Tell Me A Story

Maak een meespeelverhaal of schrijf je eigen verhaal. En deel deze met anderen. Speel in je eigen fantasie!

IndexKalenderGalerijFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

You're beautiful

Go down 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Panda
Admin

Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 23

BerichtOnderwerp: You're beautiful   di 26 mei 2015 - 23:12

Rp gebaseerd op de Koreaanse drama You're beautiful~

Alleen op uitnodiging.

Hoofdpersonen
1- meisje verkleed als jongen
1- jongen(drum), happy lolbroek
1- jongen(gitaar?), rustige beschermende
1- jongen(leader), serieus gemeen strikt en netjes.
1- fairy-bitch

Overig:
baas van bedrijf
manager
Vrouwelijke (make-up en kleren)
Interfieuwer foto-cameraman
Tante
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://tell-me-a-story.actieforum.com
xJustMeself

Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 13-12-14

BerichtOnderwerp: Re: You're beautiful   di 26 mei 2015 - 23:37

Go Mi Nam

"Dus ik hoef alleen het contract te tekenen en daarna mag ik gaan?" vroeg ik nog een keer ter bevesteging. De manager knikte en ik glimlachte wat moeilijk waarna ik samen met hem naar binnen liep. Ik werd gelijk begroet door de baas van het bedrijf, hartelijk werd ik welkom geheten. En uiteindelijk werd het contract naar me toe geschoven. Het was nog steeds raar om als jongen gekleed te gaan, maar niemand leek iets door te hebben. Ik bekeek kort het contract, en tekende die uiteindelijk met mijn broer zijn naam.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Panda
Admin

BerichtOnderwerp: Re: You're beautiful   wo 27 mei 2015 - 0:02

Tae-kyung - Hwang (leader)
Ik hoorde dat we een nieuwe band lid kregen. We waren toch goed genoeg waarom zouden we er een extera bij. Moeten hebben alleen maar omdat ze zeggen dat hij een goude engele stem heeft 'tsu' geergert liep ik door de gang heen weg naar het kantoor ik wilde die gast met me eigen ogen zien voordat hij kon teken. 'Tae kyung!! Wacht wat ga je doen?' Vroeg jermy. Ik negeerde hem en liep met een bitchy face het kantoor binnen. Ik gritste de papieren van tafel af. En keek hem aan. 'Wat moet dit? Hij ondertekent helemaal niets' gromde ik. En hield het papier in de lucht. 'Tae kyung!!!?' Riepen ze alle. Ik keek de nieuwe jongen bitchy aan en greep hem bij zijn mouw. 'Whooh tae kyung!!?' Riepen ze verbaast en stonden verbaast op.
Terug naar boven Go down
xJustMeself

BerichtOnderwerp: Re: You're beautiful   wo 27 mei 2015 - 0:04

Go Mi Nam

Opeens kwam er een jongen binnen, die ik herkende als de leider van de band. Toen pakte hij opeens mijn contract beet en keek ik naar onder. Echter pakte hij me opeens bij mijn mouw en trok me mee naar een aparte kamer waar de rest van de bandleden waren. Ik deinsde wat achteruit en hield mijn mond terwijl ik naar de grond keek. De manager klopte op de deur en hield maar vol dat ze de deur open moesten doen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Panda
Admin

BerichtOnderwerp: Re: You're beautiful   wo 27 mei 2015 - 0:14

Ik sleurde de jongen mee naar de opnamen kamer en lied hem daar dus los in de midden van de kamer met zijn drieën stonddn we half om hem heen.
'Dus jij bent die gast met de stem als het geluid van een engel he. Kun je me liedjes zingen he!' Zei ik dreigend en deed me armen over elkaar heen ik keek jarmy en shin wo aan we hadden de deur op slot gedraaid zodat ze niet naar binnen konden. 'Ik wil eerst die stem horen of die wel zo engel achtig is als ze beweren.' Mopperde ik en trok me boven lip op. Ik hield nog altijd het kontrakt zo vast dat ik het kon deur scheuren als ik wilde. Ik keek van de jongen naar jermy en van jermy naar shin wo. Bijden wilde we het horen voordat er een keus voor ons werd gemaakt. 'Ik vroeg of je mijn liedje kan zingen.' Herhaalde ik drijgend.' Ik keek eventjes naar de manager en keek op zoon manier naar hun dat ze wel konden raden dat ik de deur niet zomaar open deed.
Terug naar boven Go down
xJustMeself

BerichtOnderwerp: Re: You're beautiful   wo 27 mei 2015 - 0:23

Ik was doodstil geweesrlt terwijl hij aan het praten was. Ik hield me hoofs laag en keek hem niet aan. Ik antwoorde niet op zijn vragen en bleef naar de grond kijken. Pas toen hij het contract bijna doorscheurde begon ik te zingen. Ik opende mijn mond om te zingen en zong dan uiteindelijk. Hopelijk was het goed genoeg want ik vond mezelf jiet echt een goeie zanger. Toen ik klar was hield ik weer me mond en keek ik weer omlaag
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Panda
Admin

BerichtOnderwerp: Re: You're beautiful   wo 27 mei 2015 - 0:31

Ik luisterde naar het vreemde liedje het leek wel bijna kerk achtig. Toen ze klaar was keek ik nogaltijd geergert maar dit keer met ern licht tevreden knikje. Ik lied het papiertje los en liep arrogant de geluidsstudio uit.

Jermy
'Wha~Ah dat was an angel.' Zei hij verwonderend en ietsjes zachter. Shin wo glimlachte naar me en wenkte dat we weg moesten. Tae kyung liep er al vandoor. 'Tae kyung wacht!' Riep ik ik stapte hem achterna en bleef eventjes stil staan voor de jongen ik boog lichtjes voor over en bekeek zijn gezicht. "Mmh zijn huid ziet er wel erg gaaf en glad uit." Dacht ik. Ik wreef kort over me eigen wang heen en schudde me hoofd vervolgens liep ik verder de studio uit.

Manager
'Go mi nam go mi nam!! Gaat alles goed?! Heeft tae kyung je iets aan gedaan?' Vroeg hij bezorgt zodra de deur open was.
Terug naar boven Go down
xJustMeself

BerichtOnderwerp: Re: You're beautiful   wo 27 mei 2015 - 0:39

Hij knikte kort en liet het papier los waarna hij de ruimte uit liep, een van de leden zei dat ik als een engel klonk en boog dan erg voor over waardoor ik automatisch wat naar achteren boog. Hij keek me kort doordringrnd aan maar, ging dan weer weg net zoals de rest. Wanneer de manager weg is en vraagt of kyung me iets heeft aan gedaan schudde ik mijn hoofd. 'Ik ben oke' zei ik en liep dan met hem mee naar buiten. Eenmaal buiten bij een parkje liep hij zenuwachtig heen en weer. 'Wat is er?'
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Panda
Admin

BerichtOnderwerp: Re: You're beautiful   wo 27 mei 2015 - 0:48

Manager
'Oh go mi nam. Het lijkt er op dat je broer iets langer in Amerika is. En nu je het ondertekent hebt moet je ook bij de jongens in de dorm wonen.' Ik begon weer te ijsberen. 'Oh Oh de baas wild je eerder bekent maken dan dat we dachten.' Vervolgens knielde ik neer voor go mi nam op de grond neer en mAkte een bid gebaar. 'Alsjeblief suster blijf nog voor. Twee weekjes hier bij de groep totdat je broer terug is.' Smeekte ik en keek haar aan met puppy oogjes.
Terug naar boven Go down
xJustMeself

BerichtOnderwerp: Re: You're beautiful   wo 27 mei 2015 - 0:52

Mijn mond viel lichtjes open toen hij zei dat mijn broer toch wat langer weg leek te zijn , en.omdat het contract ondertekend was ik wel in het huis zou moeten wonen.vanaf nu, of ja ik mijn.broer. Ook wou de baas mijn.broer toch al eerder bekend maken. Opeens ging hij op zijn knieeen zitten en.maakte hij een smeek gebaar. Ik keek hem moeilijk aan. '2 Weken, niet langer' zei ik uiteindelijk.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Panda
Admin

BerichtOnderwerp: Re: You're beautiful   wo 27 mei 2015 - 1:04

Manager
'Ooh gods zegen!' Riep ik blij en wilde haar schoenen bijna kussen zo blij was ik. Toen ik iemand aan hoorde lopen stond ik vlugjes op. 'Go mi nam pak maar je spullen in dan kun je morgen intrekken.' Vertelde ik. 'Ah is dat go mi nam?!' Hoorde ik plots en het geluid van klikken en flitsen schoten om me oren het was die sjoernalist. 'Aah dus het waar was A.N.JELL een nieuw lid krijgt?' Vroeg de man en maakte wat foto's ik pakte gominam bij de arm en trok haar mee de auto in.
Terug naar boven Go down
xJustMeself

BerichtOnderwerp: Re: You're beautiful   wo 27 mei 2015 - 20:36

Go Mi Nam

Ik keek hem schuin aan toen hij zowat me voeten wou kussen , en toen er opeens allemaal flitsen waren en er blijkbaar een journalist was kneep ik kort met mijn ogen. De flitsen waren echt heel fel en nog wat geshokt liet ik me mee trekken. 'Als u me naar huis brengt, dan kan ik me spullen pakken. Eerst moet ik me ergens omkleden, ik kan niet zo terug naar het klooster' mompelde ik zacht
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Panda
Admin

BerichtOnderwerp: Re: You're beautiful   wo 27 mei 2015 - 20:55

manager
'ah go mi nam die tas met je kleren licht achterin als ik ergens in de buurt parkeer kun je je omkleden zodra ik ben uit gestapt.' vertelde ik kalmerend. 'laat je je niet al te veel van dichtbij bekijken we willen niet dat die fotografen een verschil vinden tussen u en uw broer.' legde ik uit terwijl we naar het klooster terug reden. ik parkeerde en stapte uit. ik tikte op het raam en vertelde dat ze blenderend waren.

toen ze uit stapte bedankte ik haar nog tien maal dat ze het wilde tekenen voor haar broer. want dit was een mooie kans voor hem te mooi om weg te laten vliegen nu alleen nog volhouden totdat hij weer terug is van zijn operatie.
Terug naar boven Go down
xJustMeself

BerichtOnderwerp: Re: You're beautiful   wo 27 mei 2015 - 20:58

Go Mi Nam

Ik knikte bij zijn uitleg. 'Natuurlijk, ik zou u niet teleur stellen' zei ik zachtjes. Toen hij uitgestapt was en zei dat de ramen waren geblindeerd had ik me snel omgekleed en daarna was ik al weer snel thuis. Ik zuchtte diep toen ik in mijn kamer zat en begon alvast spullen te pakken terwijl ik nog kort bidde, en in slaap viel.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Panda
Admin

BerichtOnderwerp: Re: You're beautiful   wo 27 mei 2015 - 21:13

we zaten met zijn alleen aan tafel en aten gezamelijk.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jeremy
'Die go mi nam zingt opzig niet verkeert.' vertelde ik. tae kyung keek me drijgend aan. 'wat is er zijn jullie het er niet mee eens?' vroeg ik verwart. 'jeremy, tae kyung is bang dat hij over word genomen als zanger.' plaagde shin wo, hij grinekte kort en stopte nog wat rijst naar innen toe. ik keek weer van shin wo naar tae kyung die nu nog schagerijinger keek. 'aah, uh uh, maar tae kyung heeft nog altijd meer fans dan go mi nam toch?' antwoorde ik. 'tae kyung waarom pakte je eerst dat kontract af?' vroeg ik.

Tae kyung
ik staarde hem chagerijning aan. 'wae?! wilde gewoon weten of hij wel kon zingen.' mompelde ik en keek de andere kant op. boos ad ik van mijn eten. ik gooide me stokjes in de kom en stont op vervolgens liep ik naar het balkon.

Laatst aangepast door Panda op wo 27 mei 2015 - 21:43; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
xJustMeself

BerichtOnderwerp: Re: You're beautiful   wo 27 mei 2015 - 21:15

Go Mi Nam

De volgende dag werd ik al vroeg opgehaald, kleedde me weer snel om in de auto als hij buiten staat en word vervolgens mee gereden naar het appartement. In een huis met 3 jongens, moest ik goed kunnen acteren, goed kunnen doen alsof ik een jongen was. Wanneer de auto stopt en ik uitstap keek ik even kort naar de manager en knik dan dat ik er klaar voor ben.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Panda
Admin

BerichtOnderwerp: Re: You're beautiful   wo 27 mei 2015 - 21:52

Jeremy
we kwamen net aan rijden met de auto alle meiden stonden in een rijdtje toen we uit stapte. stoer liepen we door de groep meiden heen langs de jongen dat blijkbaar go mi nam was. ik tekende wat briefjes van de meiden en glimlachte en was blij aan alle kanten van de aandacht die ik kreeg. veel meiden vroegen om tae kyung maar die liep stug door.
(lees tae kyung eerst)

toen we binnen waren had shin wo een deel opgevleurt met ballonetjes, vandaag hieldenw e een feestje dat go mi nam bij ons kwam wonen tae kyung vond het een stom idee. maar ik hield van feestjes. zodra er een gevierd kon worden deed ik dat.

Tae kyung
heel eventjes maakte ik ook kontact met go mi nam zelf keek ik erg serieus dat vonden de meiden toch al leuk dus waarom zou ik blij doen zoals jeremy. rechtstreeks liep ik naar de deur van het gebouw toe. shin wo was nog binnen. jeremy wilde persee wat halen voor een of ander feestje.
(lees jeremy verder)
Terug naar boven Go down
xJustMeself

BerichtOnderwerp: Re: You're beautiful   wo 27 mei 2015 - 21:55

Go Mi Nam

Mijn hoofd was telkens wat laag geweest toen we de manager en ik samen door de groep meiden liepen, later dan de rest van de jongens. Eenmaal in het apartement keek ik kort naar de andere bandleden en glimlachte ik kort. Meteen werd ik door mijn manager meegenomen naar mijn kamer zodat ik daar mijn spullen uit kon pakken. Met grote ogen keek ik de kamer rond, wat was het hier groot!
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Panda
Admin

BerichtOnderwerp: Re: You're beautiful   wo 27 mei 2015 - 22:35

Tae kyung
ik kreeg een telefoontje dat we naar een pers converentie moesten om daar een interfieuw te houden met onze neiuwe lid go mi nam. ik gromde lichtjes toen ik ophing. 'jeremy hou dat feestje maar ergens anders, ze willen een interfiew houden aan de eind van de middag. op naar het vliegveld dus.' vertelde ik.

Jeremy
'oooh, maar daar hebben ze ook tegekke clubs voor feestjes.' antwoorde ik. snel pakte we onze spullen en klede we ons om. vervolgens vertrokken we naar het vliegveld.

shin wo
rustig hobbelde ik achter de jongens aan. nu maar hopen dat die nieuwe go mi nam er zelf heen ging want tae kyung hield niet van wachten. ik probeerde hem nog te zoeken maar tevergeeft misschien was hij weer praten met de manager. vreemt genoeg dacht ik terug aan het moment in de studio hij was verlegen dat kon je aan zijn houding zien. misschien vond hij het wel heel erg spannend om zo in een band te komen. agh het zou wel.

(time sprong)

Tae kyung
we liepen met zijn drieen op het vliegveld meiden bekeken ons en maakte foto's ik pakte me steets verder in mijn sjaal. shin wo had een witte bril op dat stond altijd zo overdreven volwassen vond ik. maarja wie ben ik ik haatte alles. ik botste tegen een non/meisje op toen viel haar tikked en mijn mp3 speler. we pakte allebij de verkeerde op. ik wilde het aan haar terug geven maar zo in ene rende ze weg. we zochten haar nog maar alle drie konden we haar niet meer vinden. we besloten maar om in het vliegtuig te stappen.

nu zaten we aan een langen tafel op de persconverentie veel fotografen en mannen met laptops die ons allemaal wilde interfiewen en foto's wilde van niet alleen mij maar ook die go mi nam. vol spanning wachte we totdat de deur open ging waar go mi nam naar buiten moest komen.
Terug naar boven Go down
xJustMeself

BerichtOnderwerp: Re: You're beautiful   wo 27 mei 2015 - 22:40

Go Mi Nam

Ik was nog op het vliegveld in mijn zuster kleding. De manager had zo snel gebeld dat ik niet eens tijd had om me om te kleden. Maar opeens botste Tae hard tegen me aan, we vielen bijde op de grond en pakte het verkeerde. Maar meteen rende ik weg, hij mocht me gewoonweg niet herkennen, het mocht niet! Uiteindelijk was het vliegtuig al lang vertrokken en zat ik op het bankje, ik belde de manager die zorgde dat we nog net op tijd waren. Samen met de visiagist , die wist van het feit dat ik een meisje was, liepen we snel samen naar de deur waar ik doorheen moest. Toen mijn naam voor de tweede keer werd genoemd ging de deur open , ik was er net op tijd en rustig stapte ik naar buiten. Aan alle kanten werden er foto's gemaakt en ik probeerde er zo normaal mogelijk onder te doen. Ik liep daarna verder aan de tafel waar ik bij de rest moest gaan zitten.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Panda
Admin

BerichtOnderwerp: Re: You're beautiful   wo 27 mei 2015 - 22:53

Tae kyung
tshu haha, die was vast veelste bang om te komen. dacht ik toen de deur niet meteen open ging.

Jeremy
shinwo keek me aan of ik iets met hem gedaan had. ik weet het niet gebaarde ik vragend terug.

baas van bedrijf en groep A.N.Jell
'onze nieuweste lid go mi nam!' zei ik trots toen hij naar buiten liep. 'hij si al ruim drie jaar in training en heeft meer dan driehondert anderen kanidaten verslagen, samen met tae kyung doen ze de zang van de muziek.

(timeskip)

na de pers converentie bracht de manager go mi nam naar huis zodat ze eerder thuis was dan de rest, om haar spullen uit te pakken en het huis te bekijken.
Terug naar boven Go down
xJustMeself

BerichtOnderwerp: Re: You're beautiful   wo 27 mei 2015 - 22:56

Go Mi Nam

De manager zei dat ik het goed had gedaan en ik knikte kort. 'dank u wel' zei ik zachtjes. Ik mocht eerder naar het huis, zo zou ik ongestoord kunnen kijken, wat ik erg fijn vond. Eenmaal bij het huis liep ik rond met grote ogen. Wat was het hier luxe en wat was het hier groot! Eenmaal in mijn kamer begon ik mijn tas uit te pakken, en na dit gedaan te hebben kwam ik de mp3 van de leider van de groep tegen. Ik slikte moeilijk en glipte dan naar zijn kamer om deze terug te leggen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Panda
Admin

BerichtOnderwerp: Re: You're beautiful   wo 27 mei 2015 - 23:05

Tae kyung
we waren nu ook eindelijk thuis ik was moe en wilde douche en naar bed. eerst nam ik nog wat drinken vervolgens deed ik voorzichtig de deur open. 'huh.' de deur was al voor een deel open. voorzichtig schoof ik de deur verder open.

Even keek ik de kamer rond. er was niemand te vinden. ik liep verder naar binnen toe langs mijn burau en zat er iets verplaatst was. 'huh?' met een vingertje verschoof ik het weer goed.
Terug naar boven Go down
xJustMeself

BerichtOnderwerp: Re: You're beautiful   wo 27 mei 2015 - 23:07

Go Mi Nam

Ik hoorde zijn voetstappen dichterbij komen en snel verstopte ik me in de badkamer. Ik sloeg een hand voor me mond. "Wat moet ik doen , wat moet ik doen?!" dacht ik bij mezelf. Ik kon letterlijk geen kant op, totaal in de val. Hopelijk zou hij uit de buurt van de badkamer blijven, dan was ik veilig.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Panda
Admin

BerichtOnderwerp: Re: You're beautiful   wo 27 mei 2015 - 23:16

Tae kyung
ik was gaan zitten, en bedacht me inenen dat ik de enigste was die in mijn kamer kwam. waarom was dan die lamp verplaatst? in de achtergrond hoorde ik iets vaags van voetstappen. verdacht keek ik achterom en zag de badkamer deur ene klein stukje open. snel stond ik op en liep ik naar de badkamer deur. ik deed de deru in een keer open en zag go mi nam. geschrokken keek ik naar hem. 'wat doe je.' vroeg ik.
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: You're beautiful   

Terug naar boven Go down

You're beautiful
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Boek] Betoverd/Beautiful creatures
» {Hell's kittens} Rai x Owyn