015 - 21:04

'Eeeh hehe zo iets ja.' Zei ik op haar vriendjes vraag. 'We zitten op school in de ziekenhuis afdeling. We wonen een soort van op school. We slapen, eten en leren hier.' Vertelde ik. 'Ik zou me voorstellen ik ben Marcel scamander.' Zei ik vriendelijk en stak me hand de richting uit waar het geluid vandaan kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 4 Icon_minitimewo 21 jan 2015 - 21:06

Ik stak mijn hand uit en nam hem uiteindelijk aan. Hij zei dat hij zoiets als mijn vriend was. 'hoe bedoel je zoiets? ' mompel ik en sta op. De zusters willen me weer terug duwen maar ik deins achteruit als ik de spuit zie. 'blijf van me af' waarschuwde ik. 'ik ben hartstikke oke!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 4 Icon_minitimewo 21 jan 2015 - 21:27

'Nouja, nog niet officieel.' Gaf ik eerlijk toe want ik kon totaal niet liegen. Ik voelde haar hand. Ze was zacht en warm. Ik stond op en ging bij haar op bed zitten. Ik keek haar niet recht aan. Je heet Chanel en we zijn allemaal tovenaars.' Vertelde ik en glimlachte. 'Wil je iets eten?' Vroeg ik en hief de kop soep haar richting op.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 4 Icon_minitimedo 22 jan 2015 - 7:05

Niet officieel, oke mooi niet officieel, anders had ik me heel schuldig moeten voelen. Ik kreeg hoofdpijn als ik probeerde te herinneren wat er was gebeurd 'wat is er gebeurd?' vraag ik dan ook, ik moest en zou het weten! Hij zegt dat we allemaal tovenaars zijn, en ik kijk hem aan alsof hij gestoord is. 'heel grappig' zei ik sarcastisch. Ik schudde mijn hoofd als hij vroeg of ik soep wou, ik was al misselijk en draaierig, dan leek het me niet slim om wat te eten 'nee dankje'
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 4 Icon_minitimedo 22 jan 2015 - 12:05

Marcel
'Ik weet niet wat er gebeurt is ik kan niets zien.' Zei ik en roerde in mijn soep. 'Jij was er zelf bij je gebruikte je toverstok en zei een spreuk toen was de hele kamer gefult met licht. Zover ik kon zien. Daarna gilde je en hoorde ik een zware klap. Das al' zei ik en glimlachte. 'Ik ga maar eens slapen morgen weer les.' Ik slurpte de soep op door mijn lippen aan de kom te zetten. Vervolgens pakte de suster de lege kom soep aan en zette het weg. Ik kroop in het bed naast Chanel. 'Chanel hou me niet voor de gek okee~' zei ik en stak me tong uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 4 Icon_minitimedo 22 jan 2015 - 12:17

'volgens mij heb je een aardige klap tegen je hoofd gehad of niet? ' was mijn opmerking ťoen hij zei dat ik met een toverstak een spreuk uitsprak. Hij zei dat hij ging slapen en ik knikte. Ik legde mijn hoofd neer op he t kussen en probeerde te ontspannen wat eigelijk niet lukte. 'wat? Ik doe niks' ze arts kwam eraan en keek naar me pupillen, Sneep stond erachter, onze mentor. "geheugen verlies meneer, Chanel heeff geheugenverlies"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Harry Potter - De Volgende Generatie
Terug naar boven 
Pagina 4 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Tell Me A Story :: Meespeelverhalen :: Boeken & films-
Ga naar: