Tell Me A Story
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tell Me A Story

Maak een meespeelverhaal of schrijf je eigen verhaal. En deel deze met anderen. Speel in je eigen fantasie!
 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Harry Potter - De Volgende Generatie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
AuteurBericht
Panda
Admin



Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 9 Icon_minitimeza 2 mei 2015 - 21:47


Huang Zi Tao - Zwadderig
'tuseu! een aantal keer? in je dromen vast. jij weet niet eens wat er toen gaande was malfoy je was er niet eens bij. dus swijg.' gromde ik en nam een slok van mijn water.

wegens mijnsnelle wushu sport reflexe wist ik chanel nog net een beetje op te vangen zodat ze niet lelijk op de grond terecht kwam. 'kijk eens uit mafkezen!!' schreeuwde ik naar de gooier. ik trok chanel tegen me aan. 'chanel are you okee?' vroeg ik een beetje bangig. ik streelde haar warige haren uit haar gezichtje


marcel scamander - zwadderig
'hoezo? jij houd je ook niet bezig met je eigen zaken maar met die van tao das ook niet bepaalt eerlijk toch?' vroeg ik en keek best serieus.

ik hoorde wat gillen en een vorse klap en wat geschreeuw. 'whuh? wat gebeurde er?' vroeg ik. het enigste waar ik nooit van kon genieten was swerkbal omdat ik die verdommde ballen nooit zag. enkel alleen de snaai, omdat die echt iets magisch had. ik stopte wat eten in me mond en kouwde er op.


Laatst aangepast door Panda op zo 3 mei 2015 - 19:36; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 9 Icon_minitimezo 3 mei 2015 - 19:12

Scorpio

'Je zziet toch duidelijk dat ze buiten westen is en niet oke is!' schreeuwde ik kwaad.Wist hij dan ook helemaal niks? Je vraagt toch niet of iemand oke is terwijl diegene helemaal niet aanwezig is.

Chanel

Ik kreunde zachtjes en wist met moeite mijn ogen open te krijgen. 'Au' mompelde ik terwijl ik over mijn hoofd streek. Ik keek even om me heen en zag dan opeens een gezicht boven me hangen waar ik van schrok. 'Waar ben ik?' zei ik met moeite. 'w..wie ben jij?! Hoe.. hoe kom ik hier' zei ik lichtelijk in paniek
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 9 Icon_minitimezo 3 mei 2015 - 19:29


Huang Zi Tao - Zwadderig
Ik lachte sarcastisch 'Wie ik ben?! Maak je een grapje? Ik ben je vriendje.' Mompelde ik geergert. Omg vast weer een idee van draco en Chanel zodat ze ongemerkt weer bij elkaar kunnen zijn en mijnboring de gek kunnen houden he! Dacht ik. Ik schudde haar heen en weer. 'Kom op Chanel! Je zit op zwijnstein een of andere magie school. We zijn nu in de eetzaal.' Vertelde ik.


marcel scamander - zwadderig
*snapt niets van wat er gebeurt.*


Laatst aangepast door Panda op zo 3 mei 2015 - 19:28; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 9 Icon_minitimezo 3 mei 2015 - 19:33

Chanel

'Vriendje?' zei ik terwijl ik me van hem los maakte. 'nee nee nee dat is niet waar ik heb helemaal geen vriend. Luister ik weet niet wat je me probeert te vertellen maar zodra mijn ouders hier van horen ben je zwaar de pineut' zei ik en keek hem even geërgerd aan. 'Zwijnstein? Hoe ben ik hier terecht gekomen, ik zou naar een meiden school gaan voor heksen. Waarom ben ik hier? Oke wie haalt er hier een of andere domme grap met me uit?' zei ik en streek even door mijn haar heen tot ik opeens zag dat het paars was en ik een geschrokke gilletje liet horen. 'mijn moeder maakt me af'
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 9 Icon_minitimezo 3 mei 2015 - 19:45

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Huang Zi Tao - Zwadderig
'jaah!!! dat heb je wel. ' snauwede ik. ik lied haar los en stond bruut op. toen ze gilde om haar haar lachte ik me haast plat van afschuw hoe slecht ze speelde. 'kom op chanel je hebt me zelf nog verteld dat ik dat nog voor je geverft hebt omdat je het zo graag wilde.' vertelde ik. ' je ziet je ouders al jaren niet meer. wat lul je als ze je wilde vermoorden kan ze dat al lang niet meer.'


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Marcel Scamander -
'w-at gebeurt er?' vroeg ik me af en keek om me heen maar ik zag alleen tao zijn wolk.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 9 Icon_minitimezo 3 mei 2015 - 19:53

Chanel

Ik begon te koken toen hij die opmerkingen maakte over mij en mijn ouders. Ik sloeg hem uiteindelijk met een vlakke hand recht tegen zijn wang aan. 'Als je mij voor schut wilt zetten dan vind ik dat prima, maar je laat mijn ouders hier buiten' siste ik kwaad. Ik keek kort naar de jongen met de witte ogen die vroeg wat er gebeurde. 'Dat zou ik ook wel eens willen weten' siste ik kort
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 9 Icon_minitimezo 3 mei 2015 - 22:58

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Huang Zi Tao - Zwadderig
toen ze me sloeg bleef ik even zo staan. 'okee wat jij wilt zoek het maar uit.' gromde ik en duwde haar met mijn schouder aan de kant. stug liep ik door naar mijn kamer toe. ik smeet de deur achter me dicht en gilde eventjes alles bij elkaar. alles was weg. zonder haar zou ik mijn geheugen en dingen van vroeger nooit meer terug krijgen. misschien was het beter om maar door te gaan zonder iedereen die de oude tao kende. misschien moest ik maar doen alsof ik nieuw was op deze school. nieuwe uiterlijk nieuwe looks. een nieuw meisje.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Marcel Scamander -
'chanel doe niet zo gemeen tegen tao!!' jammerde ik. tao heeft niets tegen je ouders gedaan dat deed je echt zelf dus als je boos wilt zijn doe dat dan maar lekker op jezelf!' zei ik serieus en blies me wangen even op.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 9 Icon_minitimema 4 mei 2015 - 19:59

Chanel

En toen begon er die blinde jongen ook al tegen me te schreeuwen. 'Ik weet niet wat er hier gebeurd, en ik weet alleen dat me hoofd hartstikke pijn doet' zei ik uiteindelijk. "Je bent je geheugen verloren door die klap van de beuker" zei een jongen en ik keek hem verbaasd aan. 'Beuker? Wat is in gods naam een beuker? Dat klinkt gevaarlijk'
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 9 Icon_minitimema 4 mei 2015 - 20:57

Marcel Scamander
'Wat een beuker is weet ik ook niet heb er nooit eentje kunnen zien. Maar ik weet wel dat een knuppel pijnlijker is. 'Kom maar zitten Chanel je hebt vast honger het is trouwens al etenstijd. Ik ging staan en stak me hand over te tafel heen uit. 'Zou me voorstellen ik ben Marcel scamander. Ik ben een magie ziener.' Vertelde ik vriendelijk ik glimlachte liefjes naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 9 Icon_minitimema 4 mei 2015 - 21:02

Chanel

Ik smste even snel mijn moeder , waarom ze me in gods naam op deze school had gezet en waarom ik me niks meer herinner. Mijn moeder moest antwoorden hebben toch? De blinde jongen zei dat het etenstijd was en ik knikte moeilijk terwijl ik ging zitten en wat afkeurend naar het eten keek, wat was dit allemaal voor tweederangs spul? Ik was gewend om geserveerd voedsel te krijgen. Hij stak zijn hand uit en stelde zichzelf voor als Marcel. 'Chanel , Chanel Sanders, Heks en heler' zei ik dan beleefd
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 9 Icon_minitimema 4 mei 2015 - 22:26

Marcel scamander
'Ik wil niet lullig zijn maar hier heb je geen bereik met die apparaten.' Legde ik uit en wees naar haar elektronische Aparaat. 'Die doet het hier niet.' Zei ik nogmaals. 'Chanel zullen we vanmiddag huiswerk maken? Of eigenlijk wil je me boek voorlezen? Dan kunnen we elkaar beter leren kennen?' Vroeg ik. Dit had ik al eerder mee gemaakt met Tao en het werkte prima.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 9 Icon_minitimema 4 mei 2015 - 22:29

Chanel

'Wat?!' zei ik toen hij zei dat mijn mobiel geen bereik had. 'Oke hoe kan ik mijn ouders dan contacteren?' zei ik zo kalm mogelijk. Hij vroeg of we samen huiswerk konden maken, of ik zijn boek kon voorlezen. 'Ik wil eerst mijn ouders gesproken hebben , niet lullig bedoeld, maar ik wil dit eerst gedaan hebben'
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 9 Icon_minitimema 4 mei 2015 - 22:37

Marcel scamander
'Nee, als jij mij helpt help ik jouw daarna met een berichtje versturen.' Antwoorde ik eigenwijs. 'Te slotte moet je eerst en beetje leren hoe alles werkt hier anders verdwaal je levend en sterf je in een eenzame pijnlijke dood.' Vertelde ik alsof het heel ernstig was. 'Ik leer je wel de basis zodat jij een bericht kan sturen.' Ik nam een slok van mijn drinken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 9 Icon_minitimema 4 mei 2015 - 22:39

Chanel

Ik keek hem kwaad aan toen hij me aan het chanteren was. 'Dat is chantage' siste ik kort. 'Dat is echt laag' mompelde ik kort en zuchtte diep waarna ik mijn hoofd schudde. 'best ... ik help je.. enkel en alleen voor deze ene keer, dus ik help je niet nog eens' mompelde ik geergerd. Ik had hier dus echt geen zin in
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 9 Icon_minitimema 4 mei 2015 - 23:54

Marcel scamander
'Das helemaal niet laag je helpt een gehandicapte en ik help iemand met een soort van amnesia.' Vertelde ik rustig. 'En ten sloten zit je niets voor niets in zwadderig.' Ik bleef kalmpjes en vriendelijk reageren. 'Heb eens respect voor de mensen die je willen helpen.' Antwoorde ik en nam een Hap van mijn laaste beetje voetsel op mijn bord. Met een servetje depte ik mijn mond schoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 9 Icon_minitimedi 5 mei 2015 - 10:22

Chanel

'Ik zit in wat?!' zei ik geshokeerd. 'Nee nee nee.. ik hoor in ravenklauw te zitten net zoals de rest van mijn familie ooit heeft gedaan' zei ik en legde mijn handen tegen mijn voorhoofd aan. 'Wat is dit voor een zieke zieke droom' ik zuchtte kort toen hij zei dat ik een gehandicapte hielp. 'ja ja ik weet het. Ik help je oke, ik help je'
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 9 Icon_minitimevr 15 mei 2015 - 12:48

Marcel scamander
'Ah nou ik weet wel waarom je in zwadderig zit. Ga maar na hoe je tegen Tao deed dat was niet echt iets voor een ravenklauw.' Zei ik flauwtjes. 'Je hebt gewoon amnesia dat is alles. Het is geen droom anders zo ik kunnen zien en had ik vleugeltjes gekregen op mijn rug waarmee ik hier vandaan kon vliegen.' Vertelde ik en maakte met me handen vlieg bewegingen. Ik schoof me bord aan de kant en stond op. 'Kom je dan gaan we naar de bibliotheek.' Zei ik en liep verder naar de uitgang van de eetzaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 9 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Harry Potter - De Volgende Generatie
Terug naar boven 
Pagina 9 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Tell Me A Story :: Meespeelverhalen :: Boeken & films-
Ga naar: