Tell Me A Story
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tell Me A Story

Maak een meespeelverhaal of schrijf je eigen verhaal. En deel deze met anderen. Speel in je eigen fantasie!
 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Informatie over dit subforum en hoe het werkt.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Panda
Admin
Panda


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bamboo bos

Informatie over dit subforum en hoe het werkt. Empty
BerichtOnderwerp: Informatie over dit subforum en hoe het werkt.   Informatie over dit subforum en hoe het werkt. Icon_minitimeza 17 jan 2015 - 14:21

hallo allemaal,

Panda gaat jullie uit leggen wat een keuzen verhaal is. het is niet zo moeilijk. het gaat bijna het zelfde als aan gewoon verhaal schrijven alleen dan met een kleine toe voeging. het gaat als volgt:

ik schrijf een leuk of spannend verhaal over een Panda. De panda wilt een verjaardag feestje geven. en nodigt dus verschillende dieren uit. hij gaat eerst naar de gorilla, en vervolgens naar de salamander, en de doodshoofd aapje. om een uitnodiging te geven voor zijn feestje. hier en daar hoort hij van de dieren die hij uitnodigt dat ze hopen dat de krokodil niet uit genodigd word. omdat hij er altijd zoon rommel van maakt. dus de panda staat voor een keuzen wat zal hij doen?

(dit is het moment om de lezer zelf te vragen wat de panda moet gaan doen.)
je doet het als volgt. je geeft de lezer 3 of meerdere keuzes. je nummert ze of geeft ze de letters A, B of C enzovoort.

A. aardig zijn panda twijfelt maar vind het sneu dat krokodil niet word uit genodigd en de rest wel. panda besluit om toch meneer de krokodil uit te nodigen ondanks de verhalen van de andere dieren. in de hoop dat het goed af loopt.
B. Gemeen zijn panda gaat langs meneer de krokodil en geeft hem een valse datum voor het feestje zodat hij wel een uitnodiging krijgt maar dan niet komt op dagen op de echte datum van het feest.
C. gewoon niets doen. panda gaat niet langs meneer de krokodil en geeft hem geen uitnodiging. in de hoop dat hij niet langs de feest locatie komt.

vervolgens stemmen de lezers door het getal of A, B, C letter te geven. na een bepaalde aantal stemmen moet de schrijven aan de hand van de meeste stemmen het verhaal verder schrijven.


Hopelijk heb ik jullie genoeg ge informeert over hoe het werkt. hopelijk zijn jullie verhalen beter dan slordige mijn panda verhaal. :3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tell-me-a-story.actieforum.com
 
Informatie over dit subforum en hoe het werkt.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Informatie over dit subforum

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Tell Me A Story :: Verhalen :: Keuze verhalen-
Ga naar: