Tell Me A Story
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tell Me A Story

Maak een meespeelverhaal of schrijf je eigen verhaal. En deel deze met anderen. Speel in je eigen fantasie!
 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 You're beautiful

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

You're beautiful - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: You're beautiful   You're beautiful - Pagina 2 Icon_minitimewo 27 mei 2015 - 23:07

Go Mi Nam

Ik hoorde zijn voetstappen dichterbij komen en snel verstopte ik me in de badkamer. Ik sloeg een hand voor me mond. "Wat moet ik doen , wat moet ik doen?!" dacht ik bij mezelf. Ik kon letterlijk geen kant op, totaal in de val. Hopelijk zou hij uit de buurt van de badkamer blijven, dan was ik veilig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin



Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14

You're beautiful - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: You're beautiful   You're beautiful - Pagina 2 Icon_minitimewo 27 mei 2015 - 23:16

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Tae kyung
ik was gaan zitten, en bedacht me inenen dat ik de enigste was die in mijn kamer kwam. waarom was dan die lamp verplaatst? in de achtergrond hoorde ik iets vaags van voetstappen. verdacht keek ik achterom en zag de badkamer deur ene klein stukje open. snel stond ik op en liep ik naar de badkamer deur. ik deed de deru in een keer open en zag go mi nam. geschrokken keek ik naar hem. 'wat doe je.' vroeg ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

You're beautiful - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: You're beautiful   You're beautiful - Pagina 2 Icon_minitimewo 27 mei 2015 - 23:18

Go Mi Nam

Ik deinsde achteruit toen opeens de deur open vloog en belandde op het toilet. Perongeluk drukte ik een knopje in. 'Uhmm.. ' begon ik toen hij vroeg wat ik deed maar werd opeens compleet nat gespoten door water wat me deed opschrikken. Ik probeerde het ding steeds uit te zetten maar viel ook een paar keer om, het lukte me niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

You're beautiful - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: You're beautiful   You're beautiful - Pagina 2 Icon_minitimewo 27 mei 2015 - 23:24

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Tae kyung
zonder enige grijns op me gezicht keek ik toe naar hoe hij het toilet water straaltje ontweek. na even keek ik op me horloge. 'oh was het 30 seconde?' vroeg ik mezelf af. toen het ophield keek ik naar go mi nam. 'waarom nam je een douche met het toilet?' vroeg ik droog met een serieuse stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

You're beautiful - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: You're beautiful   You're beautiful - Pagina 2 Icon_minitimewo 27 mei 2015 - 23:26

Go Mi Nam

Ik keek naar onder toen hij vroeg waarom ik een douche met het toilet nam. Ik durfde hem niet echt fatsoenlijk aan te kijken. 'Het spijt me' zei ik uiteindelijk. Dit was nooit mijn bedoeling geweest, ik wou gewoon zijn mp3 terugbrengen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

You're beautiful - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: You're beautiful   You're beautiful - Pagina 2 Icon_minitimewo 27 mei 2015 - 23:34

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Tae kyung
toen hij bukte om excusses aan te bieden probeerde ik de waterspetters die van zijn haren af kwamen te ontwijken. 'he! he!!' zei ik en hief mijn vuist kort omhoog als een teken dat hij moest stoppen want zo werd ik helemaal vies van het toilet water. en dat vond ik ranzig.

'luister goed ik vertel je kort wat de regels zijn hier binnen het huis. ten eerste raak me niet aan zonder mijn toestemming.ten tweede kom niet in mijn kamer zonder mijn toestemming als je je wilt wassen op tanden poetsen doe dat in je eigen badkamer. en ten derde kom niet aan mijn spullen alles licht op zijn vaste plek en pozietsie en mogen niet verplaatst worden. want dat kan ik niet uit staan.' vertelde ik met een serieuse blik. 'begrepen?' vroeg ik ter bevesteging.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

You're beautiful - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: You're beautiful   You're beautiful - Pagina 2 Icon_minitimewo 27 mei 2015 - 23:37

Go Mi Nam

Hij begon wat regels uit te leggen , en ik knikte iedere keer als hij een regel had genoemd. Het was misschien hard hoe hij ze zei, maar het was wel beter zo, zo wist ik wat ik bij hem kon verwachten en wat ik absoluut niet bij hem moest doen. 'Begrepen' zei ik uiteindelijk en maakte dan dat ik weg kwam. Snel haasste ik mezelf naar mijn kamer toe , de weg daar heen gleed ik nog een paar keer uit van de gladheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

You're beautiful - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: You're beautiful   You're beautiful - Pagina 2 Icon_minitimewo 27 mei 2015 - 23:41

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Tae kyung
ik ontweek hem zover dat kon toen het naar buiten liep. ik bekeek met afschuw de toilet. 'wist niet dat het zo gevaarlijk kon zijn.' fluisterde ik tegen mezelf. 'ik moet voorzichtig zijn.' vervolgens droogde ik de badkamer en klede mezelf om zodat we naar het feest konden waar jeremy heen wilde om het nieuwe lid van A.N. jell te vieren. mijn haren deed ik weer mooi recht langs mijn gezicht heen met aan een kant een dikke lik halv voor mijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

You're beautiful - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: You're beautiful   You're beautiful - Pagina 2 Icon_minitimewo 27 mei 2015 - 23:43

Go Mi Nam

Ik had de kleren aangetrokken die me visagist me had verteld te dragen , ook had ik mijn haar snel weer gedaan. Mijn binder zat goed om , en zo was het niet duidelijk dat ik een meisje was. Ik zat in de woonkamer te wachten op de rest terwijl ik me verdiepte in een tijdschrift, ik moest snel dingen over de beroemde mensen leren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

You're beautiful - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: You're beautiful   You're beautiful - Pagina 2 Icon_minitimewo 27 mei 2015 - 23:52

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jeremy
ik plofte via de achterkant van de bank naast go mi nam en keek wat hij aan het doen was. 'wat doeeee je~?' vroeg ik en probeerde mee te kijken in het boekje. met me wijsvinger en duim voelde ik aan zijn haren. 'oh heb je gedoucht?' vroeg ik verbaast en keek hem vragend aan. 'oi, ik ben jeremy drummer en rapper van A.N JELL' vertelde ik trots.

shin wo
'jeremy, moet we niet zo weg?' vroeg ik toen ik van de keuken naar de huiskamer liep. 'welkom in ons huis. ik ben shin wo gitarist.' vertelde ik en glimlachte vriendelijk naar hem. 'go mi nam, moet jij je schoenen niet aan trekken?' vroeg ik en trok mijn jack aan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
tae kyung
ik liep van mijn slaapkamer naar de woonkamer en deed mijn jas aan en mijn sjaal om. toen jeremy nog op de bank zat met zijn andere kleren aan viel ik lichtjes uit. 'jeremy! schiet eens op.' zei ik en liep toen zelf weg uit de woonkamer naar de gang toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

You're beautiful - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: You're beautiful   You're beautiful - Pagina 2 Icon_minitimewo 27 mei 2015 - 23:55

Go Mi Nam

Opeens kwam Jermey langs me zitten en vroeg wat ik deed. Ik glimlachte kort en legde uiteindelijk het boekje neer. Toen kwam de gitarist er ook bij. 'Ik ben Go Mi Nam en.. ' ik keek echter naar mijn voeten toen de gitarist iets zei over mijn schoenen. 'Juist' zei ik en liep snel terug naar mijn kamer, snel deed ik mijn schoenen aan en stond al snel bij de rest in de gang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

You're beautiful - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: You're beautiful   You're beautiful - Pagina 2 Icon_minitimedo 28 mei 2015 - 20:21

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jeremy
de mananger bracht ons weg met de auto naar de club. met zijn allen zaten we aan tafel ik had al wat drankjes op. maar lang niet zo veel als de managers, 'olee laten we drinken op go mi nam en dat we ngo verder de top berijken en nog beroemder worden.' zei de baas en maakte een fles open. vervolgens schenkte hij alle glazen vol ook die van go mi nam. zelf zat ik te gieren en te lachen. 'ah go mi nam!! proost!' riep ik blij.


shin wo
ik nam ook een glas aan en lachte met de rest mee, stiekempjes bekeek ik go mi nam. zijn stem was apart en hij zag er zo jong uit.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
tae kyung
ik zat in een hoekje verstopt en keek met afschu naar de fles met drank die open ging. de drank bruiste er half uit. en ik probeerde het te ontweiken zodat ik niet vies werd. mijn blik stond de hele avond op schagerijnig. zelf nam ik niet echt ene drankje. geergerd keek ik naar go mi nam die een glaasje drank vast had.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

You're beautiful - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: You're beautiful   You're beautiful - Pagina 2 Icon_minitimeza 13 jun 2015 - 16:09

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Er werd gefeest voor mij, althans voor me broer. Niemand hier behalve mijn manager wist dat ik een vrouw was, en natuurlijk ook mijn visagiste. Ik glimlachte toen ik de champange voorgeschoteld kreeg en nam uiteindelijk een slok. Hey, zo vies smaakte het nog niet eens! Het was eigelijk best wel lekker! Een brede grijns ontstond op mijn lippen terwijl ik wat om me heen keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

You're beautiful - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: You're beautiful   You're beautiful - Pagina 2 Icon_minitimeza 13 jun 2015 - 16:28

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
tae kyung
Toen go mi nam weer een slokje nam van haar champange grijnste ik. als hij zo door gaat met drinken word het dadelijk nog leuk ook. shin wo was na het prosten even van tafel av gegaan om te flirten met verschillende meisjes. jeremy had ook een aantal drankjes op maar het was nog niet echt te merken dat hij onwijs dronken was. maar voor mij maakte hij al teveel herrie, hij bewoog veel op zijn plek en knoeide met eten en drankjes. 'WAh jeremy kijk uit!' zei ik chagerijnig. 'tsuh...' mompelde ik en kreeg weer een drankje voor me neus geduwd. 'kom op Tae kyung! drink lekker mee!' zei een van de managers. met tegenzin nam ik een slokje van de alcohol drankje.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

You're beautiful - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: You're beautiful   You're beautiful - Pagina 2 Icon_minitimeza 13 jun 2015 - 16:36

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Uiteindelijk was ik maar wat rond gaan lopen. Ik was omringd door meiden die me steeds knuffelde en zeiden dat ik echt wel hun type was en meer moest drinken. Dus deed ik dat. Ik bleef drinken en drinken tot uiteinelijk de manager naar me toe kwam, zei dat ik hem recht moest blijven aankijken en ijs ging halen. Ik lachtte kort maar voelde me dan opeens niet goed. 'Toilet' mompelde ik terwijl ik door liep naar boven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

You're beautiful - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: You're beautiful   You're beautiful - Pagina 2 Icon_minitimedo 2 jul 2015 - 13:32

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jeremy
ik was op de boven verdiepen samen met een meisje die ik wel aantrekkelijk vond. speels flirtte ik met haar en maakte veel complimentjes. 'kom laten we een stiller plekje vinden. zei ik zachtjes en glimlachte naar haar. voorzichtig pakte ik haar hand vast en trok haar mee richting de wc hal waar ik haar verder kon versieren en misschien ongezien nog iets meer bij haar doen. het meisje hing rond me lichaam. zachtjes drukte ik haar tegen de muur aan toen we in de hal van de toilette stonden. ze giegelde zachtjes en knuffelde me, ik knuffelde haar teder terug met een drankje nog altijd in me handen. mijn mond hield ik bij haar oor en fluisterde lieven woordjes naar haar. toen ik voetstappen hoorde keek ik op in de gang liep een schim meteen schrok ik en dacht dat het een van de managers waren. ik ging wat meer van het meisje af staan toen het dichterbij kwam. mijn ogen staarde naar de gedaante, het was go mi nam. ik slaakte een zucht van oplichting. 'ah go mi nam!' zei ik speels en wenkte. 'awh je hebt gelijk hij is inderdaad schattig en zo stoer. hihi.' zei het meisje en keek aandachtig naar go mi nam. meteen veranderde mijn glimlach naar een jaloerse blik.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

You're beautiful - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: You're beautiful   You're beautiful - Pagina 2 Icon_minitimema 17 aug 2015 - 22:47

Go Mi Nam

Eenmaal boven zag ik Jermey die me vrolijk begroette. Het was moeilijk om te zien wie het was aangezien de hele wereld wel leek te draaien. Ik lachtte kort. 'Waarom draait deze kamer Jermey?' Zei ik met een brede grijns. Ik grinnikte kort toen alles maar bleef draaien het leek net alsof ik in een achtbaan zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

You're beautiful - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: You're beautiful   You're beautiful - Pagina 2 Icon_minitimema 17 aug 2015 - 22:57

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jeremy
'Waarom draait deze kamer Jermey?' vroeg go mi nam. ik keek hem aan met een vragende blik. 'draaien?' herhaalde ik hem. 'misschien moet je wat minder drinken haha.' lachte ik een beetje en liep naar hem toe. 'wat ging je eigenlijk doen?' vroeg ik en bestudeerde de bewegingen die go mi nam maakte. 'gaat alles wel okee? je je...' stotterde ik en draaide met me vinger cirkeltjes in de lucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

You're beautiful - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: You're beautiful   You're beautiful - Pagina 2 Icon_minitimema 17 aug 2015 - 23:02

Jermey leek me niet te begrijoen en vroeg wat ik ei gelijk ging doen. 'Toilet' mompelde ik kort. Ik haalde diep adem en knikte toen hij vroeg of alles goed ging. Ik glimlacjte kort en knikte. 'Ja hoor ' zei ik met een brede grijns. 'Buiten' mompelde ik snel. 'Ik wil naar buiten'
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

You're beautiful - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: You're beautiful   You're beautiful - Pagina 2 Icon_minitimema 17 aug 2015 - 23:14

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jeremy
'whooh go mi nam!' zei ik toen hij aan de wandel ging. 'dat...dat is de meiden wc.' riep ik snel en wees naar het bordje. 'zullen we anders zo met zijn alle even naar buiten. vrisse neus halen.' stelde ik voor. 'ga.... ga jij maar je ding doen dan roep ik de anderen even.' vertelde ik en wees met me duim naar achteren richting de party. 'zie je zo go mi nam~' riep ik al om draaiend en liep richting de trap. beneden ging ik zoeken voor shinwo en Tae-kyung. niet wetend dat Tae-kyung naar de wc was en shin woo al buiten. zelf zocht ik me rot naar de jongens.

ik heigde en leunde op mijn knieen. 'kom op jongens...' heigde ik. 'waar zijn jullie?!' riep ik en keek moeizaam langs alle dansende en feestende mensen heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself




Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

You're beautiful - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: You're beautiful   You're beautiful - Pagina 2 Icon_minitimewo 16 sep 2015 - 16:04

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Eenmaal buiten haalde ik diep adem. 'Ahh dit is beter' zei ik terwijl ik kort een rondje draaide en diep ademhaalde. Alles draaide nog steeds , en ik was misselijk echter leek de hoofdpijn meer te verdwijnen. Tot ik meneer ook op het dak zag staan. 'Heyy...' zei ik met een vage glimlach op mijn gezicht. 'Wat doe jij op het dak?' ik wiebelde wat dronken heen en weer. Ik had echt het gevoel dat ik moest gaan spugen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





You're beautiful - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: You're beautiful   You're beautiful - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
You're beautiful
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Tell Me A Story :: Meespeelverhalen :: Realiteit & Dagelijks leven-
Ga naar: