Tell Me A Story
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tell Me A Story

Maak een meespeelverhaal of schrijf je eigen verhaal. En deel deze met anderen. Speel in je eigen fantasie!
 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Harry Potter - De Volgende Generatie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 3 Icon_minitimema 19 jan 2015 - 11:22

Chanel

'owh echt? Volgens mij zat ik in de auto ťoen het ongeluk was gebeurd, volgens mij ben ik bijna elke dag in het ziekenhuis geweest ťoen je in coma lag todat er een wijd verscheen die dacht dat ze zwanger van je was.' zei ik droog. Hij zei weer dat hij me wel herinnerde. 'hoe heet ik dan? Waar heb je me ontmoet?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin



Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 3 Icon_minitimema 19 jan 2015 - 11:29

tao huang
ik schrok van het verhaal over een meisje dat mogelijk zwanger van mij was. ''whuut, hoe kan dit.'' dacht ik schoof mijn sjaal over mijn mond en neusbrug heen. 'ze was niet zwanger van mij.' ontkende ik. 'hoe heet ik dan? Waar heb je me ontmoet?' vroeg ze. ik kroop steets verder weg en greep het boek wat steviger vast. 'i-ik h-heb je op school ontmoet chanel.' zei ik. wat was ik blij dat marcel uit zijn verhaal wat namen spontaan opnoemde. 'waarom kunnen we gewoon niet verdergaan waar we gebleven waren. dan is er toch niets aan de hand.' zei ik verlegen. en keek naar de foto's.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 3 Icon_minitimema 19 jan 2015 - 13:29

Chanel

'uiteindelijk leek ze niet zwanger te zijn...' was mijn punt. Hij had mijn naam in ieder geval goed. 'je hebt me ontmoet ťoen ik werd bedreigd door een groepje jongens' was mijn korte antwoord. Mijn ogen werden groot ťoen hij vroeg om verder te gaan waar we waren gebleven. 'ik...ik' stamelde ik verbaasd. 'ik moet met Scorpio gaan praten' zei ik dacht en stond op. Voordat ik opstond drukte ik kort een kus op zijn lippen. 'dit was de plaats waar je me voor het eerst zoende' fluisterde ik zacht, en wou dan weg lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 3 Icon_minitimema 19 jan 2015 - 14:47

marcel scamander
Ik ging op mijn bed zitten en las een boek door de puntjes te voelen met de topjes van mijn vingers.

zitao huang - Zwadderich
'Fak' zei ik toen ze uit legde dat ze later niet zwanger bleek te zijn. "Ik heb dus met iemand anders gevreeën volgens dat verhaal?" Dacht ik en beed zachtjes op mijn lip. "Dat kan gewoon niet waar zijn. Volgens me vader en mijn moeder was ik nog maagd dus dat verhaal kan niet kloppen zoals Chanel het vertelde. Ze zij dat ze met die jongen moest praten ik knikte enkel maar begreep niet echt waarom. Ze gaf mij plots een kus op mijn lippen. Mijn ogen werden heel even groter dan normaal. Toen ze dat deed ik pakte haar hoofd vast met een hand en kuste haar terug. Ik kantelde mijn hoofd. mijn lichaam bewoog gewoon uit zichzelf maar ik had er geen erg in. Ik drukte mijn tong tussen haar lippen door en zoende haar voor heel even. Vervolgens lied ik haar los. Het voelde alsof ik een meisje voor het eerst getongzoend had. Slijmerig, warm en nat. En toch deden mensen het ondanks al dat vreemde gevoel. Ik staarde voor me uit en besloot maar om op te staan. Ik draaide me om en zag iets lichtgevents vliegen. Het leek me even aan te staren maar al snel ging het er vandoor. Ik haalde mijn schouders op en liep naar mij kamer toe. Daar zat Marcel. Hij keek me aan en grijnsde naar me. 'Zo zooh, wat heb jij gedaan?' Hehhehe, je wolken is helemaal roze van kleur.' Zei Marcel ik liep naar hem toe en aaide wild over zijn bol heen. 'Nietuss' zei ik speels terug.

mellanie yume
Ik zat in de bibliotheek en zag malfoi binnen lopen ik keek al glimlachend op. Ik vond hem zo knap, dat blonde haar en die zelfverzekerde uitstraling. Ik kwijlde helemaal weg. Ik zag dat hij naar me keek snel keek ik naar beneden en lied me ponny voor mijn ogen vallen. Mijn hand tekende iets vlugger dan eerst om niet te laten blijken dat ik af geleid was door zijn binnenkomst.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 3 Icon_minitimema 19 jan 2015 - 15:32

Chanel

Ik voelde me warm van binnen. Het was een hele tijd geleden dat ik dat echt had gevoeld. Ik liep naar de bieb toe, de plek waarvan ik wist waar Scorpio naartoe ging als hij rust wou en al snel vond ik hem daar. ' Scorpio het is uit' was dan ook het enige wat ik zei. Ik voelde me al enorm kwaad als ik hem zag, het was klaar, wat hij had gedaan kon niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 3 Icon_minitimema 19 jan 2015 - 17:11

zitao huang - Zwadderich
Ik was boven op Marcel gaan Zitten. We stoeide met elkaar alsof we twee hondjes waren. Ik lag best close op hem en keek hem recht in Zijn ogen aan. Niet dat hij dat zou zien maar goed...

marcel scamander
Tao was met mij aan het stoeien. Ik vond het best leuk dat hij zo deed. Lekker speels en eigenwijs. Panda lag erg dicht op mijn lichaam en leek naar iets te staren tenminste zoon gevoel had ik. 'Tao.' Zei ik plots serieus. 'Vind je mij knap?' Vroeg ik verlegen. Aangezien ik mezelf nooit had gezien, wist ik ook niet of meiden me wel aantrekkelijk vonden. 'Tuurlijk ben je aantrekkelijk je moet alleen durfen te flirten net meisjes.' Antwoorde Tao lief. Ik knikte. 'Jah, ja flirten. Maar wat moet ik dan zeggen? ik kan moeilijk zeggen dat ze mooi is als ik blind ben...' Vervolgde ik. 'Ja... Misschien dat je haar karakter leuk vind. Dat je van haar houd hoe Ze is. Hahaha en dat je verblind bent door haar schoonheid.' Antwoorde Tao al lachend. Ik lachte mee, 'ja dat is een goede.' Knikte ik instemmend.

mellanie yume
Ik keek over het randje heen van mijn tekenblok ik zag die vervelende meid naar malfoi toe lopen. Ze snauwde in een zucht dat het uit was tussen hun twee op dat moment maakte mijn hart een sprongetje. Ik had weer een kans en niet zomaar een kans een volle overtuigende. Zonder geheimpjes. Een licht bolletje vloog naar me toe. Het maakte een hoog gepiep als gepraat dat ik alleen verstond. Ik knikte naar het lichtballetje en stak me hand op. Het balletje ging zitten en leek dingen aan mij te vertellen. 'Uhu, dat is heel mooi goed gedaan.' Zei ik zachtjes en zoet. Het beestje van licht knuffelde mijn wang en verdween daarna als een haar speltje in mijn haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 3 Icon_minitimema 19 jan 2015 - 17:18

Scorpio

'Je wat?!' zei ik verbaasd. Oke ik was inderdaad te ver gegaan dat gaf ik toe... maar dit had ik niet zomaar zien aankomen. 'Chanel ik... ' zei ik stotterend, maar ze leek niet te luisteren. Ik slikte moeilijk en voelde me bekeken door Mellanie. 'Geniet je van de show?! Dit is allemaal jou schuld!' schreeuwde ik kwaad tegen haar.

Chanel

Hij begon uit te vallen tegen Mellanie, en eerlijk gezegd, liet het me koud. Ze deden maar wat ze wouden, van mijn part ramde ze elkaar helemaal de hersenen in. Ik draaide me om en liep door naar boven, naar Marcel waar ik mee had afgesproken. Ik klopte op de deur en opende die dan uiteindelijk waar ik Tao en Marcel op elkaar zag zitten. 'Jullie zijn een heel leuk setje hoor' zei ik met een grinnikje. 'Sorry dat ik wat te laat ben Marcel... ik had wat te doen'
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 3 Icon_minitimema 19 jan 2015 - 17:35

zitao huang - Zwadderich
Ik hoorde Chanel en keek achterom. 'Hhehe.' Lachte ik gênant. Ik voelde dat Marcel me omhoog duwde. 'Pandaaa moest jij niet naar je vader toe?' Zei hij. Ik keek hem scheef aan. 'N-nee hoezo?' Vroeg ik en werd gedwongen weg geduwt uit me kamer. 'Uummh oh ja dat is waar.' Zei ik dan maar als smoesje ik wist niet wat hij van plan was. Ik moest mijn vriend vertrouwen.

marcel scamander
Tao was de deur uit. Ik ging rechterop zitten. 'Jah, I-ik, ik vind een meisje leuk m-maar.' Ik liep naar mijn kleding kast toe. 'Wat moet ik aan trekken. En wat moet ik zeggen e-en hoe moet ik haar een kus geven als ik haar niet eens zie?' Vroeg ik achter elkaar door. Mijn hart begon te bonzen. 'Ik dacht misschien wil jij met me oefenen.' Vertelde ik en slikte verlegen.

mellanie yume
Malfidus kwam naar mij toe gelopen eerst keek ik blij op maar al snel verdween die en dook ik in elkaar. Ik trok mijn knieën helemaal op totdat ik een soort van bolletje werd. 'I-ik..ik' stotterde ik. 'Ik probeerde je juist te waarschuwen voor dit.' Zei ik liefjes en probeerde in zijn ogen te kijken. 'Achter jouw rug om heeft ze weer met hem gezoend.' Zei ik zachtjes en voorzichtig. 'Ik heb het gezien.' Vervolgde ik. 'Scorpius jij verdient een beter meisje dan haar.' Vertelde ik en bloosde lichtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 3 Icon_minitimema 19 jan 2015 - 17:41

Scorpio

'Je hebt het gezien! Je hebt het gezien! Je was hier ! Je kan niks hebben gezien! Het enige wat ik weet, is dat je al jaren achter me aan loopt, je bent een zielig triest hondje, Laat me eens met rust. Want als je denkt dat iemand uit zwadderig , met iemand zoals jou uit wilt, dan heb je het helemaal mis!' daarna liep ik kwaad de bibliotheek uit.

Chanel

Ik lachtte zachtjes toen ik die 2 zag, en sloot uiteindelijk de deur achter Tao dicht waarna ik bij hem op bed ging zitten. 'Awhh wat leuk voor je! Vertel op wie is het. Natuurlijk help ik je!' ik sprong op en liep naar de kleding kast toe. 'hmm , ik hou van dat geruite blousje, en dan met deze spijkerbroek, perfect. En hoe je haar kan complimenteren, zeg dat je der leuk vind vanwege het innerlijk. Dat vinden meiden veel leuker om te horen weet je'
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 3 Icon_minitimema 19 jan 2015 - 18:15

zitao huang - Zwadderich
(Ergens)

marcel scamander
'Eeeeh iemand uit ravenclauw.' Zei ik en kon niet meer beschrijven. 'Ze helpt me vaak met huiswerk en oefeningen.' Vertelde ik. 'Elkekeer als ze me hand pakt voel ik me warm worden en als ze dicht naast me zit begind er zelfs soms iets te groeien.' Fluisterde ik. Ik knoopte me huidige blouse los en lied deze op het bed neer komen. Vervolgens trok ik me hemt uit. Ik wilde verdergaan net de broek die ik aan had. Zonder pardon stond ik in mijn ondergoed. Ik rijk blind voor me uit. Hopend op kleding. 'Duss.... J-je wilt met me oefenen? Ik wil echt zeker weten waar alles zit enzo. Voordat ik iets gênants ga doen.' Vervolgde ik en streelde door me haar heen.

mellanie yume
'jah ik heb het gezien!' Kraamde ik zachtjes en verlegen uit. 'I-ik, er zijn meer manieren dan alleen met je ogen, dat moet jij ook wel weten op deze toverschool.' Zei ik vlug. Ik schrok van wat hij zij. hij keek me vel aan en wilde weg lopen. 'I-ik kan het jouw ook laten zien! Als je me niet gelooft.' Riep ik na. Me hart deed pijn en ik voelde me gebroken van binnen. Ik vriemelde met me vingers en lied me ponny voor mijn ogen vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 3 Icon_minitimema 19 jan 2015 - 18:40

Chanel

Ik stak mijn hand uit en overhandigde hem de kleren die hij uiteindelijk weer aantrok. Ik was gewend dat hij zich gewoon omkleedde bij me in de buurt ondertussen. En ik moest eerlijk toegeven dat ik het bij hem ook deed, aangezien hij toch niks zag. 'Joyce! Ik wist het wel, ik kan je zeggen dat ze heel erg knap is, en lief' zei ik met een grijnsje en knikte dan. 'Ik help je heel graag'

Scorpio

'Ik hoef niets te zien! Het is verdomme al allemaal te laat' vloekte ik en ademde diep in, een Malfoy verloor nooit zijn geduld. 'en als je me nu wilt excuseren, ik ga even naar buiten, voordat ik dadelijk dingen ga doen waar ik spijt van krijg' zei ik doodkalm, en liep met grote passen naar buiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 3 Icon_minitimema 19 jan 2015 - 18:51

zitao huang - Zwadderich
(Ergens)

marcel scamander
Ik bloosde lichtjes toen ze haar naam zei en vertelde dat ze knap was. Ik pakte de kleren aan en trok ze over mijn hoofd heen. Ik zat helemaal vast en verstrikt in de blouse door de knoopjes die nog dicht zaten. 'Heluuuup ik ziet vast.' Zei ik beschaamt. 'Kun je zoon knoopje los maken.' Vroeg ik. Ik was bevrijd uit mijn blouse dankzij chanel. Ik had hem goed weten aan te trekken. We zaten bijden op het bed. Ik draaide mijn gezicht haar richting op. Met me hand probeerde ik haar hoofd, kaak, Wang of kin te vinden. Uit eindelijk had ik iets beed. Ik giechelde een beetje zodra ik iets fouts beed had. Ik voelde dat ik dit keer haar kaak en want vast had met een hand. Ik bracht mijn hoofd voorzichtig naar die van haar toe. Niet wetend waar ik moest stoppen of waar ik haar moest kussen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 3 Icon_minitimema 19 jan 2015 - 18:54

Chanel

Hij tastte aan mijn gezicht en ik grinnikte zachtjes. 'Weet je, ik gok dat ze je wel helpt. Ik bedoel maar Joyce lijkt me niet het type meisje die het iets kan schelen' zei ik vervolgend . En deed zijn hoofd een beetje naar links als hij de verkeerde kant op ging. 'Gewoon de richting van iemands ademhaling uitgaan en je zit altijd goed' legde ik met een glimlachje aan. 'ik bedoel maar, zoveel mensen zoenen met hun ogen dicht'
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 3 Icon_minitimema 19 jan 2015 - 19:31

zitao huang - Zwadderich
(Ergens)

marcel scamander
Chanel stuurde mij bij. 'Weet je, ik gok dat ze je wel helpt. Ik bedoel maar Joyce lijkt me niet het type meisje die het iets kan schelen' zei ze. 'Ik wil ook mannelijk zijn en niet constant geholpen worden.' Legde ik uit. Ik luisterde naar haar stem en probeerde te doen wat ze zei. Mijn ogen werden echter iets groter toen ze zei dat de meeste hun ogen dicht deden. 'Oh, okee. Apart.'was mijn verbaasde antwoord. "Hoe kunnen ze elkaar dan vinden?" Dacht ik en kroop wat dichterbij Chanel. Eerst raakte ik met me lippen haar wang. "Oeps iets te hoog" ik draaide iets meer en voelde onze neuzen tegen elkaar aan komen. "Nu zit ik vast goed." Ik strekte me lippen uit totdat ik die van haar raakte. Mijn hand lied haar kaaklijn los.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 3 Icon_minitimema 19 jan 2015 - 19:34

Chanel

'Je voelt de emotie beter als je je ogen dicht hebt, ik heb eigelijk geen flauw idee waarom mensen het doen' ei ik grinnikend. 'en ik snap dat je niet constant geholpen wilt worden, dat zou ik ook niet willen' zei ik zacht. Eerst zoende hij mijn wang en grinnikte ik zachtjes. 'bijna' zei ik en uiteindelijk zoende hij me dan, en niet veel later trok ik mezelf terug. 'tada, zo moeilijk is het niet'
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 3 Icon_minitimema 19 jan 2015 - 19:47

zitao huang - Zwadderich
(Ergens)

marcel scamander
'Je voelt de emotie beter als je je ogen dicht hebt, ik heb eigelijk geen flauw idee waarom mensen het doen' zei Chanel en grinnikte. 'en ik snap dat je niet constant geholpen wilt worden, dat zou ik ook niet willen' zei ze zachtjes. 'Maar als ik al niets zie, beleef ik dan dat gevoel constant?' Fluisterde ik vragend.
Chanel trok al snel weg. 'Nog een keertje!!! Voor de zekerheid!' Zei ik vlug. 'Ik wil de beweging goed hebben.' Vervolgde ik. Ik pakte haar kin vast en draaide haar hoofd naar me toe. Ik verplaatste mijn hand naar haar wang en streelde met me duim over haar jukbeen heen. Snel ging ik naar voren toe en kuste haar vol op haar mond. Ik sabbelde een beetje op haar onderlip.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 3 Icon_minitimema 19 jan 2015 - 19:50

Chanel

'Ik gok van wel ja... Ik heb werkelijk geen flauw idee... je weet dat ik niet goed ben in nouja, emoties' zei ik met een klein glimlachje. Hij wou nog een keer, voor de zekerheid omdat hij de beweging wou hebben. Ik knikte uiteindelijk instemmend en hij pakte mijn kin vast, steelde over mijn junkbeendren met zijn duim en zoende me uiteindelijk in een keer op de mond. Ik glimlachte zachtjes tegen zijn lippen aan. 'zo ja'
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 3 Icon_minitimema 19 jan 2015 - 20:07

zitao huang - Zwadderich
(Ergens)

marcel scamander
Chanel opende haar mond(door het praten.) ze zie iets maar ik verstond het niet helemaal. Ik dacht dat ze Zei dat ze verder wilde met die opmerking die Ze maakte. Ik opende ook mijn mond. En voorzichtig bewoog ik het puntje van me toch naar binnen toe. Ik kreeg het lichtjes warm van binnen. "Als die Malfidus dit wist jongen. Ik zou alles doen om zijn blik te kunnen zien." Dacht ik. Toch voelde het raar en oneerlijk. Ik trok me hoofd terug. En wende me blik van haar af. 'Hoe knap ben ik? Op een schaal van 1 op 10' vroeg ik.

mellanie yume
Ik liep richting de wc en bleef daar een tijdje zitten. Jammerende Jennie kwam naaste me zitten ik vertelde over een jongen die ik leuk vond maar die onmogelijk te grijpen was.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 3 Icon_minitimema 19 jan 2015 - 20:10

Hij ging verder dan ik wou , en meteen trok ik me terug. 'Uhmm Marcel..' zei ik kort, maar volgens mij begreep hij het zelf ook wel. Ik bekeek hem even goed toen hij vroeg hoe knap hij was, op een schaal van 1 tot 10. 'hmm ik denk toch wel een dikke 8 hoor' zei ik uiteindelijk grijnzend. 'je bent alles behalve lelijk, maak je daar maar geen zorgen om'
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 3 Icon_minitimema 19 jan 2015 - 20:23

zitao huang - Zwadderich
Ik vond het wel weer mooi geweest hoelang het duurde ik liep weer terug naar me kamer en deed de deur open. Marcel kamde zijn haren en Chanel zat op het bed. 'Zooh wat ga jij doen?' Vroeg ik aan Marcel en keek baar zijn kleren.

marcel scamander
Uhmm Marcel..' zei ze kort, 's-sorry.' Zei ik en friemelde aan mijn blouse.
Ik glimlachte toen ze me een acht gaf. 'Hehe, ben ik knapper dan Malfidus?' Zei ik al grijnzend. Ik stond op en pakte een kam. 'Maar thx' zei ik. Ik probeerde me haar goed te doen. Zover het me lukte. 'Okee~ op naar me chikky.' Zei ik zelf verzekert en draaide een rondje.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 3 Icon_minitimema 19 jan 2015 - 20:29

Chanel

Ik voelde mijn hart in mijn borst zinken als hij het over Malfoy heeft. 'het is uit... 'zei ik uiteindelijk zacht. 'dus ik zou het waarderen als je die naam niet meer uitspreekt voorlopig' zei ik zachtjes. 'Nou veel succes je kan het' zei ik grijnzend. Tao kwam weer de kamer binnen , vragend wat hi jgaat doen. Ik ga rustig op zijn bed liggen en kijk naar het plafon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 3 Icon_minitimema 19 jan 2015 - 20:45

zitao huang - Zwadderich
Toen ik vroeg wat hij van plan was ging Chanel uit gebreid op het bes liggen. 'Haha, ik weet al wat jij van plan bent.' Grinnekte ik. (Lees Marcel)
Toen Marcel de deur uit was. Rende ik naar het bed toe en sprong ik boven op haar lichaam. Ik belande al zittend op haar schoot en heupen. Ik legde mijn handen naast haar hoofd neer ik het bed en leunde voor over. 'Wat was dat met Marcel. Heeft hij aankleed hulp nodig?' Vroeg ik neutraal. 'Kon hij ook wel aan mei vragen.' Vervolgde ik niet jaloers bedoelt. Ik streelde een plukje haar uit haar gezicht.

marcel scamander
'Dan zal ik maar niet vragen waarom.' Zei ik toen ze vertelde dat ze de naam niet meer wilde horen. Op dat moment kwam Tao binnen. 'Pandaaa~ vandaag word ik een man.' Zei ik zelf verzekert en liep vol trots de kamer uit. 'Hey laat je niet snappen hè!' Riep Tao na. 'Komt goed.' Zei ik kalm.
(Lees Tao af)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 3 Icon_minitimema 19 jan 2015 - 20:53

Chanel

'Omdat hij me had vermoord als Tao hem niet tegen hield' anwoorde ik op het feit van Scorpio, aangezien Marcel dit allemaal niet kon zien. Opeens sprong Tao vol bovenop me. 'dude' zei ik en haalde even diep adem. 'Marcel had meiden advies nodig aangezien jij geen meid bent kan jij het hem niet geven' zei ik neutraal. 'hij wou gewoon wat zekerder worden, en nou is die dat dankzij mijn geweldige adies'
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 3 Icon_minitimema 19 jan 2015 - 21:17

zitao huang - Zwadderich
'Ooh, vrouwelijk advies? Die heb ik niet nodig. Toen ik luisterde belande ik in het ziekenhuis.' Zei ik en grijnsde flauw. Ik wist niet wat er gebeurt was maar gokte gewoon iets. Ik kuste haar in haar nek en lied me lichaam op die van haar rusten. 'Ik was wat gaan rond hangen bij wat jongens.' Vertelde ik en zoog lichtjes in haar nek.

marcel scamander
Ik was op weg naar de gezamenlijke huiskamer van ravenklauw. Voor het verbode gedeelte wachte ik totdat ze zou komen dan kon ik maar binnen en met haar praten. Ik had mijn huiswerk mee genomen. Eigenlijk was dat het afspraakje huiswerk maken. Maar deze kans lied ik dit keer niet aflopen met alleen een gevulde schrift.

mellanie yume
Ik wandelde door de gangen heen en speelde met 3 van mijn licht bolletjes. Het waren eigenlijk 3 magisch wezentjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 3 Icon_minitimema 19 jan 2015 - 21:21

Chanel

En daar was het weer, het eeuwe oude schuldgevoel toen hij zei dat hij naar vrouwelijk advies had geluisterd en toen in het ziekenhuis belandde. Hij kuste me nek, maar ik kon er nu niet op concentreren. Ik maakte me los. 'zeg dat niet' zei ik zacht. 'Ik heb me maanden schuldig gevoeld oke, laat het me niet weer voelen, dat kan ik niet aan'

Joyce

Rustig liep ik in de zaal van Ravenklauw en liep uiteindelijk de zaal uit om Marcel te halen. Ik glimlachte zachtjes toen ik hem zag staan. 'Marcel' zei ik met een grijnsje. 'wat zie je er leuk uit vandaag' zei ik vriendelijk. 'kom dan gaan we naar mijn kamer' rustig liep ik met hem naar boven en deed dan de slaapkamerdeur dicht. We gingen tegenover elkaar zitten op het bed. 'dus waar kan ik je vandaag mee helpen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 3 Icon_minitimema 19 jan 2015 - 22:00

zitao huang - Zwadderich
Ik baalde van hoe ze reageerde. met wat jongens had ik buiten staan roken we spraken gezellig over meisjes en hoevaak ieder al iets gedaan had. Daar door had ik eigenlijk best wel zin gekregen in iets aparts de jongens vertelde dat het hemels aan voelde. En dat geloofde ik graag. Ookal kende ik het gevoel niet. Ik ging overeind zitten en streelde door mijn haren heen. Ik zuchte lichtjes. 'Sorry het was niet mijn bedoeling. Om dat op die manier te zeggen.' Zei ik en streelde door mijn haar heen. Zullen we dan maar een kaart spelletje doen?' Vroeg ik en rijkte naar mijn nacht kastje terwijl ik nog boven op haar schoot zat.

marcel scamander
'Hehe, bedankt.' Zei ik en knikte. Ik pakte haar boven arm beed. 'Heb jij een geurtje op?' Vroeg ik en glimlachte. We liepen naar de slaap kamer en gingen daar op bed liggen of zitten. 'Eeeh,' zei ik bedenkend en pakte me schriften er bij. Ik pakte me spullen en me blinde druk pen zodat ik notietsies kon drukken. 'Ze beschrijven bepaalde spreuken en bewegingen in plaatjes vorm. En nouja. You knowe.' Vertelde ik en gaf haar het boek.

mellanie yume
Ik wandelde door de gangen heen en speelde met 3 van mijn licht bolletjes. Het waren eigenlijk 3 magisch wezentjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 3 Icon_minitimema 19 jan 2015 - 22:07

Chanel

'Ik heb het uitgemaakt met Scorpio' zei ik uiteindelijk en knikte over het feit dat we een kaart spel konden gaan doen. Ik pakte even zijn hand vast en keek hem recht in zijn ogen. Ik leunde langzaam voorover en kuste hem dan.

Joyce

'Dat klopt inderdaad' zei ik met een grijnsje als hij vroeg of ik een geurtje ophad. 'Dat klopt inderdaad' zei ik vriendlijk. Ik nam zijn spullen aan en keek er eventjes in. 'oke en wat begrijp je niet, dan kan ik je die dingen uit gaan leggen' zei ik en ging even door mijn haar heen. Ik pakte alvast mijn staf tevoorschijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Harry Potter - De Volgende Generatie
Terug naar boven 
Pagina 3 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Tell Me A Story :: Meespeelverhalen :: Boeken & films-
Ga naar: