Tell Me A Story
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tell Me A Story

Maak een meespeelverhaal of schrijf je eigen verhaal. En deel deze met anderen. Speel in je eigen fantasie!
 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Living Toogether

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Living Toogether Empty
BerichtOnderwerp: Living Toogether   Living Toogether Icon_minitimeza 13 dec 2014 - 23:21

Het verhaal gaat over een meisje die in de F klas zit en een jongen die in de A klas zit. De F klassers zijn als waren de "domste" leerlingen van de gehele school. De A klassers zijn dan natuurlijk de slimste. De A klassers haten de F klassers aangezien ze de F klassers als dom en irritant beschouwen.

Maar dan gebeurd het , het huis van het meisje (De F klasser) stort in, waardoor zij en haar vader geen plek meer hebben om te overnachten. Op dat moment gaan ze dan een tijd bij de beste vriend van haar vader slapen, tot het huis weer is opgebouwd. Echter als het meisje daar aankomt, ziet ze al snel een te bekende jongen, de A klasser, die de zoon blijkt te zijn van de vrienden van haar vader.

~Jaaa dit is van de Anime Itazura na Kiss - fangirlt- ~

So Hi , Ik ben Samantha, zeg maar Sam of iets anders in die term


April

April is een vrolijke meid van 17 jaar. April is een meisje dat erg oplet wat ze zegt en hoe ze doet, ze wilt vooral geen mensen kwetsen of pijn doen met haar gedrag. April is dan ook bijna niet kwaad te krijgen, als je haar echter kwaad hebt kan je jezelf beter schuil houden. April woont samen met haar Vader, haar moeder is overleden toen ze ongeveer 14 jaar oud was. Dit is een erg gevoelig onderwerp waar ze amper over spreekt. Verder heeft April een rijke fantasie, zo rijk dat ze zich amper ergens anders op kan concentreren waardoor ze vaker klunzig uit de hoek kan komen. Ijdel wilt April zichzelf niet noemen, maar ze wilt er wel graag verzorgd uitzien, wat make-up heeft ze altijd wel op, echter is ze geen echte barbie. Haar hobbies kunnen verschillen van acteren tot rustig zitten te lezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Living Toogether Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Toogether   Living Toogether Icon_minitimeza 13 dec 2014 - 23:31

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
naam: Zi Tao (Tao)
Achternaam: huang
bijnaam: Tao, Panda, Peach, Red-panda(bij rood haar) blonde-panda(bij blond haar)
leeftijd: 19 (hangt af van medespelers.)
Geslacht:jongen
lengte: 183 cm
karakter: Tao is een voorzichtig persoon. hij is erg emotioneel en een zeer gevoelige jongen. Blijft dan ook het liefst bij zijn eigen gevoelens. hij kan erg bitchy kijken.
hobby: wushu (vechtsport), game, shoppen, rappen, dansen.
Sieraden: hij heeft veel ringen, armbanden en andere sieraden om.
zwakte: tao is onwijs bang in het donker. en zeker voor spoken. hij is makkelijk bang te maken. hierdoor durft hij nooit alleen te douche. hij is ook bang voor insecten.
extra Tao verandert zijn haar regelmatig soms zo vaak dat hij bijna elke dag een andere kapsel heeft.
afdeling: A- klas
familie: tao heeft een rijke familie dat uit alleen maar asiatische mensen bestaat. als hij iets wilt hebben krijgt hij het meestal ook wel. want zelf koopt hij het niet hij vraagt of je het voor hem wilt kopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Living Toogether Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Toogether   Living Toogether Icon_minitimeza 13 dec 2014 - 23:42

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
April
Ik glimlachte zachtjes en knikte zachtjes als hij zegt dat hij vast is uitgeschoten met de make-up. 'dat zag ik ja' zei ik rustig en dekte de tafel uiteindelijk verder. Uiteindelijk waren we klaar en pakte ik nog even een glas water. 'ze zullen zo wel thuis komen toch?' zei ik en keek even op de klok, Ik moest me dadelijk oook nog omkleden
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Living Toogether Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Toogether   Living Toogether Icon_minitimezo 14 dec 2014 - 20:55

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Zitao huang
ik droogde mijn lichaam af en lied me haar nog nat. ik deed mijn makeup alvast goed zoals iliner, maskara, smoky-eyes, zodat mijn ogen er mooier uit zagen. ik rende toen ik klaar was met me makeup, half naakt over de overloop heen naar mijn kamer. snel trok ik een zwart t-shirt aan met een dure lere gucci jack er overheen. met daar onder een skinnyjeans en heel wat sierraden zoals 3 ringen en een ketting.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
oudere broer
'ja ik hoop het wel. dat ze zo komen. ze zouden chinees mee nemen vandaag. dus let vanavond maar niet op hoe we eten haha, panda is dol op nederlandse chinees.' grapste ik de tavel was klaar gedekt en op dat moment kwamen mijn ouders binnen met 2 zakjes. ze legde de zakjes op tavel. 'bedankt, voor het dekken van de tafel.' zeiden ze. 'komt zitao ook?' vroeg me moeder. 'april roep jij panda.' vroeg ik en hielp me vader met de doosjes eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Living Toogether Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Toogether   Living Toogether Icon_minitimezo 14 dec 2014 - 20:58

Ik glimlachte zachtjes en knikte dan. 'tuurlijk ik haal hem wel even' zei ik dan glimlachend. Rustig liep ik naar boven en klopte vervolgens op de slaapkamer deur. 'tao?' vroeg ik dan vriendelijk. 'het eten is er' vervolgde ik mijn zin. Naar binnen lopen deed ik niet, misschien was hij zich wel aan het omkleden of iets dergelijke
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Living Toogether Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Toogether   Living Toogether Icon_minitimezo 14 dec 2014 - 21:36

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Zitao huang
ik hoorde gebons op de duur op dat moment deed ik de deur open. met een klap knalde de deur tegen iets aan. ik keek om de hoek en zag april. 'oooh sorry!' zei ik en boog meteen voor over. mijn haar was nogsteets nat en niet gedroogt.

ik liep van de trap af naar beneden en hoorde iemand fluiten. ik keek op en greeg gelijk vragen naar me toe geslingert.(lees broer)

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
oudere broer
ik en me ouders zaten aan tafel en wachte op april en panda. 'vanwaar was april zo mooi opgemaakt?' vroeg mijn moeder. 'oooh, ik zou het niet weten moeder misschien gaat ze iets doen vanavond?' zei ik. mijn vader lachte breed.'en sinds jaren heb jij ook weer makeup op! dat verberg je niet voor mij jonge.' grapste hij. ik blooste lichtjes en keek naar mijn bord. 'ga jij iets doen met april?' vroeg mijn moeder geschrokken. 'nee moeder ik heb af gesproken met me vriendin vanavond. we gaan naar de bioskoop.' vertelde ik. april en tao kwamen benenden. mijn vader begon te fluiten. 'aaah ik snap het al.' zei hij lachent. ik kon me wel voor me kop slaan. 'zitao, wat ga jij doen vanavond?' zei me moeder nieuwschierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Living Toogether Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Toogether   Living Toogether Icon_minitimema 15 dec 2014 - 7:01

Toen ik beneden kwam ging ik op mijn plek die ik aangewezen had gekregen, een plek langs Tao en zijn broer. Iedereen schepte op, en zo deed ik ook een beetje opscheppen, ik was nooit een hele grote eter. Ik keek op toen ze aan Tao vroegen wat hij vanavond ging doen, daarna pakte ik snel mijn glas water en nam een slokje om mezelf een houding te geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Living Toogether Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Toogether   Living Toogether Icon_minitimema 15 dec 2014 - 11:16

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
oudere broer
'wil je echt niet meer?' vroeg me vader en keek naar het kleine beetje dat ze op haar bord hat liggen. tao zijn bord zat helemaal vol. zelfs mijn bord was vol maar minder dan die van tao. 'nou, dan hebben wij meer.' zei tao blij. ik stote hem aan via mijn voet tegen zijn been aan. 'jij denkt ook alleen maar aan eten he.' zei ik en glimlachte. ik schepte wat lekkere eimetkip op mijn vork. iedereen genoot van het eten, vooral tao.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Zitao huang
'nou, dan hebben wij meer!' zei ik blij dat er nog iets over was omdat april niet veel nam. meteen kreeg ik een schop tegen mijn schenen aan. ik keek met een bitchy face naar me broer. 'jonge meisjes moeten wel goed eten.' zei me moeder en schepte nog een beetje bij april op. 'je wilt toch niet zoon magere mode popje worden.' zei me moeder vriendelijk en plaagte april een beetje.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Living Toogether Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Toogether   Living Toogether Icon_minitimema 15 dec 2014 - 11:23

Ik schudde mijn hoofd op het feit of ik niet meer hoefde. 'nee dankje...' maar er werd al opgeschept. Ik grinnikte zachtjes om de opmerking die zijn moeder gaf. 'dat was niet mijn plan nee' zei ik met een grinnikje. Er hing een gezellige sfeer en na het eten hielp ik nog even met het afwassen waarna ik vervolgens opkeek. 'ik ga me even omkleden' zei ik vervolgens tegen Tao en liep dan rustig naar boven toe. Ik kleedde me rustig om en deed mijn haar golvend over mijn schouders hangen. Na mijn make up te hebben gecheckt liep ik weer naar onder
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Living Toogether Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Toogether   Living Toogether Icon_minitimema 15 dec 2014 - 19:49

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Zitao huang
'zitao je hebt nog niet vertelt wat je gaat doen vanavond?' zei me moeder opnieuw. 'ik ga uit.' zei ik kort en stopte wer een hap eten in me mond. 'oh, leuk met wie?' vroeg me moeder vervolgens. 'ik at me mond leeg. 'ik laat April de stad een beetje zien.' zei ik. we hadden onze ouders beloofd dat we met ijn 3jen gingen af wassen. ik en me broer sloegen elkaar met de natte theedoeken terwijl april speelde met het sop. 'ik ga me even omkleden' zei ze. ik keek haar richting op. 'okee, we gaan over 30 mins weg.' zei ik.

ik zat op de bank en keek wat tv terwijl april zig ging om kleden. toen ik voetstappen op de trap hoorde ging de bel af. ik keek achterom en zag april van de trap af komen. haar haar zat best sexy voor een ex F klasser.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
oudere broer
de bel ging af meteen rende ik naar de deur toe. bij de trap zag ik april staan. ik deed de deur open en daar stond mijn vriendinnetje haar vader had haar gebracht met de auto aangezien ze zelf niet meer alleen over straat durfte te lopen. ik swaaide naar haar vader en omarmde mijn vriendinnetje. ik gaf haar een flinke zoen op haar mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Living Toogether Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Toogether   Living Toogether Icon_minitimema 15 dec 2014 - 20:09

Ik was net onder toen ik de deur open zag gaan en een knap meisje zag binnen komen, de vriendin van Tao zijn broer. 'hey' zei ik ťoen ze me nieuwsgierig aankeek. 'ik ben April' zei ik en stak mijn hand naar der uit. Toen ze me hand aannam en zichzelf voorstelde glimlachte ik vriendelijk. "wat heb je mooie ogen" zei ze liefjes. 'en wat heb jij mooie haren' antwoorde ik dan. Ze omhelsde me kort. "dankje" ik klopte even op der rug. 'ik zie je snel weer' zei ik dan vriendelijk en knikte dan naar Tao
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Living Toogether Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Toogether   Living Toogether Icon_minitimema 15 dec 2014 - 20:41

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Zitao huang
ik stond op van de bank en zette mijn lege cola glas neer in de keuken. ik liep naar april toe die het vriendinnetje van me broer begroete. ik legde een hand op haar kondje. 'je ziet er weer leuk uit Akiko.' zei ik complemiterent. 'en jouw rokje is leuk hoor die je aan hebt.' zei ik speels tegen april. als een soort van grapje dat ze niet jaloers zou worden ookal was dat misschien niet het geval. ik tikte een keer tegen aprils kondje aan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Quinzio
toen ik aan het zoenen was met me viendin wilde april zig voor stellen. ik stopte met zoenen en lied haar een beetje los. de deur deed ik dicht. tao maakte een opmerking over hoe leuk Akiko er uit zag.

Akiko - sub vriendin
ik keek het meisje aan ik had haar nog nooit eerder gezien. 'wie is dat?' vroeg ik in het chinees. 'dat is een dochter van een goede vriend van me vader.' legde Quinzio uit. ik was gelijk op gelucht ik dacht even dat het een ander vriendinnetje van hem was. ik boog eerst naar het meisje. en begroete haar. 'hoooi, ik ben Akiko. hihi, dank je. jouw ogen zijn erg mooi.' zei ik. Quinzio trok aan mijn hand. 'kom we gaan naar binnen wat drinken.' zei hij hij wenkte een gebaar naar zijn broertje. ik aaide even door het kapsel heen van zijn broertje. 'nog altijd even lief.' zei ik
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Living Toogether Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Toogether   Living Toogether Icon_minitimema 15 dec 2014 - 20:49

April

Ik pakte Tao zijn hand vast als hij een paar keer tegen me kont aan tikte, als teken dat ik wou dat hij er mee op hield. Sowieso vond ik het een beetje respectloos met al die mensen erbij. Niet veel later stonden we dan buiten en glimlachte ik zachtjes. 'wel, ik ben erg benieuwd naar die club waar je het over hebt gehad. Weet dat mijn verwachtingen nu heel hoog zijn' zei ik plagend

Akiko

We waren binnen om wat te gaan drinken. Ik ging op de keukenstoel zitten. 'Ze is erg knap, dat meisje, April' zei ik met een glimlachje. Ik streek even een pluk haar achter mijn oor en nam dan een slokje van het water dat ik van hem had gekregen. 'dus we zijn de hele avond alleen thuis?' concludeerde ik als er niemand thuis is
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Living Toogether Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Toogether   Living Toogether Icon_minitimema 15 dec 2014 - 21:03

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Zitao huang
april pakte mijn hand vast. we liepen naar buiten toe. ik rende speels met haar mee. 'zoooo, vanavond ben jij mijn date.' zei ik en glimlachte. 'wel, ik ben erg benieuwd naar die club waar je het over hebt gehad. Weet dat mijn verwachtingen nu heel hoog zijn' zei ze plagerig. 'hahah, iklaat je alleen het beste zien. speciaal voor jouw.' zei ik en flirte lichtjes. ik streelde een plukje haar uit haar gezicht. 'kom laten we gaan.' zei ik en pakte haar hand vast. ik trok haar eerst mee vervolgens liepen we rustig naar de club toe. het was een grote club met meerdere barren en zalen, zo had je een lounch, waar je kon relexen en zitten op een grote bank daar was het donkerder van belichting om het romantisch te houden. veel stelletjes gingne daar los met elkaar zoenen. en natuurlijk had je ook de normale zaal met vette muziek en DJ's aan een draai tafel. ik gaf onze jassen af aan een meneer die de jassen opborg in een speciaal gaderobe kamer. we kregen een nummertje die we moesten bewaren. ik nam april dierekt mee naar de bar. 'en? wat is je eerste indruk.' zei ik wat harder om me verstaanbaar te kunnen maken.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Quinzio - broer Zitao
'Z-ze is niet zo mijn type.' zei ik ik wilde haar niet jaloers maken of pijn doen.
ik had akiko wat water gegeven. ze was zelf niet zo van de cola zoals tao was. 'umhh, ja. me ouders zijn naar ene consert toe. en broertje gaat zo uit met April.' zei ik en keek hoe ze een lokje haar achter haar oor deed. ze was zo betoverend en sexy vooral. 'we kunnen film gaan kijken. in de bioskoop of hier op de be-.... de bank. achter een laptopje of op de tv?' stelde ik voor. ''shit ik wilde bijna bed zeggen. ookal had ik dat graag gewilt.''
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Living Toogether Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Toogether   Living Toogether Icon_minitimema 15 dec 2014 - 21:25

April

'Je hebt gewoon geluk dat ik niet een paar centimeter langer was ander had ik zo bij je geschiedenis boek gekund' zei ik met een glimlachje. Eenmaal binnen keek ik mijn ogen uit , het was werkelijk waar echt prachtig. Ik bleef dan ook eerst even rondkijken tot een jongen me aansprak. "zeg hallo, ben je uit de hemel komen vallen?" zijn stem klonk vrij liefelijk. Ik glimlachte zachtjes en voelde hoe er licht blosjes op me wangen ontstonden. Ik antwoorde er eerlijk gezegd neit echt op en keek weer naa Tao toen hij een opmerking maakte. 'het is hier echt prachtig'

Akiko

'Ze is wel je type, meer dan je type zelfs' ik glimlachte flauwtjes. 'maar dat is oke, ik vertrouw je' zei ik zachtjes en stond op waarna ik kort een kusje op zijn mondhoek gaf. 'een film kijken hier lijkt me wel leuk ja' zei ik en keek hem even recht aan. 'wat voor film heb je in gedachten? '
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Living Toogether Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Toogether   Living Toogether Icon_minitimema 15 dec 2014 - 21:48

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Zitao huang
ik ging voor april staan toen een jonge naar haar toe kwam. 'sorry maar dit is mijn gevalle engel.' zei ik en hief mijn kin omhoog. ''ik mag haar nu niet uit het oog verliezen.'' dacht ik. 'kom Angel.' zei ik speels en pakte voorzichtig haar hand vast. ik liep naar de bar toe en ging daar op een kruk zitten. 'wat wil je drinken? een mixed sunflower drankje?' ik deed mijn jack goed en draaide mijn ring een beetje rond. wat ze ook zij ik bestelde 2 alcehol drankjes toen de ober kwam.

'kijk eens meneer uw drankjes.' zei de ober. ik hield mijn drankje in de lucht. 'waar proosten we op?' vroeg ik nieuwschierig.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Quinzio - broer Zitao
ik lachte nerveus toen ze zei dat het wel mijn type was. 'en wat heeft zij wat jij niet hebt dan?' vroeg ik Akiko stond op en gaf mij een kusje op het hoekje van mijn mond. ik lachte sachtjes. 'een film kijken hier lijkt me wel leuk ja.' zei ze. ik keek haar ook aan. zelf keek ze best diep in mijn ogen. 'waar heb jij intresse in? een actiefilm of een drama?' noemde ik op. 'wilde je boven kijken of hier beneden.' vroeg ik voorzichtig. ik stond ook op en pakte haar hand vast. ik keek haar nogmaals diep aan in de ogen. 'ik heb je gemist.' zei ik liefdevol zover het kon voor mijn jongens zijnde. ik kuste haar vorzichtig op haar wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Living Toogether Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Toogether   Living Toogether Icon_minitimema 15 dec 2014 - 22:06

April

Ik lachtte zachtjes om zijn opmerking over de gevallen engel. 'doei' zei ik nog vrienedlijk tegen die vorige jongen. at was echt iets voor mij, altijd vriendelijk blijven. Wanneer Tao me dan uiteindelijk een drankje geeft neem ik hem dankbaar aan. 'dankje' zei ik dan liefjes en nam een slokje. Het brandde wat in je keel maar voor de rest was het heerlijk. Ik ging met mijn vrije hand even door mijn haar heen en keek dan kort om me heen, het was hier echt prachitg. Wanneer hij vraagt waar we op proosten houd ik me glas wat omhoog. 'op uhmm' zei ik nadenkend. 'een mooie avond'

Akiko

'Een open , vriendelijke uitstraling' zei ik kort als hij vroeg wat ze wel had en ik niet. Ik was best gesloten na er met me was gebeurd. 'uhm..' mompelde ik als hij vroeg waar ik wou kijken. 'gewoon op jou kamer is wel oke' zei ik dan met een knikje en knikte dan. 'ja op jou kamer' . Ik dacht even na over wat voor genre. 'fantasy'
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Living Toogether Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Toogether   Living Toogether Icon_minitimema 15 dec 2014 - 22:29

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Zitao huang
'he, een mooie avond he?' herhaalde ik haar en klinkde mijn glas tegen die van haar aan. ik dronk het glas in een keer leeg. vervolgens zette ik het glas op de bar neer en trok haar mee naar de dans vloer. we stopte ergens op een open plekje waar mensne om ons heen stonde. ik legde een hand op haar schouder en boog mezelf voor over naar april toe. 'wat voor danse style kan jij allemaal?' vroeg ik dicht tegen haar oor aan. omdat de muziek best luit was voor mijn stem. ik zette een stapje naar voren en tikte met mijn voet tegen haar schoen aan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Quinzio - broer Zitao
'misschien vind ik een verleger meisje wel leuker.' zei ik en omhelsde haar speels terwijl ik een kusje in haar nek gaf. ze rook zo lekker. ik lied me handen zakken tot op haar heupen. 'fantasy he? avatar, after earth of iets anders uit me dvd kast.' zei ik ik had haar zo lang al niet meer gezien. en wilde haar graag vertroetelen en knuffelen. misschien lied ik me iets te veel gaan door mijn lust. ik lied haar los en pakte haar hand weer vast. 'zullen we dan naar boven gaan?' vroeg ik. en keek haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Living Toogether Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Toogether   Living Toogether Icon_minitimema 15 dec 2014 - 22:33

April

'Sorry ik wist niks anders ik ben slecht in dit soort dingen' zei ik grinnikend toen hij het had over het proosten. Hij trok me mee de dansvloer op en uiteindelijkstopte we op een plek waar nog best veel ruimte over was. Tao vroeg me wat voor soort dansstijl ik allemaal kende. 'allemaal wel ongeveer, kies er maar een uit ik spring wel in' zei ik dan grijnzend

Akiko

Ik legde kort mijn hoofd op zijn borst zodat ik zijn hart kon horen kloppen als hij me omhelsd en knuffeld. Wanneer hij films ging opnoemen beet ik even nadenkend op me lip. 'after earth is leuk' zei ik dan beslissend. Er gingen gemikste gevoelens door me heen, angst en blijdschap. Ik was zo blij hem weer te zien maar aan de andere kant wou ik ook een beetje afstand houden. 'jep let's go' zei ik en volgde hem naar de kamer
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Living Toogether Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Toogether   Living Toogether Icon_minitimema 15 dec 2014 - 22:50

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Zitao huang
'Sorry ik wist niks anders ik ben slecht in dit soort dingen' zei April en grinnekte zachtjes. 'haha, agh' lachte ik. ''daar is ze een f klasser voor'' dacht ik maar sprak het niet uit.

ik ging dichter tegen haar aan staan en zakte lichtjes door mijn knieen heen. ik bewoog met me heupen langs haar lichaam en keek naar haar angel blauwe ogen. 'duss je kunt ook schuren?' vroeg ik voorzichtig. een hand legde ik op haar heup. de andere liet ik in de lucht zweven maar op zoon hoogte dat het niet boven mijn hoofd uit kwam.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Quinzio - broer Zitao
'after earth ja dat is een leuke, met will smith, en zijn zoontje jaden smith.' zei ik geintraseert. het voelde zo vijn aan om even zo te staan. voral toen ze haar hoofd op mijn borstkast legde. het was gewoon bijna te perfect. ik nam Akiko mee naar boven. ik sloot zitao's kamerdeur. zodat ze zijn prive gedeelte niet hoefde te zien. we liepen verder naar mijn kamer. ik had een schoon bed overtrek op me bed gedaan en had wat waxiene lichtjes in de vensterbank gezet. zodat het er een beetje romantisch uit zag. 'misschien heb je deze indeling nog niet gezien. maar heb me kamer verbouwt.' vertelde ik terwijl ik Akiko mijn kamer in lied lopen. nogseets baalde ik dat ik geen twee persoons bed had. ik was aardig jaloers dat tao wel een twee persoons bed kreeg. omdat hij in de a klas zat. lichtjes gromde ik in mezelf. maar lied het niet merken. 'wat vind je er van?' vroeg ik. ik liep naar de kast toe en zocht naar de dvd.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Living Toogether Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Toogether   Living Toogether Icon_minitimema 15 dec 2014 - 23:14

April

Wanneer hij vroeg of ik ook kon schreuren grijnsde ik even zachtjes en bewoog dan mee op het ritme van de muziek. Een ding was zeker, ritme gevoel dat had ik wel. 'Beantwoord dit je vraag?' zei ik met een glimlach. Zo bleven we een tijd door dansen.

Akiko

Ik keek even de kamer rond toen hij zei dat de kamer was verbouwd. Ik knikte . 'het ziet er leuk..' hij had zijn bed verschoond, ook stonden er waxine lichtjes in de vorm van een hart. 'hoe wist je van te voren dat je me mee naar boven zou krijgen?' zei ikdan wantrouwiger. 'wat was je van plan vanavond te gaan doen? ' mijn stem klonk nog steeds wantrouwig. 'Quinzo?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Living Toogether Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Toogether   Living Toogether Icon_minitimema 15 dec 2014 - 23:36

Quinzio
'hoe wist je van te voren dat je me mee naar boven zou krijgen?' zei ze wantrouwiger. Ik draaide me om. Met de dvd in mijn handen. 'I-ik had het niet echt verwacht maar wild gewoon me kamer wat opvleuren.' Zei ik twijfelig. 'wat was je van plan vanavond te gaan doen? ' haar stem klonk nog steeds wantrouwig. 'Quinzo?' Vroeg ze. 'Hoezo? Gewoon film kijken...' Ik keek van Akiko naar de dvd. 'zoals we hadden af gesproken' vervolgde ik en liep naar het beeldscherm dat ik op mijn kamer had staan. 'en jouw een vijne leuke avond geven. Meer niet.' Zei ik een beetje ongemakkelijk. Ik pakte het dvdtje uit het hoesje en stopte het in het apparaat. ' we kunnen ook beneden zitten als je dat wilt.' Stelde ik nogmaals voor met een lichte teleurstelling in mijn stem. Ik draaide mijn lichaam half naar haar toe en keek naar Akiko.

Tao
April danste aardig soepel zelfs zoepeler dan ik kon. Haar heupen bewogen zierlijk en aantrekkelijk langs mijn lichaam heen. 'Beantwoord dit je vraag?' Zei ze. Ik glimlachte al blozend. 'Wel dat lijkt wel op iets. Kan beter.' Zei ik uitdagend. En keek haar aan en streelde kort door mijn haren heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Living Toogether Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Toogether   Living Toogether Icon_minitimema 15 dec 2014 - 23:42

April

Als hij zegt dat het beter kan trek ik kort een wenkbaruwtje op. 'je bent uit de maat' mompel ik zachtjes en leg mijn handen kort op zijn heupen en beweeg mijn lichaam dan rustig tegen de zijne aan, het tempo aangevende waardoor zijn lichaam ook vaker de mijne raakt. Uiteindelijk had hij de maat helemaal te pakken en knikte ik goedkeurend.

Akiko

Ik knipperde een paar keer tot ik de woorden die hij zei liet binnen dringen/ Uiteindelijk knikte ik zachtjes en ging ik op de rand van het bed zitten. 'sorry , ik moet je meer vertrouwen' zei ik zachtjes. 'ik ben in ieder geval blij dat je nog bij me bent. Ik weet dat ik niet meer dezelfde ben' zeg ik zachtjes en keek hem dan recht aan, waarna ik langs me neer klop. 'nee hier is het oke' zei ik over het feit dat we ook altijd nog naar beneden konden gaan
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Living Toogether Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Toogether   Living Toogether Icon_minitimedi 16 dec 2014 - 9:46

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Zitao huang
April trok een wenkbrouw op. 'je bent uit de maat' mompelde ze zachtjes. ze legde kort haar handen op mijn heupen. ze bewoog rustig tegen mijn lichaam aan. voornamelijk over mijn kruis heen. ik probeerde haar bewegingen te volgen maar droomde lichtjes weg bij het gevoel dat ze tegen me lichaam aan stond te schuren. ik legde mijn onderarmen op haar schouders en vouwde mijn handen in elkaar achter haar nek. ik kantelde mijn heup steeds meer naar voren. April knikte goedkeurend. ik glimlachte naar haar en trok haar meer naar me toe zodat ook onze boven lichamen elkaar konde raken. ik keek steets dieper en mysterieuzer in haar ogen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Quinzio - broer Zitao
Akiko knipperde een paar keer het duurde lang voordat ze reageerde. ik draaide me verder naar haar toe en leunde tegen het kastje aan waar het beeldscherm op stond. ik keek naar de grond en haalde het vuil tussen me nagels vandaan. uiteindelijk knikte ze zachtjes. ze gin op het rand van het bed zitten. 'sorry , ik moet je meer vertrouwen' zei ze zachtjes. 'ik ben in ieder geval blij dat je nog bij me bent. Ik weet dat ik niet meer dezelfde ben' ze keek me recht aan in de ogen. 'Akiko je bent me vriendin. waarom zou ik jouw in de steek laten voor zo iets stoms. ik hou van je.' zei ik en keek haar verlieft aan. ze klopte naast haar op mijn bed. ik liep naar haar toe en ging naast haar zitten. 'nee hier is het oke' zei ze. ik kroop wat meer op het bed en zette een paar kussens overeind. ik leunde achterover met de afstands bediening in mijn hand. naast me op het bed klopte ik op de dekens.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Living Toogether Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Toogether   Living Toogether Icon_minitimedi 16 dec 2014 - 9:52

April

Hij was weer in de maat en trok me steeds verder naar zich toe, niet dat ik het erg vond. Het was immers ook normaal binnen deze dansstijl. Er zat nu letterlijk geen centimeter meer tussen onze lichamen. Bij elke beweging die we maakte raakte we elkaar wel aan. Ik keek omhoog als ik merk dat hij me in de ogen aan het aanstaren is, en uiteindelijk doe ik hetzelfde bij hem.

Akiko

Hij ging recht staan, en zei dat hij van me hieldd. Mijn hart leek even een sprongetje te maken bij die woorden.Wanneer hij dan bij me komt zitten kruip ik meer tegen hem aan en leg mijn hoofd opzijnborst neer. 'ik hou ook van jou' zei ik dan zacht. 'heel erg veel'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Living Toogether Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Toogether   Living Toogether Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Living Toogether
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Tell Me A Story :: Meespeelverhalen :: Realiteit & Dagelijks leven-
Ga naar: