Tell Me A Story
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tell Me A Story

Maak een meespeelverhaal of schrijf je eigen verhaal. En deel deze met anderen. Speel in je eigen fantasie!
 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Living Toogether

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Panda
Admin



Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14

Living Toogether - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Toogether   Living Toogether - Pagina 2 Icon_minitimedi 16 dec 2014 - 9:46

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Zitao huang
April trok een wenkbrouw op. 'je bent uit de maat' mompelde ze zachtjes. ze legde kort haar handen op mijn heupen. ze bewoog rustig tegen mijn lichaam aan. voornamelijk over mijn kruis heen. ik probeerde haar bewegingen te volgen maar droomde lichtjes weg bij het gevoel dat ze tegen me lichaam aan stond te schuren. ik legde mijn onderarmen op haar schouders en vouwde mijn handen in elkaar achter haar nek. ik kantelde mijn heup steeds meer naar voren. April knikte goedkeurend. ik glimlachte naar haar en trok haar meer naar me toe zodat ook onze boven lichamen elkaar konde raken. ik keek steets dieper en mysterieuzer in haar ogen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Quinzio - broer Zitao
Akiko knipperde een paar keer het duurde lang voordat ze reageerde. ik draaide me verder naar haar toe en leunde tegen het kastje aan waar het beeldscherm op stond. ik keek naar de grond en haalde het vuil tussen me nagels vandaan. uiteindelijk knikte ze zachtjes. ze gin op het rand van het bed zitten. 'sorry , ik moet je meer vertrouwen' zei ze zachtjes. 'ik ben in ieder geval blij dat je nog bij me bent. Ik weet dat ik niet meer dezelfde ben' ze keek me recht aan in de ogen. 'Akiko je bent me vriendin. waarom zou ik jouw in de steek laten voor zo iets stoms. ik hou van je.' zei ik en keek haar verlieft aan. ze klopte naast haar op mijn bed. ik liep naar haar toe en ging naast haar zitten. 'nee hier is het oke' zei ze. ik kroop wat meer op het bed en zette een paar kussens overeind. ik leunde achterover met de afstands bediening in mijn hand. naast me op het bed klopte ik op de dekens.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Living Toogether - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Toogether   Living Toogether - Pagina 2 Icon_minitimedi 16 dec 2014 - 9:52

April

Hij was weer in de maat en trok me steeds verder naar zich toe, niet dat ik het erg vond. Het was immers ook normaal binnen deze dansstijl. Er zat nu letterlijk geen centimeter meer tussen onze lichamen. Bij elke beweging die we maakte raakte we elkaar wel aan. Ik keek omhoog als ik merk dat hij me in de ogen aan het aanstaren is, en uiteindelijk doe ik hetzelfde bij hem.

Akiko

Hij ging recht staan, en zei dat hij van me hieldd. Mijn hart leek even een sprongetje te maken bij die woorden.Wanneer hij dan bij me komt zitten kruip ik meer tegen hem aan en leg mijn hoofd opzijnborst neer. 'ik hou ook van jou' zei ik dan zacht. 'heel erg veel'
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Living Toogether - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Toogether   Living Toogether - Pagina 2 Icon_minitimedi 16 dec 2014 - 14:14

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Zitao huang
onder in mijn buik begon het te tintelen. naar mijn gevoel waren we zo intiem bezig. ik lied me handen naar beneden glijden tot op haar kond. April en ik keken elkaar zo diep aan dat het net een hipnose leek. sachtjes kneep ik lichtjes in haar kondje en vriemelde aan het onderste kantje van haar rokje. ik kon haar ademhaling voelen op mijn wang. ik verplaatste de stand van mijn hoofd. naast die van haar. haar haren voelde zacht aan en streelde over mijn wang heen. ik kroelde lichtjes met mijn gezicht tegen haar haren en nek aan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Quinzio - broer Zitao
'ik hou ook van jou' zei ze dan zacht. 'heel erg veel' toen ze dat zij legde ze haar hoofd op mijn borstkast. Ik spoot me ogen en omhelsde haar met bijde armen. Een hand legde ik tegen haar hoofd aan. Haar hoofd verdween zowat door mijn hand. Mijn hadden waren nogal groot in vergeleken met de rest van de jongens. Ik drukte mijn lippen op haar voorhoofd. 'Zullen we dan film kijken?' Vroeg ik en hield voorzichtig mijn hand van haar hoofd af. Rustig streelde ik door haar haar heen. Ik drukte op play van de afstands bediening en ging lekker tegen mijn kussen aan zitten. Akiko had ik half mee getrokken zodat ze tegen mij aan kon zitten of liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Living Toogether - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Toogether   Living Toogether - Pagina 2 Icon_minitimewo 17 dec 2014 - 11:40

April

We stonden erg dicht tegen elkaar aan en onze blikken lieten voor geen moment los. Uiteindelijk was de muziek afgelopen maar bleven we toch nog even door dansen tot ik me uiteindelijk losmaakte. Ik glimlachte zachtjes en ging even met mijn hand door mijn haar. Wat mensen staarde ons aan en ik keek even weg met rode wangen. Dat was nou ook weer niet de bedoeling.

Akiko

Ik grinnikte toen Quinzio zijn hand op mijn hoofd legde. 'help ik verdrink' zei ik dan plagend en drukte kort een kusje op zijn hand. Als hij dan anders gaat zitten, ga ik even wat rechter zitten en leg mijn hoofd op zijn schouder. Ik knikte kort als hij het over de film heeft en ging nog wat dichter tegen hem aan zitten als de eerste scene op het beeld komt
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Living Toogether - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Toogether   Living Toogether - Pagina 2 Icon_minitimevr 19 dec 2014 - 12:01

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Zitao huang
april maakte zig los van mij. ze glimlachte liefjes en streelde door haar haren heen. verschillende mensen keken ons aan. het boeide me niet veel dat ze keken het was namelijk een club. dus dansen met elkaar was heel normaal. 'ike ga even naar de wc.' mompelde ik een beetje. ik boog lichtjes voor over en liep richting de wc. onderweg duwde ik wat mensen aan de kant. die in het pat stonden te dansen richting de toiletten. ik slaakte een zucht toen ik in het jongens toilet aan kwam. gelukkig waren de hokjes vrij. ik stapte een afgeschermde hokje binnen en maakte mijn knopen los. ik hing mijn slurfy buiten me broek en keek er naar. 'damn.' zei ik en streelde nerveus door me haren heen. ik probeerde te plassen maar het lukte niet. van al dat geschuur had ik een stijfe gekregen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Quinzio - broer Zitao
ik lachte toen ze mijn hand een kusje gaf. liefjes ging ze op mijn schouder hangen. samen keken we naar de film. grafisch was de film erg mooi. ik legde een arm over haar schouder heen en kuste haar vlugtjes op haar wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Living Toogether - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Toogether   Living Toogether - Pagina 2 Icon_minitimezo 21 dec 2014 - 10:38

April

Ik knikte toen hij mompelde dat hij naar het toilet ging. Ik ademde nog lichtjes na, dit was het closde dat ik ooit met iemand had gedansd. Of nouja, ik had wel eens erg close gedanst maar dat was anders, dat was ballet. Dat was vaak ook close maar dit .. dit had heel anders gevoeld. Ik knipperde nog een paar keer toen er een jongen op me af stapte. "een meisje zoals jij hoort niet alleen te staan" zei hij zacht. De grijns die hij op zijn gezicht had stond me niet echt aan. "kom mee" het was meer een bevel want hij trok me arm zowat uit de kom. Ik probeerde me los te trekken maar het had niet veel zin. 'laat me los' siste ik dan uiteindelijk toen hij me hard tegen de muur aan duwde en met zijn lichaam tegen de mijne ging staan. Mijn armen had hij boven mijn lichaam gespiesd zodat ik me niet los kon maken, ook mijn benen had hij geblokkeerd
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Living Toogether - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Toogether   Living Toogether - Pagina 2 Icon_minitimezo 21 dec 2014 - 19:29

Zitao huang

Het duurde erg lang voordat het gezakt was en ik eindelijk kon plassen. Met wat seep waste ik mijn Handen onder de kraan. In deze wc's was het vrij rustig misschien omdat veel mensen Liefer niet in openbare wc hun behoefte wilde doen. Ik vond het vrij schoon hier maar daar was het een luxe club voor. Voorzichtig opende ik de deur en stapte de toilet gang op. De gang naar het de open ruimte was slecht belicht. Ik kijk omhoog en zie dat er een lamp kapot is. Links van de gangen zag ik twee schimmen waarschijnlijk een wild stelletje die privesie zocht om lekker te kunnen zoenen. Ik kon hun gezichten niet echt goed zien maar ik zag wel aan de houding dat de jongen het meisje stevig vast had. "Wat je maar leuk vind." Dacht ik en liep de andere kant op. Opweg naar april die op de dansvloer zou staan. Ik duwde wat mensen aan de kant en riep haar naam. Sommige stelletjes keken mij geergert aan. 'APRIL?!' Iep ik nogmaals. "Zou ze naar de bar gegaan zijn?'' Toen ik bij de bar ging kijken zag ik haar daar ook niet. Ik legte mijn handen in het haar. 'Waar kan ze zijn?'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Living Toogether - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Toogether   Living Toogether - Pagina 2 Icon_minitimezo 21 dec 2014 - 19:35

April

Ik zag de blik in zijn ogen en wist maar al te goed wat hij wou doen. Toen zijn handen ook onder mijn shirt gingen , bewoog ik me in allerlei bochten om hem dit zo moeilijk mogelijk te maken. Hij vloekte dan ook luid en gromde zachtjes. "werk eens mee kreng!" was zijn antwoord. Ik zei niks terug en probeerde hem alleen maar van me af te duwen

Akiko

Als de film is afgelopen blijf ik stil zitten tot ik op de klok kijk, ik had nog dik 2 uur voordat mijn vader me kwam halen. Ik keek even op naar Quinzio , zou ik het durven? Ik slikte even en ging dan wat rechter zitten. 'het is echt een goeie film' zei ik dan zacht
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Living Toogether - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Toogether   Living Toogether - Pagina 2 Icon_minitimezo 21 dec 2014 - 20:06

Zitao huang
"Shit ik Zie de blik van mijn broer al voor me. 'Ik had het toch gezegd blijf bij april' zou hij dan zeggen." Ik 'had haar lenzen in moeten laten doen.' Zei ik tegen mezelf. Ik dacht diep na waar ze kon zijn. Misschien moest ze ook naar de wc. Ik streelde een paar keer door me haar heen. Nerveus liep ik nogmaals rond door over de dans vloer en ik eindigde weer bij de begin van de wc gangen. In de verte hoorde ik iets vaags het klonk als gegil of tegenstribbel. Ik stapte voorzichtig verder de gangen in. Ik keek af en toe achter me of niemand mij zag. Ik stopte bij de hoek van de gangen en drukte mezelf tegen de muur aan. Ik beed nerveus op mijn lip en luisterde aandachtig. "Durf ik het wel." Dacht ik.

Quinzio huang
Akiko ging rechterop zitten. En keek me aan. 'Ja zeker, films van will Smith zijn meestal erg goed.' Zei ik en legde mijn hoofd weer effe tegen mijn kussen aan. Ik bleef dromerig naar Akiko kijken. Ik wilde zoveel meer maar kon het gewoon niet doen ik wilde haar geen pijn doen. We hadden al zo lang een relatie en dat was nu allemaal kapot gemaakt door die ene keer. Ik glimlach naar Akiko en leg een hand op haar haar. Ik pakte een plukje en draaide deze rond mijn vinger. 'Wilde je nog iets doen voordat je pa weet komt?' Vroeg ik voorzichtig. Het liefst wilde ik dat ze bij me bleef slapen maar haar vader vertrouwde mij niet helemaal meer na die avond dat ik haar alleen naar huis lied gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Living Toogether - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Toogether   Living Toogether - Pagina 2 Icon_minitimezo 21 dec 2014 - 20:12

April

'Verdomme laat me los' mompelde ik vloekend. Wanneer zijn hand op mijn borst legt en er vrij ruw in knijpt geef ik hem een harde kopstoot . Zelf duizelde ik er een beetje van. Ik zag bloed bij zijn hoofd lopen en hij vloekte hard. "Jij kreng!" hij was hierdoor even zijn greep verloren waardoor ik me snel los kon maken. Ik pakte snel de eerste bezijnde wapen die ik kon vinden, in dit geval een losse ijzeren pijp, en hield die beschermend in de aanslag.

Akiko

Wanneer hij vraagt wat ik wil doen ga ik op zijn schoot zitten en keek hem dan doordringend aan. Mijn voorhoofd leunde tegen de zijne aan. 'misschien kan ik mijn vader bellen dat ik blijf slapen?' zei ik dan zachtjes en drukte dan een kus op zijn lippen
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Living Toogether - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Toogether   Living Toogether - Pagina 2 Icon_minitimezo 21 dec 2014 - 20:31

Quinzio
Het leek even of mijn ogen uit mijn schedel gedrukt werden. Ik kreeg glinstertjes van verbazing in mijn ogen. 'Echt?' Stamelde ik met ongeloof uit. Toen ze mij ook nog eens kuste voelde het net alsof ik droomde. Beheerst kuste ik haar terug. Ik durfte haar niet stevig vast te pakken omdat ik bang was dat ze dan zou schrikken. Ze zat best sexy op mijn schoot of dat kwam gewoon omdat ik haar al telang niet meer gezien of gevoeld had. Sachthes omarmde ik haar met 2 handen op haar heupen.

Zitao huang
Mijn ogen werden groot. Dit keer wist ik het zeker de stem die om hulp vroeg was van april. Mijn lichaam stapte uit angst om de hoek heen. Ik kreeg niets uit mijn kil. Ik liep richting de schimmen toe. 'A-april?!' Zei ik . De jongeman draaide zig half om. 'Hoepel op!' Zei de man met verheven stem tegen mij. "Ik moet har beschermen" dacht ik. Ik trilde even met mijn vuisten. 'Kom dan!' Zei ik nadat ik moet had verzamelt. 'Niemand komt zomaar aan een meisje.' Zei ik series. En keek de man kill aan.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Living Toogether - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Toogether   Living Toogether - Pagina 2 Icon_minitimezo 21 dec 2014 - 20:38

April

Ik keek op toen Tao er stond. 'Zi' zei ik dan zachtjes, expres niet zijn hele naam gebruikend omdat de jongen het zou kunnen onthouden en hem zou kunnen opzoeken. Zodra de jongen dan Tao stevig vastpakt en wilt slaan, mep ik hard met de ijzeren pijp tegen de jongen zijn hoofd aan, die niet veel later bewusteloos op de grond viel. Ik liet de pijp uit me handen vallen en keek even een paar seconde doodstil naar de jongen. 'ben je oke?' zei ik dan zachtjes tegen Tao

Akiko

Ik knikte toen hij vroeg of ik het meende. 'ja' zei ik zachtjes waarna ik ik me kort los maakte en mijn vader smste dat ik bij Quinzio bleef slapen. Daarna ging ik kort met mijn hand door zijn haar en ging dichter tegen hem aan zitten waarna ik hem weer zoende, deze keer wat sensueler
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Living Toogether - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Toogether   Living Toogether - Pagina 2 Icon_minitimezo 21 dec 2014 - 21:07

Zitao huang
Van mijn oude leer meester mocht ik nooit zelf een gevecht starten en moest het altijd iets zijn om jezelf mee St. Verdedigen dus als die gast de eerste klap zou uitdelen kon ik hem vloeren. Maar stiekem was ik toch bang dat hij iets te hard zou slaan en mijn mooie gezigtje zou verbouwen. Ik kneep mijn ogen dicht en hoorde een holle klap vreemt genoeg voelde ik niets. Ik opende mijn ogen en de man viel neer op de grond. April vroeg of alles wel weer ging. Ik kijk haar aan. ' en dat vraag je aan mij?' Zei ik verbaast. 'Hij raakte jouw aan niet mij.' Ik pakte haar hand vast. 'Niet meer weg lopen.' Zei ik maar kill, aangezien ik niet echt wist wat ik moest doen. Ik trok haar weer mee naar de bar en ging daar op een kruk zitten. 'Wil je nog een drankje?' Vroeg ik.

Quinzio huang
Akiko smste haast vader. Vervolgens streelde ze door mijn dikke asian haren heen. Ik bleef haar aan kijken en genoot van elk klein momentje dat ze bij me was. Ookal probeerde ik dat niet zo heftig te laten merken. Ik kuste haar vol verlangen terug. Sachtjes tikte ik met me tong tegen haar lippen aan. Met een hand streelde ik een beetje over haar heup heen
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Living Toogether - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Toogether   Living Toogether - Pagina 2 Icon_minitimezo 21 dec 2014 - 21:12

April

'Hij was je anders wel van plan om te slaan' zei ik kort en keek even weg toen hij zei dat hij me had aangeraakt. Ja daar was ik me toch zeer bewust van. 'ik liep niet weg' mompelde ik enkel en ging dan op een kruk tegenover hem zitten. Ik schudde mijn hoofd op de vraag of ik nog wat wou drinken en schudde dan zachtjes mijn hoofd. 'nee dankje'

Akiko

'als... als we het gaan doen, wees dan voorzichtig oke?' zei ik alleen nog zachtjes waarna ik zijn kus beantwoorde en mijn mond al snel opende als hij met zijn tong tegen mijn lippen aan klikte. Daarna liet ik mijn tong al snel de zijne ontmoeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Living Toogether - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Toogether   Living Toogether - Pagina 2 Icon_minitimezo 21 dec 2014 - 21:36

Quinzio huang
'als... als we het gaan doen, wees dan voorzichtig oke?' zei ze. 'Zo heving zoen ik toch niet.' Grapste ik en glimlachte plagerig. Ik streelde verlieft door haar haren heen. 'Ik wil jouw geen pijn doen.' Zei ik zachtjes en meende het ook echt. 'Ik ben misschien wel een lul geweest maar ik ben niet zoals die gasten.' Zei ik en kuste haar weer op haar mond. Al snel waren onze twee tongen in elkaar verstrikt. Het was gewoon bijna perfect. "Maar, was dat een ja? Dat ze iets met me wilde doen?" Dacht ik even later. Ik streelde steets meer naar onderen toe en legde een hand op haar kondje.

Zitao huang
April schudde haar hoofd. Ik bestelde een drankje voor mezelf en dronk er een aantal slokken van. Ik keek naar haar en glimlachte. 'Als je meer wilde dan alleen dansen had je dat ook wel met mij mogen doen.' Zei ik en nam nog een slok van mijn alcohol drankje. Terwijl ik knipoogte. De drank schoot me nu al een beetje omhoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Living Toogether - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Toogether   Living Toogether - Pagina 2 Icon_minitimema 22 dec 2014 - 7:03

April

Ik keek hem even recht aan als hij die opmerking maakt, vond hij dat serieus grappig? 'niet grappig' zei ik enkel kort. Ik bleef even stil zitten en keek kort om me heen. Niet veel later sprong ik op, zodra hij zijn drankje opheeft en pak fan zijn hand vast. 'kom op dansen'

Akiko
Ik grinnikte zachtjes om zijn opmerking en tikte even tegen zijn hoofd aan, zachtjes uiteraard. De knoopjes van zijn blouse begon ik een voor een open te maken waarna ik niet veel later zijn blouse had uitgetrokken en die op de grond lag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Living Toogether - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Toogether   Living Toogether - Pagina 2 Icon_minitimema 22 dec 2014 - 20:12

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Zitao huang
''akward...'' dacht ik en draaide mijn glas rond over de bar heen. het glas lied een natte kring achter op het hout. 'sorry, was erg flauw.' zei ik en durfte haar niet aan te kijken. ik nam het laatste slok van mijn drankje. net nadat ik mijn glas had neer gezet werd ik mee getrokken de dansvloer op. 'kom op dansen.' zei ze. ''heeft ze me nu al vergeven?'' dacht ik verbaast. de meeste asiaten hadden snel last van gezicht verlies en konden dan heel lang boos op iemand zijn. door de veer kracht van haar getrek botste ik tegen haar aan toen ze stopte met lopen. mijn borst kast stote tegen haar zachte ronde boobs aan. 's-sorry.' zei ik en gebaarde met me handen. 'umh, ja dansen'



[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Quinzio - broer Zitao
akiko tikte tegen mijn hoofd aan ik glimlachte als een klein ontschuldig engeltje. ik keek haar verlieft aan en zag dat ze aan haar knoopje zat. ''zou het te strak zitten?'' dacht ik. het knoopje ging los en haar handen zakte naar haar volgende knoopje. ''of ze heeft het warm.'' dacht ik vervolgens en volgde met mijn ogen haar hand bewegingen van knoopje tot knopje ik besefte nog niet helemaal wat ze eigenlijk deed. totdat het bloesje helemaal open was en ik haar bh opmerkte toen ik wat hoger keek. lichtjes kwamen er 2 blosjes op me wangen. haar handen bewogen richting mijn witte blouse. ik wilde haar handen vast pakken maar realiseerde net op tijd dat ze dit anders nooit deed misschien was dit mijn kans. maar ik moest me inhouden. en me niet al te veel laten mee slepen door mijn verlangen. gantle pakte ik met mijn wijsvinger en duim haar kin vast en trok deze lichtjes naar mij toe. ik drukte mijn lippen zacht tegen de hare aan. terwijl ze verder ging met mijn knoopjes. mijn hoofd kantelde ik ietsjes schuin mijn tong tikte ik weer tegen haar lippen aan zodat ik de poort open kreeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Living Toogether - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Toogether   Living Toogether - Pagina 2 Icon_minitimedi 23 dec 2014 - 21:26

April

Ik keek even op toen hij tegen me aan botste en schudde uiteindelijk met een grinnikje mijn hoofd. 'niet jou schuld af en toe ben ik te enthousiast ' zei ik en keek op toen ik gejuich hoorde. Mijn grijns werd breder toen ik een podium zag me een soort dansmachine. De machine gaf je het genre dans aan en gaf daarna de muziek waar je zelf een choreo op moest verzinnen. 'dat ga ik eens proberen' zei ik dan met een glimlachje. 'en niet gaan lachen want ik ben nog niet zo goed' zei ik tot ik uiteindelijk op het podium stond. En dasde [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

Akiko

'hmm normaal gesproken zit je er niet zo rustig bij als dit gebeurd' zei ik met een grijnsje en grinnik zachtjes als ik hem zie bloosen. Even wrijf ik met mijn hand over zijn wang heen, ik vond het altijd onwijs schattig als hij bloosde. Ik sloot me ogen als hij zijn lippen weer op de mijne zet en open mijn mond als ik zijn tong tegen mijn lippen aan voel. Daarna beantwoorde ik zijn kus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Living Toogether - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Toogether   Living Toogether - Pagina 2 Icon_minitimedi 23 dec 2014 - 22:59

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Zitao huang
'dat ga ik eens proberen' zei april antausjast. ik volgde april tot aan de dans machiene. 'wil je dat echt doen?' vroeg ik terughoudent.  'en niet gaan lachen want ik ben nog niet zo goed' zei ze. 'nou, nou nu liggen mijn verwachtingen wel hoog hoor.' grapste ik. ik ging ergens on gemakkelijk staan en keek naar april. de dans zach er heel apart uit maar niet echt mijn stijl. het leek zelfs bijna op balet maar dan anders. wat moest ik daar van zeggen? ik was meer van de hiphop en de freestyle. 'come on april.' zei ik. ik bedoelde het aanmoedigent maar het klonk eerder beschaamt uit mijn mond. april was klaar en mensen om haar heen begonnen te juigen. ik pakte wat licht staven van een tafeltje af en lied het plavon licht een beetje dimmen. vervolgens ging ik dansen. 5:54 t'm 6:51


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Quinzio - broer Zitao
hmm normaal gesproken zit je er niet zo rustig bij als dit gebeurd' zei Akiko. 'hehehe, je kent me te goed voor dat.' fluisterde ik terug. 'ik dacht we beginnen wat rustiger dan normaal.' ik pakte haar kondje wat steviger beed en trok haar naar me toe. ze zat op mijn schoot en maakte de laaste paar knoopjes los van mijn blouse. de topjes van mijn vingers schoven van boven af haar broek in. ik kon nu het randje van haar ondergoed al voelen. samen zatenw e nogsteets verwikkelt in onze tongzoen. een van mijn handen die op haar kond lagen verschoof ik naar boven toe op weg naar haar schouderbladen. daar net onder zat het slotje van haar bh. deze probeerde ik met wat gepriegel los te krijgen. ''damn ik ben het wel een beetje verleert dat trukje.''dacht ik. mijn wenkbrouwen stonden nu heel gekonsentreert. ''probeer maar eens te tong zoenen en een slotje open te schuiven met een hand.'' zei ik in gedachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Living Toogether - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Toogether   Living Toogether - Pagina 2 Icon_minitimedi 23 dec 2014 - 23:21

April

Toen Tao het podium op ging en uiteindlijk klaar was juigde ik mee met de rest tot ik opeens mee op het podium werd getrokken door een onbekende jongen. Ik keek hem even verbaasd aan , en toen de muziek aan ging snapte ik het wel, hij wou een duet. Dit was een hip hop routine dat zag ik al aan hoe hij bewoog, hip hop was niet echt een van mijn beste stijlen moest ik dan ook eerlijk toegeven. Uiteindelijk ging het nog best goed. [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

Akiko

Ik knikte zachtjes om izjn opmerkingen, het was ontzettend lief dat hij zo aan me dacht. En ook dat hij zich nooit had opgedrongen. Ik bedoelde maar, we hadden ruim 3 maanden geen seks gehad, en ja dat was lang voor ons doen. Als hij dan uiteindelijk met het slotje van me bh aan het grissen is grinnik ik zachtjes en help hem een handje door zelf me bh los te klikken. Zelf bewoog ik zachtjes heen en weer op zijn kruis om de tintelingen te stimuleren , daarna ging ik uiteindelijk met mijn handen naar zijn broeksriem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Living Toogether - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Toogether   Living Toogether - Pagina 2 Icon_minitimedi 23 dec 2014 - 23:51

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Zitao huang
Ik wilde april vast pakken bij haar arm toen ze plots werd mee getrokken. Ik greep net mis. De jongen wilde met haar dansen. Met een verveelde blik keek ik naar de dans act. "Dat is niet eerlijk ze moet mij leuk vinden niet een andere goser." Mijn handen stopte ik in me zakken en na afloop klapte ik niet echt mee. Ik keek om me heen of ik geen bekende zag staan. Toen ik weer terug wilde kijken naar het stel zag ik april plots voor me staan. 'Hey, goed gedaan hoor.' Zei ik kill. Ik pakte haar hand teder vast eb trok april naar me toe. Zin om zo sexy net mij te dansen zoals je eerst deed.' Zei ik met een mysterieuze stem. Natuurlijk bedoelde ik daar schuren mee. Er kwam wen lekker schuiven nummer op. "Plannen gewijzigd" dacht ik meteen. Ik pakte haar een heup vast en een hand van april en begon stilletjes te dansen op het schuivel nummer als een echte heer dat zou doen kwamen die lessen van mams toch nog van pas. 'Je ziet er erg betoverend uit vanavond. Of had ik dat al gezegd?' Vroeg ik en keek haar diep in haar ogen aan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Quinzio - broer Zitao
ik vond het wel jammer dat Akiko haar bh uiteindelijk zelf los maakte. agh anders zaten we hier nog twee uur. ik hield mijn hand tussen haar schouderbladen en duwde haar een beetje tegen mij aan. op een gegeven moment voelde ik Akiko rij bewegingen maken. vrouwlijk bewoog ze heen en weer op mijn schoot dicht tegen mijn heupen en kruis aan. ik stopte niet met zoenen en genoot van elke klein dingetje die ze deed. een van mijn handen lied ik over haar slanke blote lichaam heen glijden naar haar borsten toe. voorzichtig en teder legde ik een hand op haar linker borst. ze voelde zo warm aan. ''zo warm, niet te klein en niet te groot. gewoon goddelijk.'' zei ik in gedachte. ik had niet door dat Akiko mijn broek knop aan het los maken was. ik kantelde mijn heup meer naar voren toe zodat ik meer voelde van haar bewegingen. ik voelde me opgewonden als shit. het liefst gooide ik haar omver op haar rug en ging ik boven op haar liggen terwijl ik dan mijn broek genant zou uit schoppen van ongeduldigheid. maar dat kon ik niet doen, nu niet. misschien een andere keer. met me vingers kroop ik steets meer haar ondergoed in. ik kriebelde over haar kontje heen totdat ik ver genoeg naar beneden gezakt was om iets van haar geslacht te kunnen voelen. dat was het voordeel van lange armen hebben natuurlijk hielp het enorm dat ze zo dicht bij me zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Living Toogether - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Toogether   Living Toogether - Pagina 2 Icon_minitimewo 24 dec 2014 - 11:52

April

'Is goed ik bel je ja?' riep ik nog naar de jongen waarmee ik net had gedanst. Hij was er erg goed in, en ik had ook echt lol met hem gehad moest ik toegeven. Ik trok even mijn wenkbrauwen op als hij zo kil sprak. 'is er iets mis?' zei ik dan zachtjes. Ik was nou eenmaal een vrij sociaal type, ik hield van mensen, en als mensen me dan ook mee trokken de dansvloer op zei ik echt geen nee. En het is niet alsof Tao en ik een stel waren, dus in mijn ogen mocht ik dit best doen. Hij maakte eerst een opmerking over het dansen , maar daarna stonden we te schuivelen. Ik voelde mijn wangen rood worden toen hij me comlimenteerde, ik was nou eenmaal snel aan het blozen. 'uhmm .. dankje'zei ik dan wat verlegen. Ik keek op toen ik een stel meidenn van de A klas zag en keek dan weer naar Tao. 'uhm.. we worden bekeken'

Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Living Toogether - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Toogether   Living Toogether - Pagina 2 Icon_minitimewo 24 dec 2014 - 12:32

Zitao huang
'is er iets?' vroeg ze. 'nee.' zei ik kort en danste met haar verder. we draaide een klein rondje om onze as.'uhm.. we worden bekeken' zei ze. Ik keek niet om me heen maar bleef naar april staren. 'Ik ben nu toch met jouw?' Vroeg ik gentle. 'Ik ben ontrrant wel gewent dat ik zo veel bekeken word. Ze doen op school niet anders.' Vertelde ik. April zag er schattig uit wanneer Ze blooste. Elkekeer wanneer ze dat deed maakte mijn hersenen een geslaagt sprongetje
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Living Toogether - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Toogether   Living Toogether - Pagina 2 Icon_minitimewo 24 dec 2014 - 21:07

April

Ik wist wel dat ze naar hem staarde op school, maar dat was niet vanwege zijn uiterlijk. Ze mochten hem niet, wist ik . Behalve de A klassers dan. 'Het zijn mensen van je klas' zei ik dan uiteindelijk als hij zei dat het hem niks uit maakte. Mij maakte het helemaal niet uit, ik wou alleen dat hij er op voor bereid was dat hier roddels over gingen komen.

Akiko

Ik voelde zijn hand steeds verder mijn ondergoed in kruipen en ik glimlachte teder tegen zijn lippen aan. Uiteindelijk laat ik me zachtjes achterover vallen en trok hem dan zachtjes mee waardoor hij boven me hing. Zijn broek had ik ondertussen al los geknoopt gekregen, en die hing nu half uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Living Toogether - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Toogether   Living Toogether - Pagina 2 Icon_minitimewo 24 dec 2014 - 22:36

Zitao huang
'Het zijn mensen van je klas' zei april. 'Dat ben jij toch ook?' Vroeg ik. Mijn schooltijd lang leefde ik in de donkere schaduw die onze oudste broer op school had achtergelaten. Mijn broer quinzio had het al op gegeven dat hij daar uit die donkere schaduw ooit zou weg komen. Maar ik gaf de moet niet op. Ik strekte mijn been vlak achter de been van april en lied haar op die manier naar achteren buigen. Netjes hees ik haar weer overeind. We danste nog even rustig verder dicht tegen elkaar aan totdat het rustige nummer voorbij was. 'Kom we gaan ergens zitten. ' ik trok april mee naar de lounche gedeelte met grote zit banken waar verschillende stelletjes zaten. Ik lied april als eerst zitten op de bank. Vervolgens ging ik naast haar zitten. Ik keek haar aan. Een plukje haar hing voor haar ogen. Met twee vingers legde ik het plukje weer goed hij de rest van het haar. 
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Living Toogether - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Toogether   Living Toogether - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Living Toogether
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Tell Me A Story :: Meespeelverhalen :: Realiteit & Dagelijks leven-
Ga naar: