Tell Me A Story
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tell Me A Story

Maak een meespeelverhaal of schrijf je eigen verhaal. En deel deze met anderen. Speel in je eigen fantasie!
 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Harry Potter - De Volgende Generatie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Harry Potter - De Volgende Generatie Empty
BerichtOnderwerp: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie Icon_minitimedo 8 jan 2015 - 15:22

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
De tijd vliegt voorbij wanneer heer voldermoord verslagen is en de school opnieuw herbouwt word. De tovenaars van toen zijn getrouwd en hebben kinderen gekregen. Deze kinderen gaan weer naar de school Zwijnstijn. Waar hun ouders ook op hebben gezeten. Er zijn sommige nieuwe leraren bij gekomen en sommige andere oude leraren van voorheen geven misschien ook nog les.

De leerlingen zijn verdeelt onder 4 groepen:
Griffoendor koos zeer moedige leerlingen uit,
dapperheid, ridderlijkheid, durf en moed

Oprichter: Goderic Griffoendor
Afdelingskleuren: Rood en goud
Dier afdelingswapen: Leeuw
Afdelingsgeest: Haast Onthoofde Henk
Leerlingenkamer: In de toren van Griffoendor, die op de zevende verdieping is; deze wordt bewaakt door een portret van de Dikke Dame, die alleen opzij gaat als men het juiste wachtwoord geeft.
Afdelingshoofd: (word opnieuw gekozen)

Ravenklauw koos zeer intelligente leerlingen uit,
bij de pinken, geleerd, flinke dosis gezond verstand

Oprichter: Azuur en brons
Afdelingskleuren: Rowena Ravenklauw
Dier afdelingswapen: Adelaar
Afdelingsgeest: De Grijze Dame
Leerlingenkamer: In de Westertoren. Wanneer je het juiste antwoord op een cryptisch raadsel geeft, word je naar binnen gelaten.
Afdelingshoofd: (word opnieuw gekozen)

Zwadderich koos zeer ambitieuze of sluwe leerlingen van enkel zuiver bloed uit,
sluw en schuwt echt niets, zolang het doel maar wordt bereikt

Oprichter: Zalazar Zwadderich
Afdelingskleuren: sinopel en silver
Dier afdelingswapen: Slang
Afdelingsgeest: De Bloederige Baron
Leerlingenkamer: Vlakbij de kerkers, onder in het kasteel van Zweinstein. In de leerlingenkamer heerst een groene gloed, omdat de kamer onder het grote meer gelegen is. De leerlingenkamer is te bereiken door bij een muur het juiste wachtwoord te geven.
Afdelingshoofd: (word opnieuw gekozen)

Huffelpuf koos de meest vlijtige leerlingen uit en gaf bovendien les aan leerlingen die niet
door de andere drie stichters werden uitgekozen, harde werkers die trouw en geduldig zijn

Oprichter: Helga Huffelpuf
Afdelingskleuren: Geel en Zwart
Dier afdelingswapen: Das
Afdelingsgeest: De Dikke Monnik
Leerlingenkamer: In het souterrain, in de buurt van de keukens.
Afdelingshoofd: (word opnieuw gekozen)

De verschillende afdelingen hebben elk een eigen leerlingenkamer en slaapzalen. Verder kent Zweinstein een puntensysteem: triomfen leveren afdelingspunten op; overtredingen zorgen voor puntenaftrek. De afdeling met de meeste punten wint aan het einde van elk schooljaar de afdelingsbeker.

Personages
De Potter's
Harry Potter (vader)
Ginny Wemel Potter (moeder)
James Sirius potter (zoon)
Albus Severus Potter (zoon)
Lily Loena Potter (dochter)

De lupos's
Teddy Lupos (zoon - wees, verlieft op Victoire)

De Wemels
Molly Wemel (oma)
Arthur Wemel (opa)

Ronald Wemel (vader)
Hermelien Griffel Wemel (moeder)
Rose Wemel (dochter)
Hugo Wemel (zoon)

Bill Wemel (vader)
Fleur Delacour Wemel (moeder)
Victoire Wemel (dochter, verlieft op Teddy)
Dominique Wemel (dochter)
Louis Wemel (zoon)

Percy Wemel (vader)
Audrey Wemel (vrouw)
Molly Wemel (dochter)
Lucy Wemel (dochter)

George Wemel (vader)
Angelina Johnson Wemel (moeder)
Fred Wemel Jr. (zoon)
Roxanne Wemel (dochter)

De Lubbermans's
Marcel Lubbermans (vader)
Hannah Lubbermans (moeder)
Morton Lubbermans (zoon)

De Scamander's
Rolf Scamander (vader)
Loena Leeflang Scamander (moeder)
Lorcan Scamander (zoon tweeling)
Lysander Scamander (zoon tweeling)

De Malfidus's
Draco Malfidus (vader)
Astoria Goedleers Malfidus (vrouw)
Scorpius Hyperion Malfidus (zoon)

extra familie's of losse studenten van zwijnstijn
- Zi Tao Huang, Zwadderig
- Chanel
-


Laatst aangepast door Panda op do 8 jan 2015 - 20:28; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Harry Potter - De Volgende Generatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie Icon_minitimedo 8 jan 2015 - 15:30

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
naam: Zi Tao (Tao)
Achternaam: huang
bijnaam: Tao, Panda, Peach, Red-panda(bij rood haar) blonde-panda(bij blond haar)
leeftijd: 15 a 18 (hangt af van medespelers.)
Geslacht:jongen
lengte: 183 cm
karakter: Tao is een voorzichtig persoon. hij is erg emotioneel en een zeer gevoelige jongen. Blijft dan ook het liefst bij zijn eigen gevoelens.
Vervoer: Teleporteren, tao kan de tijd voor een bepaalt aantal minuten of seconden stil zitten en lopen naar een andere plek waardoor het net lijkt alsof hij teleporteert. Het gaat zo snel dat de rest om zich heen niets merken van dat de tijd mogelijk effen stil stond.
hobby: wushu (vechtsport), winkelen met anderen, dansen, rappen, muziek luisteren en gamen.
Sieraden: hij heeft veel ringen, armbanden en andere sieraden om.
zwakte: tao is onwijs bang in het donker. en zeker voor spoken. hij is makkelijk bang te maken. hierdoor durft hij nooit alleen te douche.
patronus: Pandabeer
extra Tao verandert zijn haar regelmatig soms zo vaak dat hij bijna elke dag een andere kapsel heeft dit doet hij met een spreuk natuurlijk. (als dit gebeurt komt er een klikbaren link in zijn naam)
afdeling: Zwadderig
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Harry Potter - De Volgende Generatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie Icon_minitimedo 8 jan 2015 - 15:34

Chanel

Chanel ~ Zwadderig

Ik zat in de coupé van ons team. Ik keek even op van mijn boek. Er waren veel mensen aan het praten , ik zat over het algemeen alleen. Ik had wel vrienden, bijvoorbeeld Draco. Draco was een van de beste vrienden die ik had, hij zag dan ook het leven het zelfde als mij, en had ongeveer hetzelfde karakter. "Probeer je soms een standpunt te maken met je haar?" zei Draco mompelend en kwam bij me zitten. 'Het standpunt dat ik kan doen wat ik wil ja' zei ik en haalde kort mijn schouders op. "Hoe erg zijn je ouders geflipt toen ze het zagen?". Mijn grijns werd breed. 'Owh je hebt geen idee... '
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Harry Potter - De Volgende Generatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie Icon_minitimedo 8 jan 2015 - 16:01

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Huang Zi Tao - Zwadderig
Ik had een rare maand achter de rug. me vader bleek een leraar Tovernaar te zijn op een school genaamt zweinstijn. Me moeder zat vaak te huilen terwijl ze mij knuffelde vroeg ze hoe het met me ging. ik snapte niet echt waarom en wat er precies gebeurt was met me. maar er scheen degelijk iets gebeurt te zijn waar ik niets van af wist. Me vader en ik waren op de trein gestapt richting de school. Hij moest ergens anders in een coupe zitten dan ik. Dat vond ik wel vreemd maar ag ja ik red me wel. zei ik dan zo dapper mogelijk. ik bedoel maar je kunt toch niet verdwalen in een rechte trein? De trein is nog maar net onderweg naar de school. mijn handen had ik aan bijden zijden van de muur gezet om niet om te vallen in deze wiegende wagen. ik keek in de raampjes van verschillende coupe's opzoek naar een plekje waar ik kon zitten. de trein begon meer vaart te maken. 'whoooooh!' zei ik binnensmonds. mijn lijf verstijfte en wankelde. ik werd een beetje mee naar achteren toe getrokken door de zwaarte kracht. ik stond hierdoor stil voor een van de coupe deuren. om mijn evenwicht niet te verliezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Harry Potter - De Volgende Generatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie Icon_minitimedo 8 jan 2015 - 16:09

Chanel ~Zwadderig

"Kijk die Huang daar nou staan" zei Scorpio lachend. Ik keek even recht voor de coupé en lachtte zachtjes. 'Volgens mij is hij hier per container verscheept, en is die even verbaasd dat hij nog vrij kan rondlopen' zei ik duivels. Ik tikte wat met mijn vingers op het ritme van de deun die ik in mijn hoofd had. Tot het Scorpio te veel werd en hij mijn hand vast pakte. Hij hield hem even wat langer vast dan normaal, keek me recht in mijn ogen aan. Hij liet mijn hand snel weer los en keek eventjes naar de grond. "Zaterdag is mijn vader jarig" zei hij dan, Draco, zijn vader was een van de leraren op school. 'Dus?' zei ik kort. "Ga alsjeblieft mee uit eten ik trek het niet alleen". Ik zuchtte diep. 'Wel je hebt nog een gunst van me te goed geloof ik... dus best'
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Harry Potter - De Volgende Generatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie Icon_minitimedo 8 jan 2015 - 16:22

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Huang Zi Tao - Zwadderig
'whaaaee~' ik werd naar rechts toe geslingerd tegen de deur aan. door het gewieg van de trein. de deur ging gelukkig niet naar binnen open. waardoor ik vol tegen de deur aan klapte. mijn pols deed pijn van de klap die hij kreeg. ik streelde met open vingers door mijn kuif heen naar achteren toe. ik zag mezelf in het spiegelbeeld van glas dat in de deur zat. mijn make-up zat gelukkig nog goed. de trein maakte weer een bocht en ik vloog van de deur af naar de andere kant. ''okee nu ben ik wel bond en blauw genoeg voor vandaag!'' dacht ik en wreef over mijn zij heen. ik knakte mijn pols en draaide het rondjes. ''shittt, verzwikt.'' zei ik in mezelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Harry Potter - De Volgende Generatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie Icon_minitimedo 8 jan 2015 - 17:30

Chanel ~ Zwadderig

Ik zuchtte kort en knikte uiteindelijk als hij het er over heeft dat ik wat netjes gekleed moest. 'Ja, ja geloof me , ik ken ondertussen je vader wel. Hij mag me, relax eens en haal adem man' zei ik uiteindelijk en stond op. 'Ik ga even wat drinken halen, ben zo terug' Ik stond rustig op, liep mijn coupe uit en zag daar Huang klunzen. Ik lachtte even zachtjes en liep dan rustig door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Harry Potter - De Volgende Generatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie Icon_minitimedo 8 jan 2015 - 18:05

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Huang Zi Tao - Zwadderig
Er kwam een meisje de coupe uit lopen. ze keek naar me en lachte. ik keek haar geergert aan. met zoon blik dat er niets aan de hand was. met me handen zette ik me af en ging weer recht staan. ik herkende verder niemand. zelfs het jogie niet die in de coupe van het meisje zat. ''misschien is dit wel de eenigste plek waar ik kan zitten voordat ik weer omval.'' dacht ik en keek het meisje na dat verder de trein gang door liep. toen ze me niet meer aan keek stapte ik de coupe binnen waar zij was uit gelopen. ik ging op een niets aan de hand manier op de bank zitten. Ik was uitgebreid gaan zitten en leunde met mijn elleboog tegen het randje van het raam aan. Mijn hoofd lied ik steunen tegen mijn wijsvinger en duim die ik tegen mijn slaap had aan gezet. Verder zij ik niets en keek voor me uit naar de blond harige jongen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Harry Potter - De Volgende Generatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie Icon_minitimedo 8 jan 2015 - 18:40

Chanel ~ Zwadderig

Ik zuchtte diep , stomme lange rij. Uiteindelijk kom ik dan terug en gooi ik een blikje in de richting van Malfoy. Hij keek me veel betekenend aan. 'Wat?' zei ik dan uiteindelijk. Hij wenkte met zijn ogen naar de plek langs me. Toen ik er heen draaide zag ik al snel Huang zitten. Oke Chanel, tel tot 3. 1, 2, 3. Probeerde ik mezelf kalm te houden. Negeer hem gewoon , negeer hem. Ik liep recht langs hem heen en ging op mijn plek zitten. 'Dus , benieuwd wat voor soort vlees we vandaag erbij krijgen? '
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Harry Potter - De Volgende Generatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie Icon_minitimedo 8 jan 2015 - 20:07

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Huang Zi Tao - Zwadderig
mijn iphone had ik in mijn handen en stopte oorjes in mijn oren. ik luisterde naar mijn muziek die er op stond. af en toe wenkte ik een blik naar de blonde jongen. het meisje kwam terug lopen. ik keek haar niet aan. ze ging vlak voor mij staan en gooide een blikje drinken naar de blondharige jongen toe. de ogen van de jongen bewogen heen en weer. niet veel later draaide het meisje zig om. het meisje ging naast mij zitten aan de ander kant van de bank. ik tilde mijn voet op en zette deze op het randje van de bank. op de zijkant van mijn schoenen stond het merkje van gucci een van de duurste merken. maar niet alleen mijn schoenen waren van dat merk ook mijn leren zwarte jas. en mijn riem. 'Dus , benieuwd wat voor soort vlees we vandaag erbij krijgen?' vroeg het meisje. 'hopelijk is er ook vis.' dacht ik kill maar tot mijn verbazing zij ik dit hardop.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Harry Potter - De Volgende Generatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie Icon_minitimedo 8 jan 2015 - 20:18

Chanel ~zwadderig

Ik keek even naar de mobiel die de jongen vast had. We wisten wel dat ze bestonden, Tao moest wel in de mensen wereld leven, want in de tovenaar wereld bestonden dit soort dingen niet. We deden alles per brief en uil . 'Vis?' zei ik verbaasd toen dat uit Huang zijn mond kwam en zuchtte diep. 'ik doelde op het feit van de nieuwe leerlingen domkop' zei ik dan geërgerd. 'waarom zit jij hier uberhaupt ' zei ik en keek hem aan alsof hij het smerigste was wat ik ooit had gezien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Harry Potter - De Volgende Generatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie Icon_minitimedo 8 jan 2015 - 20:42

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Huang Zi Tao - Zwadderig
'vis?' herhaalde het meisje en zuchte vervolgens erg diep. ik zou bijna denken dat ze al haar lucht uit haar longen geblazen had. 'ja zoon beest dat in het water zwemt.' zei ik simpel. 'ik doelde op het feit van de nieuwe leerlingen domkop' zei ze kattig. voor dat ik kon reageerde vroeg ze weer iets. 'waarom zit jij hier uberhaupt ' vroeg ze en keek me verafschuwt aan. 'omdat ik naar school ga?' antwoorde ik in losse woorden. mijn mobiel had hier verder geen berijk of wifi. ik tilde mijn mobiel op en strekte mijn arm naar het plavon van de trein. ''mmh helemaal geen berijk.'' zei ik in mijn gedachtens. ''dan maar een selka maken.'' dacht ik. ik zette me iphone in de foto stand en drukte een paar keer voor een foto terwijl ik mijn hoofd ietsjes schuin hield en een drietje maakte met de hoekjes van mijn mond. nu had ik wel genoeg foto's voor mijn fotoboek die ik zou maken. dat was een van de tips die de dokter mij gaf. foto's waren heel belangrijk voor je herineringen. ik stopte mijn mobiel in mijn zak.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Harry Potter - De Volgende Generatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie Icon_minitimedo 8 jan 2015 - 20:55

Ik zette mijn nagels in de tafel toen ik dat als antwoord kreeg en ademde diep in om mijn geduld niet te verliezen. "Elisa rustig aan" hoorde ik vanuit Malfoy zijn richting. Ik knikte kort, hij wist hoe ik kon zijn als ik iemand niet mocht. 'Ja maar waarom zit je dan hier, we zijn geen vrienden, nooit geweest, ga een andere coupé zoeken' mijn stem klonk aanvallend. Ik keek even naar wat hij met zijn mobiel deed. 'Telectronica is verboden op zweinstijn dus zeg straks maar dag naar dat rare ding van je' . Ik schudde mijn hoofd en stond op toen de trein tot stilstand kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Harry Potter - De Volgende Generatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie Icon_minitimedo 8 jan 2015 - 21:21

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Huang Zi Tao - Zwadderig
'zie je pas voor het eerst, we kennen elkaar niet eens vind je gek dat we nog geen vrienden zijn.' mompelde ik. ik deed me armen over elkaar heen. 'de rest zit vol.' zei ik en keek uit het raam. 'Telectronica is verboden op zweinstijn dus zeg straks maar dag naar dat rare ding van je' zei ze. ''okee nu gaat ze te ver.'' dacht ik en knarste op mijn tanden. nog nooit was iemand de heletijd zo gemeen tegen me geweest. 'neneneneee~' zei ik(klik jonge met pet.) ik hoorde een of andere tilepatie stem in mijn hoofd. ~Huang, kom naar de deur toe~ werd er gezegt in mijn hoofd. mijn lichaam loste op in zwarte paarse rook. klik XD

er verscheen zwart parse rook voor de deur van de trein toestel in de gang waar ik en mijn vader bijde een andere kant op ging. mijn lichaam vormde uit de rook en daar stond ik dan. links van me stond mijn pa. andere leerlingen die bij de deur stonden schrokken even en keken naar mij. ik deed net alsof ik niets merkte en zette mijn muziek harder.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Harry Potter - De Volgende Generatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie Icon_minitimeza 17 jan 2015 - 17:00

Ik draaide met mijn ogen toen hij weer in rook oploste toen hij met zijn vader verscheen. 'Professor met alle respect, maar als hij zijn mobiel mag houden, dan wil ik graag mijn ipod terug' zei ik en stak mijn hand uit , aangezien hij hem vandaag had aangepakt. Hij schudde zijn hoofd en pakte dan Tao zijn mobiel vast. "Niemand mag electronica, geen uitzonderingen Tao" sprak zijn vader streng. Ik knikte en liep toen met Scorpio en Draco mee. "Goeie morgen Chanel" sprak Draco beleefd. 'Professor' zei ik met een knikje
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Harry Potter - De Volgende Generatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie Icon_minitimeza 17 jan 2015 - 20:19

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Huang Zi Tao - Zwadderig
me vader pakte me mobieltje af. dankzij die meid waar ik toenet mee in de copee zat. ik keek geschrokken op. 'maar vader, hoe moet ik anders mijn herinneringen vast leggen. je weet dat ik dat moet doen van de dokter!?' zei ik verbaast en wenkte een beteuterde blik. ik keek me iphone na hoe hij in de zak van me vader belande. ik wenkte een jaloerse en dodelijk blik op naar het meisje. 'Paa~' probeerde ik nogmaals op een kindse toon.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Harry Potter - De Volgende Generatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie Icon_minitimeza 17 jan 2015 - 20:23

Ik haalde kort mijn schouders op toen Draco de opmerking maakte dat Tao en ik het altijd goed konden vinden als kinderen. 'Dat klopt' was mijn korte antwoord. "Maar toen had Tao een keer afgesproken om op een echte date te gaan met haar, en liet haar daar gewoon staan" was het antwoord van Scorpio naar zijn vader toe. Ikkeek hem met grote ogen aan, en sloeg zacht tegen zijn hoofd aan. 'dat was vertrouwelijk! ' mompelde ik verbaasd en zuchtte. 'laten we nou maar naar binnen gaan idioot'
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Harry Potter - De Volgende Generatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie Icon_minitimeza 17 jan 2015 - 20:32

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Huang Zi Tao - Zwadderig
ik bleef slijmen bij me vader. want ik wilde graag me iphone terug. ik liep achter me vader aan en jammerde telkens weer over wat de dokter zei. me vader draaide zig plots om en stond stil. ik had dit niet verwacht dus knalde lom tegen hem op. 'huang. hou je mond. kom naar mijn kantoor toe op school. dan regelen we wel iets met dat ding. maar niet waar de andere studenten bij zijn.' zei hij streng en de laatste paar zinnen fluisterde hij steeds zachter. ik knikte snel en straalde weer een beetje dat ik op school het zou terug krijgen. me pa draaide zijn rug weer naar me toe en liep verder. ik voelde me net een kind die als enigste een snoepje kreeg. ik stopte mijn handen in me broek zakken en hees me sjaal voor me mond net iets over mijn neus heen. op mijn schaal was een patroon van doodskopjes te zien. 'pandaa~' zei iemand maar ik negeerde het. en liep verder. een beetje achter me vader aan in de hoop dat ik niet verdwaalde. 'pandaa~' klonk er weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Harry Potter - De Volgende Generatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie Icon_minitimeza 17 jan 2015 - 20:40

Opeens werd ik opgetild door Scorpio en werd ik mee genomen door de gangen, hij als een gek aan het rennend. 'Zet me neeeeer!' zei ik lachend toen hij dat deed. We renden langs Tao en zijn vader tot ik opeens een knal voelde. Toen werd alles zwart...
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Harry Potter - De Volgende Generatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie Icon_minitimeza 17 jan 2015 - 21:37

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Huang Zi Tao - Zwadderig
ik zag een gedaante lang zoeven ik keek nog even goed en zag die blonde jongen rennen met dat meisje die mij verraden had. ''jiiieees, dat wat ze doen is toch gevaarlijk.'' dacht ik. 'pandaa~' hoorde ik iemand weer roepen. ik keek voor me en zag een nette blonde jongen staan. zijn ogen leken wel wit zo licht van kleur. en plots wist ik wat het was. Flashback 1: ~'hey? wat is dat met je ogen?' vroeg ik. en wees naar zijn gezicht. 'ooh, haha, niets bijzonders. ik kan alleen niets zien. teminsten niet zoals jij het normaal zou zien. ik zie alleen magie.' vertelde de blonde jongen die een nette witte blouse aan had. hij lachte alsof het hem niets deed dat hij niet normaal kon zien.~ ik leek weer uit de flashback terug gezogen te worden naar de realitijd. de tweetal die op de gang rende. zagen De jongen met de wite blouse duidelijk niet staan of ze verwachte dat hij wel aan de kant zou gaan. 'hey!! pas op!' schreeuwde ik luid. ik rende naar de blonde zwadderig toe die het meisje droeg. ik pakte zijn schouder beed. door de vaart en snelle beweging viel de jongen die het meisje droeg voor over en lied het meisje uit zwakte van de spieren vallen op de grond. haar hoofd belande als eerst op de grond. gelukkig hadden ze de blinde jongen niet geraakt. tenslotten stond hij net boven aan de trap en als hij geduwt zou worden zou hij naar beneden vallen. ''wist ik zijn naam maar.'' dacht ik. ik rende naar het meisje toe uit voorzorg en knielde bij haar neer. 'gaat het?' vroeg ik aan het meisje. ik streelde haar haren uit haar gezicht. achter haar ponny zag ik een wond zitten. lichtjes opende ze haar ogen haar pupillen waren wazig en ontscherp. flashback 2: ik zie een speeltuin, en hoor gelach, gelach van een meisje. ik draai me om en zie haar naar me toe rennen. ze duwt me speels en rent voor me uit. 'pak me dan!' riep ze. ik kijk haar gedaante na en voel me naar haar toe rennen. er klinkt weer gelach maar dit keer van mezelf. ik graap haar speels vast en trek haar naar me toe. ze draait sierlijk naar me toen laat zig vallen op het gras. ze trok mij mee naar de grond. ik beland boven op haar. haar heldere ogen tinkelde in die van mij. twee zachte lippen raakte die van mij. of was ik die genen die het deed. ik wilde haar aan kijken maar alles werd veel waziger en leek op te lossen. ik werd weer in het heden terug getrokken. en zag het meisje liggen op de grond. een jongen joelde naar me en riep dingen. ik sloeg uit frustratie naar zijn hoofd. ik had teveel prikkels binnen gekregen de blinde jonen stond naast me en legde een hand op mijn hoofd. 'ik heb de suster geroepen.' zei hij dapper en kalm. ik keek hem aan. en stond op.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Harry Potter - De Volgende Generatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie Icon_minitimeza 17 jan 2015 - 21:42

Alles draaide, de hele wereld draaide om me heen. Ik probeerde mijn ogen open te houden, dwong mezelf. En toen kwam opeens het vage beeld van Tao zijn gezicht voor me, vragende of het wel ging. Ik wou mijn mond open doen maar vond er niet de kracht voor. Toen Marcel, de blinde jongen, vertelde dat hij een zuster had geroepen probeerde ik overeind te komen. Echter zakte ik steeds weer in en hield ik mijn hoofd tussen mijn armen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Harry Potter - De Volgende Generatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie Icon_minitimeza 17 jan 2015 - 22:24

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Huang Zi Tao - Zwadderig
'panda, laten we gaan. je moet je spullen nog uit pakken ik struikelde er zowat overheen.' zei de jongen. 'oke, laten we gaan.' zei ik tegen de jongen. 'de suster ruimt het wel op.' zei hij terug. hij pakte me schouder beed. 'panda, je magie cloud is minder geworden.' zei hij. ik zij niets terug en wist eigenlijk ook niet wat hij bedoelde. ik liep met hem mee. of liep hij nou met mij mee. want hij had nog altijd mijn schouder vast. 'umh, waar is me kamer?' vroeg ik voorzichtig. 'eeeh, dat vraag je aan mij hahahaha, 25 stappen voor uit. daarna naar links. vervolgens 1 trap naar beneden dan 45 grade draaien en vervolgens.....' somde hij achter elkaar op. ik was het eerste al weer kwijt. ik keek achterom en zag de suster bij chanel staan. ze verzorgde haar. en gaf haar wat te drinken. het voelde vreemt om zo weg te lopen. maar waarom wist ik niet.
we kwamen aan bij blijkbaar onze kamers of wat het ook moest lijken. 'welke koffers zijn van jouw?' vroeg ik en keek naar de kamer die vol stond met wel 20 tassen of koffers. 'die zijn niet van mij. ik heb die van mij bij het raam staan. het zijn jouw koffers. van gucci kleding zoals gewoonlijk. je hebt de cc er in gekerft weet je nog. 'toen zij je marcel!!! kom kom kom voel eens kijk dit zijn mijn koffers met de dubbel cc.' herhaalde de jongen vrolijk, wat mijn woorden moesten voor stellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Harry Potter - De Volgende Generatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie Icon_minitimeza 17 jan 2015 - 22:39

Sneep had me geheeld, hierdoor hoefde ik niet naar de ziekenhuis. Wel had ik nog een verdomde hoofdpijn van hier tot aan tokio. Ik gromde wat toen Scorpio vroeg f het wel goed ging. 'ziet het er naar uit?' zei ik kort. Hij trok me naar zich toe en drukte zijn lippen op de mijne. Ik zuchte kort en gaf hem kort een kus. 'oke en geef me nou maar iets voor de hoofdpijn , jij hebt dit veroorzaakt' gromde ik kort. Daarna liepen we naar de les van de vader van Tao en plofte ergens neer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Harry Potter - De Volgende Generatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie Icon_minitimeza 17 jan 2015 - 22:55

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Huang Zi Tao - Zwadderig
ik keek hem met grote ogen aan. 'wuut zo veel?' zei ik verbaast. 'dude. neem me niet in de maling ofzoiets. kom kom kom, neem me mee naar de les! hier is het roóster.' zei marcel en drukte een papiertje in mijn handen. ik keek er naar gelukkig zat er ook een loop roete bij. ik begelijde marcel naar het klas lokaal. we kwamen wat laat binnen. ik boog voor over naar me vader huang. ik ging zitten/ de jongen hield mijn hand steets vast en ging naas mij zitten. 'kan je me los laten?' vroeg ik ligtjes geergert. 'okee, okee.' zei hij kort en lied me hand los. me vader vertelde en verhaal hoe belangrijk het was dat een tovenaar zig ook kon verdedigen zonder toverstok en dat er maar ene paar tovernaars waren die zonder stok konden toveren. ik vond het net als een sprookjes verhaal klinken heel onrealistisch. vermoeit ondersteunde ik mijn hoofd. ik tilde mijn shaal hoog op tot over mijn neus brug en ging met me armen op de tafel liggen. 'huaang~ wat schrijft hij op?' hoorde ik iemand zeggen. het was marcel. ik keek hem half slaperig aan. 'idk.' zei ik terug en sloot me ogen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Marcel Scamander -


Laatst aangepast door Panda op za 17 jan 2015 - 23:10; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

Harry Potter - De Volgende Generatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie Icon_minitimeza 17 jan 2015 - 23:10

We hadden les, de leukste les tot nu toe. Marcel en Tao gingen langs ons zitten en ik draaide even met mijn ogen. Marcel vroeg wat er op het bord stond , en ik keek hem even aan. 'Ze hebben het over weerwolven, en hoe je ze kan herkennen. ' zei ik als antwoord. Ik omhelsde hem even kort en drukte een kus op zijn wang. 'Die heb je nog te goed van die verloren weddeschap van ons' zei ik dan
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Harry Potter - De Volgende Generatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter - De Volgende Generatie   Harry Potter - De Volgende Generatie Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Harry Potter - De Volgende Generatie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 9Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Tell Me A Story :: Meespeelverhalen :: Boeken & films-
Ga naar: