Tell Me A Story
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tell Me A Story

Maak een meespeelverhaal of schrijf je eigen verhaal. En deel deze met anderen. Speel in je eigen fantasie!
 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 SPIELING~!!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Spieling

Spieling


Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 30-01-15
Leeftijd : 27
Woonplaats : The Tardis

SPIELING~!! Empty
BerichtOnderwerp: SPIELING~!!   SPIELING~!! Icon_minitimevr 30 jan 2015 - 13:13



\\
Hooi peeps Very Happy
Mijn naam is Amy, 18 jaartjes oud.
Ik woon waar ik woon en niet waar jij woont want dan zou het ook mijn huis zijn en dat is weird.
Mijn hobby's bestaan uit tekenen [WOO], films en series kijken, schrijven, editen, en voor de rest ben ik best wel saai. Ow vergeet het fangirlen niet. wil je een fangirl dan ben je aan het juiste adress. [doctor who, supernatural, sherlock, constantine, disney, marvel, star trek en echt nog veeeeel meer.. alle mijnwerkers als ik die allemaal moet opnoemen.. pgfff mmmhhh XD][Je kan om de hele lijst vragen als je er trek in hebt XD misschien zit er wel iets tussen waar we over kunnen kwijlen]
Ik heb een oudere broer en zus.. allebij hun huisje boompje beestje en ze doen alsof ze een interessant leven hebben,,, en dan heb ik nog een jonger zusje en zij is mijn best friend en ik hou echt ontzettend veel van haar :3
De altijd gezellige school waar ik naartoe ga is het GLU... daar kon je me vinden.. nu niet meer though ik ben op stage. goodbye school! Dus als je me wilt vinden... ik ben daar niet :p
mijn twee poepsiewoepsies zijn mijn twee cavia's. Kuifje en Diaval <3
Verder ben ik erg verschillend. Ik kan ontzettend rustig zijn en ook heeel erg druk. Ligt eraan in welke bui ik ben. Verder vind ik het leuk om te reizen... de auto pakken en niet weten waar je uitkomt!

De genres die ik schrijf zijn fantasy, science-fiction, action, horror/terror, thriller, comedy en jah... alles behalve kleffiebeffie en te veel zeur drama XD

XOXO Spieling
//
Terug naar boven Ga naar beneden
 
SPIELING~!!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Tell Me A Story :: Algemeen :: Stel je even voor-
Ga naar: