Tell Me A Story
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tell Me A Story

Maak een meespeelverhaal of schrijf je eigen verhaal. En deel deze met anderen. Speel in je eigen fantasie!
 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Harry Potter - De Volgende Generatie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Panda
Admin



Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 2 Icon_minitimeza 17 jan 2015 - 22:55

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Huang Zi Tao - Zwadderig
ik keek hem met grote ogen aan. 'wuut zo veel?' zei ik verbaast. 'dude. neem me niet in de maling ofzoiets. kom kom kom, neem me mee naar de les! hier is het roóster.' zei marcel en drukte een papiertje in mijn handen. ik keek er naar gelukkig zat er ook een loop roete bij. ik begelijde marcel naar het klas lokaal. we kwamen wat laat binnen. ik boog voor over naar me vader huang. ik ging zitten/ de jongen hield mijn hand steets vast en ging naas mij zitten. 'kan je me los laten?' vroeg ik ligtjes geergert. 'okee, okee.' zei hij kort en lied me hand los. me vader vertelde en verhaal hoe belangrijk het was dat een tovenaar zig ook kon verdedigen zonder toverstok en dat er maar ene paar tovernaars waren die zonder stok konden toveren. ik vond het net als een sprookjes verhaal klinken heel onrealistisch. vermoeit ondersteunde ik mijn hoofd. ik tilde mijn shaal hoog op tot over mijn neus brug en ging met me armen op de tafel liggen. 'huaang~ wat schrijft hij op?' hoorde ik iemand zeggen. het was marcel. ik keek hem half slaperig aan. 'idk.' zei ik terug en sloot me ogen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Marcel Scamander -


Laatst aangepast door Panda op za 17 jan 2015 - 23:10; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 2 Icon_minitimeza 17 jan 2015 - 23:10

We hadden les, de leukste les tot nu toe. Marcel en Tao gingen langs ons zitten en ik draaide even met mijn ogen. Marcel vroeg wat er op het bord stond , en ik keek hem even aan. 'Ze hebben het over weerwolven, en hoe je ze kan herkennen. ' zei ik als antwoord. Ik omhelsde hem even kort en drukte een kus op zijn wang. 'Die heb je nog te goed van die verloren weddeschap van ons' zei ik dan
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 2 Icon_minitimeza 17 jan 2015 - 23:15

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Huang Zi Tao - Zwadderig
~ZZzzzzz~

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Marcel Scamander -
'wuuth maar we zitten in de verdeging les. niet in mietelogie les?' zei ik verbaast maar kwam er al snel achter dat hij uit ging leggen hoe je het beste tegen hun kon vechten om jezelf te redden. plots voelde ik iets op me wang. mijn oog gingen wat wijder staan toen ze dat deed. ik keek natuurlijk niet om zoals een normaal iemand zou doen maar ik bleef levenloos voor me uit staren. 'welke van de 3 weddenschappen ookalweer?' fluisterde ik zachtjes aan Chanel. 'pas maar op dat Scorpius niet jaloers word.' fluisterde ik en glimlachte breed. nog altijd doelloos starend naar voren toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 2 Icon_minitimeza 17 jan 2015 - 23:20

Ik wou hem net uitleggen dat ze ons wouden leren om daar tegen te verdedigen , maar hij had het al vrij snel zelf door. Ik schoot in de lach toen hij zijn ogen groot maakte, en de Professor keek me waarschuwend aan. Ik haalde mijn handen omhoog. 'sorry' zei ik uiteindelijk en grinnikte zachtjes om de opmerking van Marcel over Scorpio. 'de enige waar hij jaloers op zou worden is als ik naar Tao zou kijken, voor de rest laat het hem compleet koud dat weet je' zei ik met een grijns
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 2 Icon_minitimeza 17 jan 2015 - 23:29

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Huang Zi Tao - Zwadderig
~ZZzzzzz~

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Marcel Scamander -
'haha, heb jij mazzel. ik zie niet eens waar je uberhoud naar kijkt. dan zou ik vast een makkelijk vriendje worden.' zei ik al gniffelend en vrolijk. 'hoewel ik je dan wel 24 uur 7 vast hou.' voegte ik er fluisterend aan toe. de leraar maakte een slijpent geluid met zijn nagels op het bord. ik deed meteen mijn ogen dicht en me bijden handen voor me oren. 'aah' kramde ik zachtjes uit. het kwam erg hard aan in mijn gevoelige oortjes. 'Scamander!! opletten en niet kwebbelen. neem een voorbeeld aan je broers.' zei de leraar streng. ik lied me oren los en opende me ogen. ''het is ook altijd het zelfde neem een voorbeeld aan je broers! ugh, stomme tweeling.'' dacht ik. 'zeg als hij het toch niets kan schelen. wil je me dan vanavond helpen met iets?' vroeg fluisterend maar dan nog zachte in de hoop dat de leraar het niet hoorde.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 2 Icon_minitimeza 17 jan 2015 - 23:41

'Jou zoon licht hier anders te pitten op de tafel hoor' siste ik kort toen hij dat geluid op het bord maakte. "Weet je , ik herinner me een tijd dat jullie samen op de schoolbanken lagen te slapen" was zijn tegen argument. Ik voelde mijn spieren trillen van woede, en Scorpio zijn blik was ook niet al te blij. "Is dat waar Chanel?! Is dat waar?" zijn stem klonk overstuur. 'owh echt serieus. Het was verdomme slapen op een godverdomme schoolbankje waarna we godverdomme allebei straf kregen Scorpio, hou alsjeblieft je kop dicht' hij ging weer zitten en ik keek naar de leraar. 'dat was vroeger, we leven volgens mij nog steeds in de tegenwoordige tijd' uiteindelijk keerde ik me tot Marcel. 'maar natuurlijk wil ik dat'
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 2 Icon_minitimeza 17 jan 2015 - 23:51

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Huang Zi Tao - Zwadderig
ik werd wakker van het geschreeuw. van een meisje. ik keek op en hoorde allerlij dingen waar ik niets van af wist. jah blijkbaar sliep ik veel. ''daar was ik ook al achter gekomen.'' dacht ik een keek scheef naar wat er gezecht werd. 'slapen op een bank, met haar?' zei ik ongelovig en keek naar het meisje. ik voelde de hand van marcel op mijn wang. hij drukte tegen me wang aan. maar waarm begreep ik niet. ik keek voor me uit naar me vader. die met zijn armen over elkaar heen stond. ''woep...'' dacht ik en zachte onderuit.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Marcel Scamander -
ik luisterde naar de rage gesprekken van chanel en Scorpius. ik grinnekte van vermaak. wacht maar Scorpius ik zal je hartje ooit doen breken. als je die ooit hebt gehad teminsten.'' dacht ik en hield een hand voor me mond. ik zag de magie wolk van panda draaien. ik duwde tegen de wolk aan om het uit mijn zicht te halen. tao hat de een of andere manier altijd magie om zig heen. dat was ook de duistere parse wolk waar hij mee kon teleporteren. vreemt genoeg was de wolk zwakker dan normaal. net alsof hij iets miste.
'okeee dat is dan belooft.' zei ik en glimlachte naar chanel. 'vanavond 9 uur bij mij in me kamer.' fluisterde ik
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 2 Icon_minitimeza 17 jan 2015 - 23:58

Ik knikte op Marcel zijn uitspraak. 'jowe dan ben ik er' als de bel staat sta ik op. 'dan zie ik je anavond' . Ik werd zowat mee gesleurd door Scorpio . 'blijf eens even van me af wil je?' siste ik kort. Hij probeerde zijn lippen op de mijne te drukken maar ik ontweek hem. 'denk je serieus dat je wat krijgt nadat je me voor gek had gezet in de klas. Denk het toch niet' ik sloeg mijn armen over elkaar. "Dus je vind Tao toch leuk?" was zijn boze antwoord. 'Ja dag, ik zie je wel weer als je normaal kan doen' daarna liep ik weg
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 2 Icon_minitimezo 18 jan 2015 - 0:21

Tao
'Wat was dat nou over dat slapen op een bank.' Vroeg ik aan Marcel. Marcel pakte mijn schouder weer vast. 'Oooh die ene kaar dat jij met Chanel naar de dreuzel wereld was geweest en toen kwamen jullie dood moe terug. Omdat de tijd hier natuurlijk anders loopt dan daar.' Lachte Marcel. Jij volgde me mee naar de kantien tafels. Daar gingen we samen ergens zitten. Ik bekeek de tafel met broodjes.

Marcel
'Tao, mag ik een wit bolletje en 3 vierkante bruine bolletjes?' Vroeg ik aan panda. Ik hoorde dat het op mijn bord werd gelecht. Ik voelde en taste over de tafel heen maar ik voelde breekt genoeg geen bord. Verbaast staarde ik voor en uit. Voor me begonnen wat jongens te lachen. 'Nouuuuwh geef terug!' jammerde ik toen ik in de gaten had dat ze mijn bord hadden af gepakt.

mellanie yume - raveklauw
Ik zag dat de knappe jongen Scorpius ruzie had met dat gemene meisje Chanel. Ik staarde verlegen naar Scorpius en liep langzaam naar hem toe. Ik had een boek omarmd en mijn ponny hing voor mijn ogen. 'S-scor-pius,' zei ik al stotterend. 'G-gaat het?' Vroeg ik nerveus en verlegen. Ik durfte hem niet aan te kijken zo bang was ik. Nouje. Met echt bang eerder mega verlegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 2 Icon_minitimezo 18 jan 2015 - 0:28

Chanel

Toen ik aankwam in de eetzaal zag ik al vrij snel wat de jongens van zwadderig deden. Ik gromde zachtjes pakte het bord met de broodjes eraf en zette die voor Marcel neer, daarna hield ik mijn staf op het groepje jongens gericht. "Wat nou Chanel, verdedig je een blinde?" zeiden ze lachend. Ik lachtte even mee. 'ja je hebt gelijk het is inderdaad best wel stom van me' begon ik. 'om jullie niet meteen te vervloeken hier' vervolgde ik. Daarna zwaaide ik met mijn stok en viel 1 van de jongens hard tegen de muur aan. 'nog iemand? ' siste ik kwaad. De jongens dropen af en ik knikte.

Scorpio

Er kwam een meisje van reveklauw naar me toe, haar herkenend als Mellanie, en vragend of het wel goed ging. Ik leunde tegende muur aan en knikte kort. 'kan niet beter, waarom wil jij dat weten?' was mijn korte antwoord en veegde even over mijn shirt van zwadderich heen
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 2 Icon_minitimezo 18 jan 2015 - 0:41

Marcel
'Thx Chanel. ' zei ik en brobeerde teglimlachen naar haar.
Ik zag een kleurtje op komen. Het was de kleur van tovenarij. 'Doe die staf weg.' Zei ik met een neutrale stem. Ze luisterde niet en de kleur werd heviger en vloog voor uit. 'Stoooop!!' Zei ik en pakte de hand van Chanel vast.' Niet tovere please.' Zei ik tegen haar en trok haar hand naar beneden. 'Dadelijk word je nog van school gestuurt voor dat het negen uur is.' Fluisterde ik en glimlachte van het idee die ik in mijn hoofd had.

Mellanie yume - ravencauw
'N-nou, ummh...Zoon iemand als jij verdient het toch niet om zo behandelt te worden. Ze speelt met je S-s..corpius.' Vertelde ik verlegen en probeerde hem aan te kijken. 'E-en ze..zou je me kunnen helpen met ontstaffing zoals we eerder vorige paar maanden.?' Vroeg ik en keek weer naar de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 2 Icon_minitimezo 18 jan 2015 - 0:46

Scorpio

Ik lachtte toen ze zei dat Chanel met me speelde. 'Der is niks mis met Chanel hoor, ze heeft pit en daar houd ik van. ' ik haalde kort mijn schouders op toen ze de volgende vraag stelde. 'ik vind het best, als jij dat wit'

Chanel

'Dat maakt me niet uit, ze moeten je met rust laten, de volgende keer vervloek ik ze' was mijn korte antwoord. Ik keek achter me, normaal gesproken was Scorpio al lang achter me aan gegaan. 'ik word helemaal gek van dat jaloerse gedoe van hem. Ik bedoel, ik hou echt van hem dat weet je, maar hij doet net alsof ik een of andere slet ben' ik zuchtte diep en pakte dan een broodje waar ik een hap uit nam
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 2 Icon_minitimezo 18 jan 2015 - 0:58

Mellanie
'D-dus je v-vind het normaal dat ze steeds vreemd gaat en. Niet alleen met huang?' Vroeg ik nieuwschierig. Ik liep iets meer naar hem toe. En knuffelde me boek iets meer.

Marcel
'Ik wil geen magie zien okee.' Zei ik stug en kneep zachtjes in haar hand. Ze vertelde het een en ander over die vriend van haar. 'Chanel, please ik zit bij panda okee. Denk ook even aan hem. Ik wil geen ruzie met hem.' Zei ik en nam een hap van mijn bolletje. 'Beter ga je bij die meiden zitten en vertel je hoe knap ik ben.' Zei ik en glimlachte.

Tao
(Eet en luistert terwijl hij voor zig uit staart)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 2 Icon_minitimezo 18 jan 2015 - 11:27

Scorpio

Mijn ogen werden groot toen ze dat zei. Vreemd gaan, Chanel? Da zou ze nooit doen toch? Maar Mellanie leek zo zeker, en ook leek ze me niet het type meisje dat daar over ging liegen. Ik ging recht staan en liep z snel mogelijk naar de eetzaal, waar ik al snel Chanel vond. Ik rukte haar van achter de tafel vandaan en duwde haar hard tegen de muur aan, langzaam begon ik haar keel dicht te knijpen. 'Zeg dat het niet waar is!'

Chanel

'Okee best' mompelde ik kort over het feit van de magie. Ook knikte ik op het feit dat hij bij Panda zat. 'Volgens mij moet je voor een Panda toch echt naar de dierentuin' mompelde ik kort. Ik grijnsde even breed over zijn opmerking dat hij zo knap was. 'sorry ik mag niet liegen van mijn moeder' zei ik grijnzend maar werd opeens ruw beetgepakt, pas toen mijn keel werd dicht geknepen zag ik dat het Scorpio was. Langzaam werden mijn ogen steeds groter, en werd alle lucht uit mijn longen geknepen
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 2 Icon_minitimezo 18 jan 2015 - 19:45

marcel scamander
Ik lachte om haar dierentuin opmerking. 'Jammer dat ik niet weet hoe een echte panda er uit ziet.' Zei ik een beetje sneu. Ik zou wel naar een dierentuin kunnen gaan maar ik kon er toch geen flikker van zie. Chanel zij dat ze niet mocht liegen van haar moeder. Ik hoorde het gestampvoet van Scorpius al aan komen. 'Nou dan heb jij heel wat uit te leggen aan hem.' Zei ik en hield mijn oren al vast.

zitao huang - Zwadderich
Ik staarde voor me uit en zag dat dat meisje zowat gewurgd werd. Marcel bleek ook er niet veel van aan te trekken. 'Waarom hebben die twee altijd ruzie?' Vroeg ik aan hem en keek hem aan hoewel hij mij niet zag. 'Wie?' Vroeg hij terug. 'Dat meisje en die jongen van toenet ze ruziede ook in de klas.' Antwoordde ik. 'Oooh, Chanel en Scorpius. Die jongen is jaloers op jouw omdat dat meisje een soort van verlieft op jouw was of is. Ben je nu al vergeten wat er gebeurt was. Dude je het haar om je vinger.' Vertelde Marcel. 'Mmmmh...' Mompelde ik en keek even toe. "Wat moeten ze toch van me. En wat was die flashback." Dacht ik. Ik lied me achter Scorpius verschijnselen. En greep zijn schouder beet. 'Fuk off!' Zei ik hard en trok die Scorpius naar achteren toe. Hij belande op te eet tafel achter mij. 'Blijf eens van haar af man!' Vervolgde ik geergert. Ik kreeg gewoon hoofdpijn van dat gekibbel van hun twee. Verschillende leraren keken ons aan maar mij boeide het niet.

mellanie yume
'Scorpius!?' Riep ik na maar hij rende langs me heen. Verlegen rende ik achter hem aan maar bleef bij de deur staan vervolgs liep ik naar mijn afdeling toe. En keek naar wat Scorpius deed. Ik beer zachtjes op mijn lip en bekeek het mannelijke figuur van Scorpius.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 2 Icon_minitimezo 18 jan 2015 - 19:56

Chanel

Hij werd van me af getrokken en even zakte ik door mijn knieën om op adem te komen. 'Hoe kan ik vreemd gaan als ik altijd bij jou ben?' mompelde ik nog kort, ik had verder geen zin om hier nu ruzie over te maken. 'denk is na Scorpio, der zijn meer mensen die ons uit elkaar zien dan bij elkaar, dat weet je. Laat je niet zo snel omlullen man' mijn stem piepte nog van het zuurstof gebrek.

Scorpio

Ik vloekte hardop toen ik opeens achteruit werd getrokken en op de tafel werd gesmeten. Nu drong het pas tot me door wat ik had gedaan. Ik hurkte bij Chanel neer. 'h..het spijt me... m..mellanie zei' begon ik en wilde haar hand vast pakken die ze terug trok, ik kon haar geen ongelijk geven. "Mellanie, zit niet voor niks in ravenklauw, ze probeert je brein door te komen, maar het is fijn om te weten dat je meer vertrouwen in haar hebt dan in mij" was Chanel der antwoord. Ik knikte zachtjes en liet der dan opstaan, kijkend hoe ze naar de eetzaal uitliep, waarschijnlijk naar het dak gaande, want daar ging ze altijd zitten als ze zich rot voelde
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 2 Icon_minitimezo 18 jan 2015 - 21:00

marcel scamander
Ik keek toe wat Tao allemaal aan het doen was. Plots zag ik een tweede wolk het was zijn vader.

zitao huang - Zwadderich
Die Scorpius knielde neer op de grond ik keek hem vel en kill aan. Hij pakte snieki haar hand beet. Ze trok haar hand los. 'Ik zij toch laat haar met rust. Je bent gek in je hoofd man. Als het echt je vriendin was waarom wurgde je haar hè? Kikken jullie daar op ofzoiets?' Zei ik killer en trapte tegen de borstkast aan van Scorpius. 'Ze verdient niet iemand zoals jij.' Zei ik als laatste. Ik wilde nog een keer tegen hem aan trappen maar me vader pakte me vast van achteren hij had zig laten verschijnselen. 'Rustig zitao. Laten we naar mijn kantoor gaan.

mellanie yume
Ik deed bijden handen voor me mond toen ik de jongen huang, Scorpius zag trappen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 2 Icon_minitimezo 18 jan 2015 - 21:04

Chanel

Ik zat op het dak, nou dat was een goeie eerste start van het schooljaar zo. Ik zuchtte diep en leunde wat achterover. Niemand ander kwam op het dak, althans.. Tao en ik hadden hier vaak gezeten. Hij had me hier voor het eerst gezoend. Scorpio wou hier ook vaak komen, maar ik verbad het hem, ik was verranderd sinds er dingen waren veranderd tussen Tao en mij

Scorpio

Ik wou Tao terug trappen, hoe durfde hij iemand zoals mij, een echte Malfoy te trappen. Echter werd ik al vrij snel overeind getrokken door iemand, ik wou slaan, tot ik merkte dat het mijn vader was. Al vrij snel stonden we in zijn kantoor. "Ben je helemaal gek geworden?!" siste hij
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 2 Icon_minitimezo 18 jan 2015 - 21:54

marcel scamander
(Ergens)

zitao huang - Zwadderich
We stonden in het kantoor. 'Die gast wurgde haar! Is dat normaal?' Zei ik als een kind tegen me pa. 'Huang, bedankt dat je haar hebt bescherming. Maar je mag je mede studenten niet slaan of schoppen.' Vertelde bij streng. Me vader drukte een boek in mijn handen. 'Bekijk dit maar eens als je alleen bent.' Zei hij en wees naar de deur. 'En blijf uit de buurt van dat meisje. Het is voor je eigen best wil.' Vervolgde hij. Ik kon er niet tegen in gaan en hield mijn mond terwijl ik mijn hoofd lied hangen. Zo liep ik naar mijn kamer.

Ik was op mijn bed gaan zitten. Ik sloeg het boek open. Er stonden allemaal foto's in. Het waren geen stilstaande foto's zoals ik ze kende maar bewegende. Ik sloeg een bladzijde om en onverwachts viel er iets uit. Mijn ogen volgde het tot op de grond. 'Mijn iphoneee~' riep ik blij. Ik raapte het op en keek er in. Er stond iets in mijn notitie blok geschreven. *Blz 36, xxx mama.* stond er. Ik bladerde naar de bladzijde in het fotoboek en zag mij met een meisje in het gras veld. Ik zoende het meisje vol trots en glimlachte naar haar. Met ongeloof keek ik naar de foto terwijl ik door mijn vingers heen gluurde. Ik bladerde verder en zat een foto van een dak uitzicht. Het was een kort filmpje hoe je daar kwam. Ik raapte het boek bij elkaar en bewandelde de weg naar de locatie van het mooie uitzicht. Daar zag ik het meisje zitten die gesurft werd. Het verbaasde me omdat ze iemand anders was dan de trotse zoen foto. (Of er anders uit zag kwa haar kleur enzovoort) zonder pardon ging ik naast haar zitten met de fotoboek. Ik sloeg hem weer open. 'Hier had ik nog zwart haar.' Zei ik spontaan om de stilde te verbreken. Ik durfte niet naar het meisje te kijken ook bleek ze iets belangrijks voor me te zijn. Tenminste volgens het fotoboek en mijn flashback.

mellanie yume
Ik was in de bibliotheek gaan zitten ergens in een hoekje en zat lekker in de stilte te tekenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 2 Icon_minitimema 19 jan 2015 - 6:57

Chanel

Ik zuchtte diep en keek naar de lucht voor me. Sinds de ruzie met Tao was alles anders. Ik had me nergens meer op mijn plek gevoeld, bij geen andere personen meer, zelfs niet bij Scorpio. Het maakte niks meer uit, ik zou het toch uit gaan maken. Wat dacht hij wel niet,iiemand zoals mij wurgen. Überhaupt iemand wurgen, en dat door een beetje jaloezie, het maakte me bang om te realiseren dat hij me daar misschien wel had vermoord als Tao er niet geweest was. Een geluid langs me, en meteen pakte ik mijn stok vast, echter keek ik nog niet op. 'Scorpio als je me nu nietet rust laat, duw ik je hoogst persoonlijk van het dak af' mompelde ik zacht. Echter ging compleet iemand anders langs me zitten.... Tao. Mijn ogen werden groot ťoen hij het fotoboek open sloeg, waar we ťoen zoenend op stonden. Hij had nog zwart haar, en ik blond. Mijn mond werd kurkdroog terwijl ik er naar bleef staren. Had hij werkelijk waar niet door hoe gemeen ik tegen hem deed continue? Waarom hielp dat niet? 'ik uhmm' stammelde ik dan.

Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 2 Icon_minitimema 19 jan 2015 - 10:24

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Huang Zi Tao - Zwadderig
'Scorpio als je me nu nietet rust laat, duw ik je hoogst persoonlijk van het dak af' zei Chanel. 'denk niet dat dat veel helpt.' zei ik zachtjes en neutraal. ik negeerde de toverstaf omdat ik het nogsteets niet echt geloofte als een bedrijgent voorwerp. je kunt er hoostens iemand mee prikken.
'ik uhmm' stammelde ze. 'waarom ben je eigenlijk met dat andere jog?' vroeg ik stilletjes en niet geergert bedoelt of iets. ik bladerde door het boek heen en bekeek de foto's, het was een verjaardags foto en ik kreeg een kadoutje van haar wat ik vervolgens uit pakte.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Marcel Scamander -
(ergens)

mellanie yume
(in de bibliotheek)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 2 Icon_minitimema 19 jan 2015 - 10:30

Chanel

'Tuurlijk helpt dat wel, dan ligt die op de grond en ben ik nog steeds boven , rustig' mompelde ik kort. Hij vroeg waarom ik bij hem was en ik keek hem even recht aan. 'Ik hou van hem... maar dingen zijn veranderd' mompelde ik kort. Ik keek naar de foto's die voorbij kwamen, toen we nog zo gelukkig waren. 'alsjeblieft stop met bladeren...' zei ik kort. Hij stopte recht op de foto die ik niet wou zien... de foto toen hij me vroeg om te verloven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 2 Icon_minitimema 19 jan 2015 - 11:04

Tao huang
'Tuurlijk helpt dat wel, dan ligt die op de grond en ben ik nog steeds boven , rustig' mompelde chanel op mijn opmerking. ''dan verschijnsel ik toch terug op het dak?'' dacht ik maar zei het maar toch niet hardop. 'Ik hou van hem... maar dingen zijn veranderd' zei ze. 'maar je hield ook van mij. dus eigenlijk is er niets verandert.' zei ik neutraal terug en bladerde door het boek heen. op deze foto stonden twee handen. met aan de bijde ringvingers een zilvere ring. 'alsjeblieft stop met bladeren...' zei chanel kort. ik stopte bij deze foto en keek haar vragend aan. 'wae?(waarom)' vroeg ik niet begrijpent. 'wil gewoon de mooie herineringen zien.' zei ik zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 2 Icon_minitimema 19 jan 2015 - 11:07

Chanel

"Maar je hield ook van mij.." zijn woorden raakte me ergens. Ik slikte moeilijk en knikte dan. 'dat deed ik inderdaad' was mijn antwoord. Ik had mijn nagels in mijn handen gezet. 'Voor jou zijn het misschien mooie herinneringen omdat je er niks meer van weet. Voor mij doen ze pijn.' ik kek weg en zuchtte diep. Ik keek even recht aan. 'zonder dat boek, had je me niet eens herinnert Tao.. '
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 2 Icon_minitimema 19 jan 2015 - 11:14

Tao huang
ik schrok van wat ze zei over mijn herineringen. ''hoe kon ze dat weten?'' dacht ik. 'doe niet zo dom, natuurlijk weet ik het nog.' zei ik dapper en licht gesnapt. ''wie had het haar vertelt. waarom zou zij weten wat er gebeurt was en ik niet.'' dacht ik en sabbelde aan mijn boven lip. ik bladerde toch verder in het fotoboek in de hoop dat ik nog iets belangrijks tegen kwam. 'zonder dat boek, had je me niet eens herinnert Tao.. ' zei ze. ik keek weg. 'natuurlijk wel!' zei ik op de zelfde toon als eerst. ik kon hoe dan ook niet toe geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 2 Icon_minitimema 19 jan 2015 - 11:22

Chanel

'owh echt? Volgens mij zat ik in de auto ťoen het ongeluk was gebeurd, volgens mij ben ik bijna elke dag in het ziekenhuis geweest ťoen je in coma lag todat er een wijd verscheen die dacht dat ze zwanger van je was.' zei ik droog. Hij zei weer dat hij me wel herinnerde. 'hoe heet ik dan? Waar heb je me ontmoet?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 2 Icon_minitimema 19 jan 2015 - 11:29

tao huang
ik schrok van het verhaal over een meisje dat mogelijk zwanger van mij was. ''whuut, hoe kan dit.'' dacht ik schoof mijn sjaal over mijn mond en neusbrug heen. 'ze was niet zwanger van mij.' ontkende ik. 'hoe heet ik dan? Waar heb je me ontmoet?' vroeg ze. ik kroop steets verder weg en greep het boek wat steviger vast. 'i-ik h-heb je op school ontmoet chanel.' zei ik. wat was ik blij dat marcel uit zijn verhaal wat namen spontaan opnoemde. 'waarom kunnen we gewoon niet verdergaan waar we gebleven waren. dan is er toch niets aan de hand.' zei ik verlegen. en keek naar de foto's.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Harry Potter - De Volgende Generatie
Terug naar boven 
Pagina 2 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Tell Me A Story :: Meespeelverhalen :: Boeken & films-
Ga naar: