Tell Me A Story
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tell Me A Story

Maak een meespeelverhaal of schrijf je eigen verhaal. En deel deze met anderen. Speel in je eigen fantasie!
 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Regels van deze site

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Regels van deze site Empty
BerichtOnderwerp: Regels van deze site   Regels van deze site Icon_minitimewo 7 jan 2015 - 15:38

Algemeen

  • Geen aanstootgevend/obsceen materiaal.
  • Je mag geen email-adressen posten. Als je een email-adres wil geven, doe dat dan via privé berichten.
  • Je hebt respect voor andere leden. Respectloos gedrag is absoluut niet toegestaan!
  • Ruziemaken is niet toegestaan.
  • Geen advertenties zonder overleg met een lid van de staff
  • Mocht er in een onderwerp een regel staan, dan hou je je aan die regel! Mocht deze regel toch genegeerd worden, riskeer je een waarschuwing.

Berichten en onderwerpen

  • Offtopic berichten (berichten die niks met het onderwerp te maken hebben) zijn niet toegestaan.
  • Post in het juiste board, en gebruik altijd de zoekknop! Berichten die gepost worden zonder dat er gezocht is, worden verwijderd of samengevoegd.
  • Volledige opmaak is niet toegestaan! Dat houdt in dat je niet een volledig bericht in een bepaalde kleur, opmaak of grootte mag schrijven. Gebruik de kleur alleen maar om iets aan te geven!
  • Powerposten is niet toegestaan! Je mag je onderwerp "bumpen" als er nog geen reactie is, maar doe dit niet te vaak!
  • Plaatjes toevoegen die niks met het onderwerp te maken hebben, is niet toegestaan! Om schijfruimte te verminderen, gebruik de bijlageknop niet om plaatjes te uploaden, hiervoor kan je TinyPic of Lightshot gebruiken.

Meespeel verhalen regels

  • Topic maker is de lijder en de baas van het verhaal, luister naar zijn of haar regels.
  • Wacht netjes op elkaar als je met meer dan 2 personen een verhaal speelt, dat is wel zo aardig.
  • Geen karakters stelen van andere mensen zonder toestemming, heb je wel toestemming gekregen zet dit dan bij de karakter.
  • De Admin bepaalt of een verhaal wel of niet gestolen of gekopieerd is. Er bestaan meerdere Nike schoenen dan 1 paar.
  • Hou je aan de regeltjes die de Topic maker stelt. Zijn deze regels te streng dan bepaalt de Admin of ze soepeler moeten.
  • Geef elke Karakter een persoonlijke doel. Iets wat hij of zij wilt bereiken in zijn leven. bijvoorbeeld: minder verlegen zijn, leren om te gaan met een bepaalt wapen, iets vinden wat hij of zij kwijt is  enzovoort. (levensdoelen of wensen.)

De avatar/onderschrift

  • Je mag geen bewegende avatar gebruiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
 
Regels van deze site
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Tell Me A Story :: Algemeen :: Lees dit eerst-
Ga naar: